Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 07:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb vaak, als ik ergens naar kijk, of als ik wegkijk, dat ik 'kleurenblokjes' in de lucht zie zweven. Bijvoorbeeld als ik naar de tv heb gekeken, en ik kijk dan ineens naar rechts, dat ik een soort groen vierkant zie op mijn netvlies...het is nog gewoon doorzichtig enzo, ik zie de omgeving gewoon goed, maar ik zie gewoon wat kleurigs zweven
Zo heb ik dat ook, in andere kleuren, en in andere vormen. Gister zag ik twee ei vormige vlekken naast elkaar, die van blauw naar paars gingen.
Ik weet niet echt wat dit is, misschien kan iemand mij helpen? MIsschien hebben meer mensen het?
Trouwens, ik denk niet dat het aura's zijn van dingen, want ik zie het nergens 'omheen', het zweeft gewoon op mijn netvlies. En soms komt het (zoals de tv) van voorwerpen af, maar soms ook niet (jah, misschien wel, maar niet zo duidelijk dat ik dat zo kan zien).
Btw. nu ook weer, ik keek naar mijn toetsenbord, en ik zag een paars/violete streep op mijn netvlies.
Naja, thnx voor het reageren alvast
Oud 07-05-2002, 09:19
~GoldenAura~
~GoldenAura~ is offline
dat is gewoon hetzelfde als dat je naar een lamp kijkt en weer weg.......niks om je zorgen over te maken
Oud 07-05-2002, 11:09
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Ik heb vaak, als ik ergens naar kijk, of als ik wegkijk, dat ik 'kleurenblokjes' in de lucht zie zweven. Bijvoorbeeld als ik naar de tv heb gekeken, en ik kijk dan ineens naar rechts, dat ik een soort groen vierkant zie op mijn netvlies...het is nog gewoon doorzichtig enzo, ik zie de omgeving gewoon goed, maar ik zie gewoon wat kleurigs zweven
Zo heb ik dat ook, in andere kleuren, en in andere vormen. Gister zag ik twee ei vormige vlekken naast elkaar, die van blauw naar paars gingen.
Ik weet niet echt wat dit is, misschien kan iemand mij helpen? MIsschien hebben meer mensen het?
Trouwens, ik denk niet dat het aura's zijn van dingen, want ik zie het nergens 'omheen', het zweeft gewoon op mijn netvlies. En soms komt het (zoals de tv) van voorwerpen af, maar soms ook niet (jah, misschien wel, maar niet zo duidelijk dat ik dat zo kan zien).
Btw. nu ook weer, ik keek naar mijn toetsenbord, en ik zag een paars/violete streep op mijn netvlies.
Dat is nou ongeveer wat ik bedoel bij mijn topic over mensen die aura's proberen te kijken. Al die kleurtjes hebben niks met het paranormale te maken maar is gewoon natuurlijk, dat hoort bij het menselijke oog. Niks aura's, niks spiritueel.
Oud 07-05-2002, 11:30
Verwijderd
Jupz, dat is hetzelfde als je bijvoorbeeld een poos naar een blauw vierkant met rode vlek erin staart - als je daarna naar een wit vel papier of zo kijkt, verschijnt er een oranje vierkant met een groene vlek erin.
Oud 07-05-2002, 12:26
lacyra
lacyra is offline
Citaat:
~GoldenAura~ schreef:
dat is gewoon hetzelfde als dat je naar een lamp kijkt en weer weg.......niks om je zorgen over te maken

Denk ikki ook....
Oud 07-05-2002, 14:14
Digger3
Digger3 is offline
Ok vraagje: Hoe verklaar je dan dat het op commando gaat wanneer ik wil en het binnen 1 sec weer weg is. Dus niet tengevolge van staren dat het dus idd nog een poos op je netvlies blijft staan...
Oud 08-05-2002, 00:05
louis84
louis84 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Wat je dus ziet, die kleurige vormpjes, is zeer normaal. Dat heb ik ook. Kijk maar een keer, een tijdje circa 10 seconden lang in een felle lamp, en kijk gelijk daarna in een witte vel a4, en je zult heel veel leuke kleurige vormpjes zien. Dat komt omdat je kegels(kleurabsorbers) te overbelicht zijn, waardoor ze na een tijdje nog moet verwerken. Daardoor zie je die kleuren.

Mare je kan die vormpjes ook maken hoor.
Doe je ogen dicht, en denk er maar ff aan. Of ogen open, in het donker, en denk er ff aan, paar keer knipperen met je ogen, en je ziet ze. Tis heel normaal.

Groetjes Louis
Oud 08-05-2002, 09:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bedankt voor jullie reacties Jammer dat het nix is
Trouwens, dat wat ik nu heb verteld wat ik zie, dat zie ik soms ook om mensen heen, zo'n 'waasachtig' iets, een randje van 1-2 cm, meestal groen, maar soms ook een andere kleur, en dan meestal alleen rondom hoof/nek, maar soms ook totaan de middel...

En, nog een vraagje...ik zie soms een fel stipje door me netvlies dwarrelen, het lijkt een beetje op wat je hier ziet: een stipje van dat soort licht, wat dan even door mijn beeld zweeft.
Is dat ook net zoiets als die kleuren, dat iedereen dat heeft enzow?
Oud 10-05-2002, 00:25
louis84
louis84 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Bedankt voor jullie reacties Jammer dat het nix is
Trouwens, dat wat ik nu heb verteld wat ik zie, dat zie ik soms ook om mensen heen, zo'n 'waasachtig' iets, een randje van 1-2 cm, meestal groen, maar soms ook een andere kleur, en dan meestal alleen rondom hoof/nek, maar soms ook totaan de middel...

En, nog een vraagje...ik zie soms een fel stipje door me netvlies dwarrelen, het lijkt een beetje op wat je hier ziet: een stipje van dat soort licht, wat dan even door mijn beeld zweeft.
Is dat ook net zoiets als die kleuren, dat iedereen dat heeft enzow?
Jah indd, zoiets, van die kleuren.
Oud 10-05-2002, 20:46
miep
miep is offline
ach ik zie zo vaak rare kleuren of sterretjes of wat dan ook.. maar ben vaak duizelig dan.

Regels voor berichten