Advertentie | |
|
![]() |
|
Ok vraagje: Hoe verklaar je dan dat het op commando gaat wanneer ik wil en het binnen 1 sec weer weg is. Dus niet tengevolge van staren dat het dus idd nog een poos op je netvlies blijft staan...
||
Citaat:
Mare je kan die vormpjes ook maken hoor. Doe je ogen dicht, en denk er maar ff aan. Of ogen open, in het donker, en denk er ff aan, paar keer knipperen met je ogen, en je ziet ze. Tis heel normaal. Groetjes Louis
|
Bedankt voor jullie reacties
![]() ![]() Trouwens, dat wat ik nu heb verteld wat ik zie, dat zie ik soms ook om mensen heen, zo'n 'waasachtig' iets, een randje van 1-2 cm, meestal groen, maar soms ook een andere kleur, en dan meestal alleen rondom hoof/nek, maar soms ook totaan de middel... En, nog een vraagje...ik zie soms een fel stipje door me netvlies dwarrelen, het lijkt een beetje op wat je hier ziet: ![]() Is dat ook net zoiets als die kleuren, dat iedereen dat heeft enzow?
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 05-04-2009 14:36 |