![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.stemwijzer.nl/
Dit keer is hij er voor de Europese verkiezingen. Wat krijgen jullie er uit? Bij mij het volgende in ieder geval: 1/ PvdA 2/ CDA 3/ VVD 4/ D66 5/ LPF 6/ CU 7/ GL 8/ SP Weet niet wat ik er mee moet. ![]() Mag dit keer voor de eerste keer stemmen, maar vond de meeste vragen niet echt belangrijk. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() alleen cda en vvd omgewisseld |
![]() |
||
Citaat:
Da's dus niet precies hetzelfde [mierrenneuker mode off]
||
![]() |
Citaat:
![]() 1 kleingeestige vitter => beuzelaar, criticaster, criticus, haarklover, kommaneuker, mierenneuker, peuteraar, pezewever, pietjesneuker, pietlut, scherpslijper ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
in ieder geval is dit maar een toetsing op 30 puntjes waaronder nachtvluchten en subsidiering van profsport ![]() onder het knopje verstrekte stemadviezen staat overigens dat 21% van de mensen het advies kreeg D66 te stemmen, gevolgd door 19% LPF en 15% GroenLinks :\ Mijn stemadvies PvdA D66 GroenLinks CDA SP VVD CU/SGP LPF wat het wordt beslis ik waarschijnlijk na het Debat Europese Verkiezingen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
De Kantine |
King Arthur and the knights of the saai table #594 Chick Rock | 500 | 06-05-2009 10:29 | |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Europese Grondwet Verwijderd | 491 | 16-05-2005 16:17 | |
[POLL]referendum europese grondwet punxnotdead | 4 | 26-04-2005 12:36 |