Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voorlopig moet ik eerst nog beginnen met alles nog eens door te lezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echt te saai voor woorden.. gewoon niet boeiend. Ah wat boeit mij zo'n hele "spinning jenny" nou? Vorig jaar ging het over communistische samenleving, als ik het goed heb, nou daar wil ik zeker wel wat over lezen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vragen hoef je, denk ik, ook niet echt te bestuderen. Wel moet je de bronnen goed doornemen... |
![]() |
|
wij hadden nog een link gekregen van de leraar met vragen etc.
link Edit: Ik zoek nog meer oefenvragen over de onderwerpen, waar kan ik die vinden? Ik vind alleen maar oefenvragen over andere onderwerpen van de jaren hiervoor ![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 18:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar meer in welke tijd het is uitgebracht en wat voor veranderingen daarbij zijn komen kijken etc... Tip: lees alles een keer door en maak die vragen op www.werkplaats.wolters.nl, als je dan nog veel fouten maakt, kijk je waar je die precies maakt (bijv, in de jaartallen) en neem je de jartallen nog eens door..En als de examens naderen nog eens alles doorlezen, dat zal wel voldoende zijn voor geschiedenis. Veel suc6 iedereen!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik denk voor CSE inderdaad niet, gaat sowieso alleen maar over de grote lijnen he.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Tis echt een rot vak...
mn leraar had het ook over Twente, dat daar een vraag over zou gaan ,dan moest je op een website kijken ofzo, nuja, die is hieronder al genoemd meende ik. Ja, ik heb ook niets gelezen over Twente, maar ik heb dat hele opdrachten boek nooit opengedaan. Op een a4tje wat ik net ff op heb gezocht (van mn leraar gekregen) , staat dit: "Het nationaal archief heeft een uitgbebreide webstie gemaakt voor het centraal examen gesch 2004-05 met als titel: Katoen in Twente (1800-1890) te vinden op: http://www.nationaalarchief.nl/onder...ijs/eindexamen ... blabla... uitdrukkelijk dat de kandidaten het geleerde over lancashire moeten kunnen toepassen op een andere regio in Europa in een latere periode. Een van die regio's is Twente" ... de link er staat een heel verslag en alles meer hier. Nu weet je dus zeker dat je er een vraag over krijgt. ik heb eerder examen gsch gedaan en het waren (bijna) alleen bron vragen, echt makkie, alleen doorlezen is eigelijk wel genoeg... Mn leraar zei dat het essay, of hoe je het wilt noemen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk is omdat je er 20 punten mee kan halen ofzo? nouja, ik weet dit niet zeker, maar het gaat dus niet om de opstelling, het is geen nederlands, maar vooral wat je er in zet, dus met de nodige voorkennis red je het volgens mij met gemak! SUCCES ALLEMAAL! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Waar geschiedenis studeren? miramichi | 16 | 06-11-2011 13:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 1 turtlez | 2 | 16-04-2008 14:09 | |
Studeren |
Geschiedenis UVA/VU Verwijderd | 2 | 06-07-2007 11:39 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over vakken Duits en Geschiedenis Nishu | 24 | 05-05-2007 20:07 | |
Studeren |
geschiedenis (alweer) universitair of hbo? Verwijderd | 5 | 02-12-2004 23:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |