Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 10:48
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik weet niet wat het is, ik voel me best klote maar eigenlijk om niets.
het zit zo, ikzelf heb (voor mijn huidige vriendinnetje) 1,5 een relatie gehad, daar is alles in gebeurd qua sex, etc, ook de daad zelf.
Mijn vriendinnetje was nog maagd, nu niet meer, ik heb haar dus ontmaagd, maar ze vertelde laatst dat ze haar ex wel heeft gepijpt.
en op een of andere manier voel ik me daar heel rot over, terwijl het voor haar mischien nog wel vervelender is,omdat ik geen maagd meer was.
Maar toch zit het me niet lekker, heb daar normaal nooit problemen mee gehad, zijzelf heeft er wel spijt van dat ze t toen gedaan heeft, maar het gebeurde gewoon. Ik voel me stom dat ik me er zo door voel, ik verwijt haar ook niets natuurlijk, maar hebben niet meer mensen dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 10:50
eztah
eztah is offline
Ik denk niet dat het raar is..
Het is voor veel mensen gewoon geen fijn idee dat haar/zijn vriend/vriendin seks met anderen heeft gehad. Ik zou er niet teveel bijstilstaan, ze is nu met jou.
Jij hebt ook eerder seks gehad met anderen (of een ander), en daar ben je nu toch ook niet meer mee bezig?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:04
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
eztah schreef op 13-05-2004 @ 11:50 :
Ik denk niet dat het raar is..
Het is voor veel mensen gewoon geen fijn idee dat haar/zijn vriend/vriendin seks met anderen heeft gehad. Ik zou er niet teveel bijstilstaan, ze is nu met jou.
Jij hebt ook eerder seks gehad met anderen (of een ander), en daar ben je nu toch ook niet meer mee bezig?
nee klopt, zij vind het andersom ook niet leuk natuurlijk!
is idd nooit een leuke gedachte lijkt me!
maar dat ik me daar zo rot over voel is gewoon klote, ze heeft er zelfs spijt van tis n dik jaar geleden, ze heeft geen contact meer met hem, niks...maar toch een flink klote gevoel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:21
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
hey mannetje17

ik weet wat je bedoeld, alleen is het bij mij omgedraaid, misschien help ik je daarbij zodat je het nu van de andere kant kan zien, wie weet is je vriendin helemaal niet zo erg ermee bezig maargoed....

we hadden beide al sex gehad, maar ik zat er toch wel meer met de gedachte dat zij het al met een andere jongen had gedaan.
tuurlijk heb ik gedacht van..ben ik dan ook wel speciaal genoeg enzo, ben ik wel beter dan hem?
dat soort vragen spookte door mijn hoofd

maar na een tijdje loopt het allemaal los, zelf kan je daar ook wat aan doen natuurlijk, haar het idee geven dat ze heel speciaal is

maar volgens mij is het een kwestie van tijd
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 19:01
eztah
eztah is offline
Citaat:
NoemMijMaarZo schreef op 13-05-2004 @ 19:21 :

maar volgens mij is het een kwestie van tijd
Inderdaad..
Denk er gewoon niet veel aan, als je erover denkt moet je 'stop'' zeggen tegenjezelf, en je bedenken dat je er niet verder mee komt..
Hoe zekerder je wordt in de relatie hoe minder het op de voorgrond komt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 20:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
eztah schreef op 13-05-2004 @ 20:01 :
Hoe zekerder je wordt in de relatie hoe minder het op de voorgrond komt.
Hier sluit ik me bij aan.
Na verloop van tijd zul je merken dat jullie samen een nieuw sexleven opbouwen en dan gaat alles wat daarvoor is gebeurd vanzelf meer uit je gedachten.
Oud 18-05-2004, 21:37
Vini-Vidi-Vici
mn vriendinnetje en ik (ik 18, zij 17) hebben allebei n raar/vaag gevoel.
We moeten steeds denken aan het 'sexleven' van elkaar,voordat we elkaar kenden, en krijgen daar echt n heel vervelend gevoel van .
Dat je opeens je vriendinnetje voor je ziet in bed met dr ex, zoiets.
meer mensen hier last van,of gehad? en wat doe je eraan, want het is ECHT heel vervelend
we zijn een half jaartje samen btw.

(stond net ook al in een topic,maar op de naam van een vriend van me, foutje dus)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:21
Verwijderd
Heb inmiddels geleerd dat je bijzonder weinig opschiet met dat soort gevoelens. Ik heb geen idee hoe ik 'r zelf overheen ben gekomen. Het gebeurde gewoon; kan wel zeggen dat ik het herken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:22
lso
lso is offline
Uit onzekerheid...? Kan je geen goede raad geven, gedachten kun je niet altijd leiden.. maar hopelijk verandert dat met de tijd..

x
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:24
In_stilte
In_stilte is offline
Ik stuit ook weleens op rare dingen uit zijn verleden kwa sexleven, maar trek het me totaal niet aan. Het heeft hem gemaakt tot wie hij is en ik ben zo blij met hem hoe hij is.
Ik weet dat hij op dit moment nix meer heeft met die exen en daarom tjah negeer ik het gewoon.

sorry, dit was niet echt nuttig
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:29
Verwijderd
Niet alleen de ander zit daarmee hoor In mijn geval moet ik er ook niet aan denken dat ik met een ander iets heb gedaan. Zeker in bepaalde gevallen doet het me gruwen van mezelf. Maar dat is in een extreem rottig geval die ik echt het liefst helemaal uit mijn gedachten wil bannen. De rest doet me nix meer, die zijn niet meer interessant. En als ik me druk maak over wat hij gedaan heeft, dan vraag ik het gewoon .
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:46
Balance
Balance is offline
Lijkt wel érg veel op deze..
Oud 18-05-2004, 22:52
Verwijderd
Tsja. Da's kut. Toen ik voor het eerst echt superverliefd was op een meisje en verder ging met haar, moest ik ook wel eens denken aan de dingen die ze daarvoor met haar ex ook al had uitgespookt. Daar werd ik ook niet blij van, maar je kunt er niets aan veranderen. Het is echt een dooddoener, maar wees blij dat ze nu bij jou in bed ligt.

Vraag haar anders te zeggen dat de seks met haar ex belabberd was
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 23:19
Verwijderd
Is inderdaad zwaar vervelend. Maar ja, het zijn exen, en dat zijn ze om een reden. Zolang er geen gevoelens meer zijn voor exen is er ook niet echt een probleem. Ik denk dat deze gevoelens steeds meer zullen slijten naarmate je je op je gemak voelt bij je partner en elkaar steeds beter leert kennen. Ik denk dat het ook wel een beetje met onzekerheid te maken heeft. Probeer jezelf te overtuigen van de gevoelens die je vriendin voor je heeft!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 23:37
Chimera
Chimera is offline
Ik snap het niet eigenlijk, 't is toch logisch dat ze andere dingen gedaan heeft? Misschien een idee om het mekaar gewoon 'es te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 07:59
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Chimera schreef op 19-05-2004 @ 00:37 :
Ik snap het niet eigenlijk, 't is toch logisch dat ze andere dingen gedaan heeft? Misschien een idee om het mekaar gewoon 'es te vertellen?
dat hebben we ook gedaan , het aan elkaar verteld. En het is ook wel logisch,maar niet bepaald leuk als je eraan denkt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 08:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 19-05-2004 @ 08:59 :
dat hebben we ook gedaan , het aan elkaar verteld. En het is ook wel logisch,maar niet bepaald leuk als je eraan denkt.
Natuurlijk is het niet leuk, maar het is normaal. Als ik nu een meisje zou leren kennen die nog nooit seks heeft gehad, zou dat nimmer op een relatie uitlopen. Ik denk dat je toch simpelweg moet proberen je d'r over heen te zetten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:13
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Chimera schreef op 19-05-2004 @ 09:32 :
Natuurlijk is het niet leuk, maar het is normaal. Als ik nu een meisje zou leren kennen die nog nooit seks heeft gehad, zou dat nimmer op een relatie uitlopen. Ik denk dat je toch simpelweg moet proberen je d'r over heen te zetten.
ja t klopt, tuurlijk is het normaal, maar het denken eraan is gewoon klote!maar dat zal idd moeten slijten, maar misschien dat iemand tips had...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 19-05-2004 @ 11:13 :
ja t klopt, tuurlijk is het normaal, maar het denken eraan is gewoon klote!maar dat zal idd moeten slijten, maar misschien dat iemand tips had...
Nou, jij bent op dit moment diegene die seks met haar heeft, en weer gaat hebben. Lijkt me genoeg toch?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:16
Vini-Vidi-Vici
ja,maar het id dat ook iemand anders aan dr heeft gezeten is momenten niet het leukste om aan te denken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 19-05-2004 @ 11:16 :
ja,maar het id dat ook iemand anders aan dr heeft gezeten is momenten niet het leukste om aan te denken
Doe het dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:36
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Chimera schreef op 19-05-2004 @ 11:23 :
Doe het dan ook niet.
dat ben ik idd aan t proberen,maar dat komt zo opeens,doe je niets aan,maar gewoon dan aan wat anders denken idd
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 18-05-2004 @ 23:46 :
Lijkt wel érg veel op deze..
Ja is ook zo.. ik heb ze nu dus samengevoegd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:50
justlikeme!
justlikeme! is offline
het is denk ik niet raar.. weetje.. sommige dingen kunnen je gewoon echt kut doen voelen terwijl je het eigenlijk helemaal niet wilt.. ik denk dat dit ook zoiets is... maar laat het een tijdje rusten.. het gevoel wegstoppen heeft denk ik geen zin, want dan blijf je ermee zitten.. en onthoudt wel: zij is jou vriendin, jullie hebben 'de daad' al gedaan, en ze kiest er echt voor om bij jou te blijven.. ze heeft er niet voor niets spijt van... dus geloof ook in jullie relatie samen, misschien helpt dat om het te vergeten..?
Oud 19-05-2004, 18:05
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
justlikeme! schreef op 19-05-2004 @ 12:50 :
het is denk ik niet raar.. weetje.. sommige dingen kunnen je gewoon echt kut doen voelen terwijl je het eigenlijk helemaal niet wilt.. ik denk dat dit ook zoiets is... maar laat het een tijdje rusten.. het gevoel wegstoppen heeft denk ik geen zin, want dan blijf je ermee zitten.. en onthoudt wel: zij is jou vriendin, jullie hebben 'de daad' al gedaan, en ze kiest er echt voor om bij jou te blijven.. ze heeft er niet voor niets spijt van... dus geloof ook in jullie relatie samen, misschien helpt dat om het te vergeten..?
ja je hebt gelijk denkik zo!thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten