Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en The Cure én Flip Kowlier komen tegelijkertijd GVD... nu kan ik Flip niet zien ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Zou alleszins iets nieuws zijn en ik zie ook niet goed in hoe ze dat willen realiseren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij praktisch, en dan camping. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En we gaan met zn tweetjes. Maar er lopen nog wel een aantal bekenden ook daar rond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige klote is wel die vervloekte bandjes met de campingnaam erop...de eerste dag kijken ze daar naar... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar de enige kaartjes die er nog waren toen wij ze gingen halen was inclusief busreis, dus we gaan denk ik wel met die bus mee ![]() We zullen wel moeten trouwens, want we krijgen daar ons kaartje pas.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik had het gelezen op de site, en ik vroeg me gewoon af of ze het ook echt zo deden ![]() Maar het is wel best ingewikkeld om dan zo met andere mensen af te spreken.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Werchterkaarten kun je toch pas als het terrein opengaat aan de kassa halen. Dus woensdagavond kun je daar toch nog nix mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blij dat wij al altijd met de auto zijn gegaan. Maar jullie gaan dus ook pas donderdag? Zul je lekker achteraan komen te liggen... Wat je eventueel wel zou kunnen doen, maar weer alleen als ik ga natuurlijk, is bellen waar wij zitten en bij ons je tentje komen opzetten (voor een 2persoonsding is er altijd nog plek, of plek te maken). En als ze moeilijk doen, dan zeg je gewoon dat je tent er al staat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm ja, ik had zo'n plattegrondje gezien van waar de campings liggen, en dat is echt ver verspreid! Een beetje lopen vind ik niet erg hoor. Op Pinkpop zaten we altijd op B, en dat was ook wel 20-25 minuten lopen ![]() Maar ik zal het onthouden! Meld maar als je een kaartje hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan ga ik maar heeeeeeel erg hopen dat ik niet op die camping kom.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Owjah een paar vrienden kwamen pas donderdagnacht/vrijdagmorgen aan en die mochten gewoon bij ons hun tentje opzetten van de securitymeneer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe laat is jullie aankomst gepland? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik kan er zelf weinig aan doen vrees ik, dus ik bereid me wel op het ergste voor. En de post van Madwoman heeft me weer wat hoop gegeven ![]() En de bus vertrekt om 11 uur in Venlo. Ik heb geen idee hoe lang het reizen is, en we moeten ook nog stoppen in andere opstapplaatsen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar willen ze die tussen gaan proppen dan...? hmm..ze staan wel op die lijst ook...hmm..kan eigenlijk wel als afsluiter.. (waren die gasten trouwens niet gestopt..? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.modestmouse.com/tourdates.html
als dit klopt, dan zou dit zeer gunstig nieuws zijn gezien metropolis overlapt met werchter |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik geloof dat je HUMO ook op de meeste plaatsen in Nederland kan kopen. (er staat op de cover in ieder geval Nederland: 2.20 zodus).
Tis meer een politiek links geïnspireerd tv-weekblad met een uitstekende muzikale smaak dan iets Oor-achtig. Vooral hun Rock Rally heeft de afgelopen jaren nogal veel indruk gemaakt op zowat iedere muziekliefhebber met een voorliefde voor obscure Belgische bandjes. Op hun site vind je er de hele geschiedenis van: www.humo.be Ze zijn ook sponsor van Rock Werchter. (Bertje staat toch ieder jaar opgesteld?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|