Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 17:23
Verwijderd
dus
Advertentie
Oud 16-05-2004, 12:28
Verwijderd
anyway , weet iemand of er dit jaar misschien een 24 uurs tent op de camping staat? nou ja een van de campings?
Oud 16-05-2004, 12:43
Verwijderd
Ik las op de site dat je niet kunt kiezen op welke camping je gaat staan. Dat je met bussen naar een bepaalde camping wordt gebracht, en als die vol is rijden bussen naar een andere camping. En zo dan tot alles vol is. En zo is het dus ook lastig om met mensen af te spreken om op dezelfde camping te gaan staan. Klopt dat?
Oud 16-05-2004, 17:34
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord over het gerucht dat de Whtie Stripes naar Werchter zouden komen...?
Oud 16-05-2004, 21:56
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 16-05-2004 @ 13:28 :
anyway , weet iemand of er dit jaar misschien een 24 uurs tent op de camping staat? nou ja een van de campings?
oi ga jij meerdere dagen dan?
Oud 16-05-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 16-05-2004 @ 22:56 :
oi ga jij meerdere dagen dan?
nee maar ik denk geef dit topic een boost , ik weet ook dat er geen 24-uur tent is.
Oud 17-05-2004, 08:15
Escapism
Escapism is offline

maar nogmaals: lekkere kutline-up
Oud 17-05-2004, 11:20
Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Citaat:
distilledgirl schreef op 16-05-2004 @ 18:34 :
heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord over het gerucht dat de Whtie Stripes naar Werchter zouden komen...?
Stonden in het begin nog wel aangekondigd, maar ik dacht dat door de rechtzaak met Jack White ze hebben gecancelled

en The Cure én Flip Kowlier komen tegelijkertijd GVD... nu kan ik Flip niet zien
Oud 17-05-2004, 11:22
Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-05-2004 @ 09:15 :

zeker gefrustreerd omdat je te laat was?
Oud 17-05-2004, 13:00
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-05-2004 @ 13:43 :
Ik las op de site dat je niet kunt kiezen op welke camping je gaat staan. Dat je met bussen naar een bepaalde camping wordt gebracht, en als die vol is rijden bussen naar een andere camping. En zo dan tot alles vol is. En zo is het dus ook lastig om met mensen af te spreken om op dezelfde camping te gaan staan. Klopt dat?
Je hoeft natuurlijk niet per se op de camping te blijven waar je door die bus gedropt bent Als je met iemand afspreekt en die is eerder dan jij, spreek je gewoon af dat die een plekje vrij laat voor jou. Kun je vanaf waar je gedropt bent naar die camping lopen.
Oud 17-05-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Stond dat op het forum of op de officiele aankondigingen site?
't Zou alleszins iets nieuws zijn en ik zie ook niet goed in hoe ze dat willen realiseren.
Oud 17-05-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Z schreef op 17-05-2004 @ 14:00 :
Stond dat op het forum of op de officiele aankondigingen site?
't Zou alleszins iets nieuws zijn en ik zie ook niet goed in hoe ze dat willen realiseren.
officiele aankondigingen site
Bij praktisch, en dan camping.
Oud 18-05-2004, 13:17
MM2
MM2 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-05-2004 @ 09:15 :

Valt wel mee. Maar als het meer in mijn smaak lag had ik wel combitickets besteld in plaats van vrijdag dagtickets.
Oud 18-05-2004, 13:19
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Amnesiac84 schreef op 17-05-2004 @ 12:22 :
zeker gefrustreerd omdat je te laat was?
haha, nee, niks van dat
Oud 18-05-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Bussen? Als je met de trein komt zeker . Met hoevelen zijn jullie? (niet dat ik al kaarten heb, maar we blijven hopen ).
Oud 19-05-2004, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 18-05-2004 @ 15:12 :
Bussen? Als je met de trein komt zeker . Met hoevelen zijn jullie? (niet dat ik al kaarten heb, maar we blijven hopen ).
Jaa, met eigen auto zal het wel anders gaan neem ik aan

En we gaan met zn tweetjes. Maar er lopen nog wel een aantal bekenden ook daar rond
Oud 19-05-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 10:22 :
Jaa, met eigen auto zal het wel anders gaan neem ik aan

En we gaan met zn tweetjes. Maar er lopen nog wel een aantal bekenden ook daar rond
Als ik nog aan kaartjes geraak, dan zitten we met max 3 in mijn auto, dan zou je eventueel er nog bij kunnen (alleen de bagage wordt dan wat frotten, maar ik heb best een redelijke koffer en als we met de rest meerijden, is daar vast ook wel wat plek over). Wij zouden dan al wel woensdagavond vertrekken en we gaan naar A1 dus... Maar dan heb je al wel weer wat meer vrijheid om naar een bepaalde camping te gaan (A2, A3 en A8 zitten in de buurt). Laat maar iets weten, als ik kaarten heb, gil ik de boel wel bij elkaar.
Oud 19-05-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Je moet proberen dat iemand al een tent voor je neerzet of meeneemt, zodat je tegen de security kan zeggen dat je al een tent hebt staan en alleen je eten,drinken,etc.. bent gaan halen uit de auto ofzo.
Het enige klote is wel die vervloekte bandjes met de campingnaam erop...de eerste dag kijken ze daar naar... Dat weet 'k ook nog niet hoe ik dat ga doen.
Oud 19-05-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2004 @ 14:15 :
Als ik nog aan kaartjes geraak, dan zitten we met max 3 in mijn auto, dan zou je eventueel er nog bij kunnen (alleen de bagage wordt dan wat frotten, maar ik heb best een redelijke koffer en als we met de rest meerijden, is daar vast ook wel wat plek over). Wij zouden dan al wel woensdagavond vertrekken en we gaan naar A1 dus... Maar dan heb je al wel weer wat meer vrijheid om naar een bepaalde camping te gaan (A2, A3 en A8 zitten in de buurt). Laat maar iets weten, als ik kaarten heb, gil ik de boel wel bij elkaar.
Dat is lief

Maar de enige kaartjes die er nog waren toen wij ze gingen halen was inclusief busreis, dus we gaan denk ik wel met die bus mee
We zullen wel moeten trouwens, want we krijgen daar ons kaartje pas..
Oud 19-05-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 19-05-2004 @ 14:18 :
Je moet proberen dat iemand al een tent voor je neerzet of meeneemt, zodat je tegen de security kan zeggen dat je al een tent hebt staan en alleen je eten,drinken,etc.. bent gaan halen uit de auto ofzo.
Het enige klote is wel die vervloekte bandjes met de campingnaam erop...de eerste dag kijken ze daar naar... Dat weet 'k ook nog niet hoe ik dat ga doen.
Het is niet zo dat ik met iemand af heb gesproken of ga afspreken ofzo hoor
Maar ik had het gelezen op de site, en ik vroeg me gewoon af of ze het ook echt zo deden

Maar het is wel best ingewikkeld om dan zo met andere mensen af te spreken..
Oud 19-05-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 17:47 :
Dat is lief

Maar de enige kaartjes die er nog waren toen wij ze gingen halen was inclusief busreis, dus we gaan denk ik wel met die bus mee
We zullen wel moeten trouwens, want we krijgen daar ons kaartje pas..
Hmmm... treinkaartjes bedoel je of... Ja, dat weet ik dus allemaal niet .

Werchterkaarten kun je toch pas als het terrein opengaat aan de kassa halen. Dus woensdagavond kun je daar toch nog nix mee.
Oud 19-05-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2004 @ 18:03 :
Hmmm... treinkaartjes bedoel je of... Ja, dat weet ik dus allemaal niet .

Werchterkaarten kun je toch pas als het terrein opengaat aan de kassa halen. Dus woensdagavond kun je daar toch nog nix mee.
mijn werchter-toegangskaartje krijg ik pas in de bus waarmee we naar werchter gaan. Ik heb nu alleen nog maar mn campingkaartje en een bewijs dat ik betaald heb voor het echte kaartje en dat dus nog krijg
Oud 19-05-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 18:17 :
mijn werchter-toegangskaartje krijg ik pas in de bus waarmee we naar werchter gaan. Ik heb nu alleen nog maar mn campingkaartje en een bewijs dat ik betaald heb voor het echte kaartje en dat dus nog krijg
Vaag geregeld .

Blij dat wij al altijd met de auto zijn gegaan. Maar jullie gaan dus ook pas donderdag? Zul je lekker achteraan komen te liggen...

Wat je eventueel wel zou kunnen doen, maar weer alleen als ik ga natuurlijk, is bellen waar wij zitten en bij ons je tentje komen opzetten (voor een 2persoonsding is er altijd nog plek, of plek te maken). En als ze moeilijk doen, dan zeg je gewoon dat je tent er al staat . Want als je op A7 ofzo terecht komt, ben je echt grandioos gebokt (A8 is nog dichterbij dan A7, A7 is echt 5km van het terrein ofzo).
Oud 19-05-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2004 @ 18:27 :
Vaag geregeld .

Blij dat wij al altijd met de auto zijn gegaan. Maar jullie gaan dus ook pas donderdag? Zul je lekker achteraan komen te liggen...

Wat je eventueel wel zou kunnen doen, maar weer alleen als ik ga natuurlijk, is bellen waar wij zitten en bij ons je tentje komen opzetten (voor een 2persoonsding is er altijd nog plek, of plek te maken). En als ze moeilijk doen, dan zeg je gewoon dat je tent er al staat . Want als je op A7 ofzo terecht komt, ben je echt grandioos gebokt (A8 is nog dichterbij dan A7, A7 is echt 5km van het terrein ofzo).
Tja, het was het enige wat er nog was, en das altijd beter dan niks

Hmm ja, ik had zo'n plattegrondje gezien van waar de campings liggen, en dat is echt ver verspreid!
Een beetje lopen vind ik niet erg hoor. Op Pinkpop zaten we altijd op B, en dat was ook wel 20-25 minuten lopen

Maar ik zal het onthouden! Meld maar als je een kaartje hebt
Oud 19-05-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 18:57 :
Tja, het was het enige wat er nog was, en das altijd beter dan niks

Hmm ja, ik had zo'n plattegrondje gezien van waar de campings liggen, en dat is echt ver verspreid!
Een beetje lopen vind ik niet erg hoor. Op Pinkpop zaten we altijd op B, en dat was ook wel 20-25 minuten lopen

Maar ik zal het onthouden! Meld maar als je een kaartje hebt
Waar heb je dat kaartje gezien? Ik ben dat van mij van vorig jaar kwijt . Erg handig dingetje vooral owv reis plannen en toegangswegen.
Advertentie
Oud 19-05-2004, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2004 @ 23:45 :
Waar heb je dat kaartje gezien? Ik ben dat van mij van vorig jaar kwijt . Erg handig dingetje vooral owv reis plannen en toegangswegen.
Deze had ik
Oud 19-05-2004, 23:29
Verwijderd
thx
Dat is em.
Zie je waar A7 ligt . wij kwamen er 2 of 3 jaar geleden langs en toen moesten we nog echt bijna 10 minuten rijden voor we pas bij A8 waren.
Oud 19-05-2004, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2004 @ 00:29 :
thx
Dat is em.
Zie je waar A7 ligt . wij kwamen er 2 of 3 jaar geleden langs en toen moesten we nog echt bijna 10 minuten rijden voor we pas bij A8 waren.
echt?
Dan ga ik maar heeeeeeel erg hopen dat ik niet op die camping kom..
Oud 20-05-2004, 13:13
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2004 @ 18:27 :
Vaag geregeld .

Vorig jaar ook pas donderdag eind van de morgen vertrokken. Gok dat we er rond een uur of 2 waren en camping A2 was nog bijna helemaal leeg! Wij zaten op dat stukje camping van A2 rechts boven zeg maar. Is ongeveer 20 minuutjes lopen naar festival terrein.

Owjah een paar vrienden kwamen pas donderdagnacht/vrijdagmorgen aan en die mochten gewoon bij ons hun tentje opzetten van de securitymeneer
Oud 20-05-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 20-05-2004 @ 00:32 :
echt?
Dan ga ik maar heeeeeeel erg hopen dat ik niet op die camping kom..
B8, C7 en C10 zijn nog erger

Hoe laat is jullie aankomst gepland?
Oud 20-05-2004, 20:02
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Ik ga dit jaar voor de B2 gaan denk ik
Oud 20-05-2004, 20:17
Help Valentijn
Oasis

Te mooi om waar te zijn vrees ik...
Oud 21-05-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2004 @ 20:44 :

Hoe laat is jullie aankomst gepland?
Dan hoop ik dat ook maar niet
Maar ik kan er zelf weinig aan doen vrees ik, dus ik bereid me wel op het ergste voor. En de post van Madwoman heeft me weer wat hoop gegeven

En de bus vertrekt om 11 uur in Venlo. Ik heb geen idee hoe lang het reizen is, en we moeten ook nog stoppen in andere opstapplaatsen.
Oud 23-05-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Help Valentijn schreef op 20-05-2004 @ 21:17 :
Oasis

Te mooi om waar te zijn vrees ik...

waar willen ze die tussen gaan proppen dan...?

hmm..ze staan wel op die lijst ook...hmm..kan eigenlijk wel als afsluiter..
(waren die gasten trouwens niet gestopt..? )
Oud 24-05-2004, 18:24
Verwijderd
Oasis is weggehaald op die site.
Oud 27-05-2004, 14:43
Verwijderd
http://www.modestmouse.com/tourdates.html

als dit klopt, dan zou dit zeer gunstig nieuws zijn gezien metropolis overlapt met werchter
Oud 27-05-2004, 15:10
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2004 @ 20:44 :
ja gvd.. dat wordt heel vroeg weggaan dan maar.. ik zat vorig jaar op Pinkpop ook op B en die afstand kon ik nog wel aan maar sommige campings zijn helemaal aan de andere kant van Werchter!
Oud 27-05-2004, 15:19
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Maar maar... ik ga ook naar Werchter, heb een combiticket maar wij komen maar vrijdagmorgen toe omdat we nog niet kunnen donderdag (ivm school) en ik wil echt niet op camping A7 of C10 gaan liggen !
Oud 27-05-2004, 20:51
Verwijderd
Dan moet je heel veel geluk hebben of iemand kennen die een plkje vrijhoudt...of een legertent oid zien te regelen en daar bij kruipen...
Je zult niet de enige zijn maar ik denk dat 't toch wel een stukje lopen gaat worden...
Oud 28-05-2004, 10:48
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
Op de Werchter site las ik
Citaat:
Om de grote uittocht gesmeerd te laten verlopen, geldt er vanaf 21u eenrichtingsverkeer vanuit Werchter. Werchter zal dus NIET bereikbaar zijn.
Ik neem aan dat dit voor de zondag bedoeld is..? Want ik ben van plan na de examenuitreiking meteen door te gaan om Cypress Hill nog even te zien!
Oud 28-05-2004, 11:55
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
distilledgirl schreef op 28-05-2004 @ 11:48 :
Op de Werchter site las ik

Ik neem aan dat dit voor de zondag bedoeld is..? Want ik ben van plan na de examenuitreiking meteen door te gaan om Cypress Hill nog even te zien!
Ik snap eigenlijk nooit zo wat er over dat verkeer gezegd wordt in Werchter. Vorig jaar zijn wij gewoon met de auto de camping opgemogen om spullen uit te laden En mijn pa heeft me in 2001 op zondagavond opgehaald (hehe...)voor camping A2...met de auto.
Oud 28-05-2004, 21:48
Metal
Metal is offline
ik kreeg mijn kaarten toevallig vandaag opgestuurd, maar aangezien ik er niet was, kon ik ze lekker opgaan halen op het postkantoor maar boeie......

Welke namen zijn er trouwens nog bevestigd, ben lang niet online geweest namelijk
Oud 01-06-2004, 17:20
Help Valentijn
Randinfo: deze week zit bij HUMO, het immer briljante Belgische tijdschrift, de Rock Werchter-poster.
Oud 01-06-2004, 17:47
Rundfunk
Rundfunk is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 01-06-2004 @ 18:20 :
Randinfo: deze week zit bij HUMO, het immer briljante Belgische tijdschrift, de Rock Werchter-poster.
HUMO, ook verkrijgbaar in Nederland (nog nooit van gehoord )?
Oud 01-06-2004, 18:16
Metal
Metal is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 01-06-2004 @ 18:20 :
is toch zoiets als de oor/samsonic ongeveer ofniet??
Oud 01-06-2004, 21:08
Help Valentijn
Ik geloof dat je HUMO ook op de meeste plaatsen in Nederland kan kopen. (er staat op de cover in ieder geval Nederland: 2.20 zodus).

Tis meer een politiek links geïnspireerd tv-weekblad met een uitstekende muzikale smaak dan iets Oor-achtig.

Vooral hun Rock Rally heeft de afgelopen jaren nogal veel indruk gemaakt op zowat iedere muziekliefhebber met een voorliefde voor obscure Belgische bandjes. Op hun site vind je er de hele geschiedenis van: www.humo.be

Ze zijn ook sponsor van Rock Werchter. (Bertje staat toch ieder jaar opgesteld?)
Oud 02-06-2004, 09:48
Metal
Metal is offline
oke ff halen dan in de stad, thnx
Oud 04-06-2004, 00:10
Blubje
Blubje is offline
Is er eigenlijk ook iets van een festivalmarkt?? Voor als je je verveelt ofzo
Oud 04-06-2004, 10:02
madwoman
madwoman is offline
Citaat: