Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 17:54
Nona
Nona is offline
Hoi.

Thuis heb ik het wel weer gezien, dus ik zoek een kamer in Rotterdam, liefst in Kralingen of daar dichtbij. Ik studeer psychologie aan de EUR, eerste jaar en ik zit bij het Rotterdamsch Sudentengezelschap. Zoek je nog een leuke huisgenote? Neem even contact op via PM of mail. Liefst niet te duur, laten we zeggen tot 300 euro. Geen voorkeur voor gedeeld of eigen sanitair en keuken.

Dus:

Waar: Rotterdam, liefst Kralingen of daar vlakbij.
Wie: ik natuurlijk. Ilona (Nona), 19 jaar, studente psychologie.
Prijs: tot €300.
Per: nu ongeveer.

Mijn inschrijving voor standswonen is net de deur uit, dat zal dus niet morgen rond zijn.

Groetjes,
Nona
Oud 16-05-2004, 17:58
aapje
aapje is offline
mijn schoonmama wil gaan verhuizen en haar eigen huis dan misschien aan studenten gaan verhuren..dan is er plek voor minimaal 6 studenten maar dat is dus nog helemaal niet cker
Oud 16-05-2004, 18:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
aapje schreef op 16-05-2004 @ 18:58 :
mijn schoonmama wil gaan verhuizen en haar eigen huis dan misschien aan studenten gaan verhuren..dan is er plek voor minimaal 6 studenten maar dat is dus nog helemaal niet cker
Waar is dat, hoe veel wil ze ervoor vragen en hoe ziet het eruit?
Als je er meer over weet, wil je dan even contact opnemen?

Bedankt!
Oud 16-05-2004, 18:01
aapje
aapje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-05-2004 @ 19:00 :
Waar is dat, hoe veel wil ze ervoor vragen en hoe ziet het eruit?
Als je er meer over weet, wil je dan even contact opnemen?

Bedankt!
dat weet ik allemaal niet
wel hoe het eruit ziet vooral groot!(4 verdiepingen ofzo)
bedrijfruimte om je zooi in kwijt te kunnen(ook groot)
2 badkamers
3 toilletten (geloof ik)
2 keukens..(eigenlijk 3 maar de 3de is een btje op)
in de heemskerkstraat..
als ik meer weet hoor je het