Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 17:54
Nona
Nona is offline
Hoi.

Thuis heb ik het wel weer gezien, dus ik zoek een kamer in Rotterdam, liefst in Kralingen of daar dichtbij. Ik studeer psychologie aan de EUR, eerste jaar en ik zit bij het Rotterdamsch Sudentengezelschap. Zoek je nog een leuke huisgenote? Neem even contact op via PM of mail. Liefst niet te duur, laten we zeggen tot 300 euro. Geen voorkeur voor gedeeld of eigen sanitair en keuken.

Dus:

Waar: Rotterdam, liefst Kralingen of daar vlakbij.
Wie: ik natuurlijk. Ilona (Nona), 19 jaar, studente psychologie.
Prijs: tot €300.
Per: nu ongeveer.

Mijn inschrijving voor standswonen is net de deur uit, dat zal dus niet morgen rond zijn.

Groetjes,
Nona
Oud 16-05-2004, 17:58
aapje
aapje is offline
mijn schoonmama wil gaan verhuizen en haar eigen huis dan misschien aan studenten gaan verhuren..dan is er plek voor minimaal 6 studenten maar dat is dus nog helemaal niet cker
Oud 16-05-2004, 18:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
aapje schreef op 16-05-2004 @ 18:58 :
mijn schoonmama wil gaan verhuizen en haar eigen huis dan misschien aan studenten gaan verhuren..dan is er plek voor minimaal 6 studenten maar dat is dus nog helemaal niet cker
Waar is dat, hoe veel wil ze ervoor vragen en hoe ziet het eruit?
Als je er meer over weet, wil je dan even contact opnemen?

Bedankt!
Oud 16-05-2004, 18:01
aapje
aapje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-05-2004 @ 19:00 :
Waar is dat, hoe veel wil ze ervoor vragen en hoe ziet het eruit?
Als je er meer over weet, wil je dan even contact opnemen?

Bedankt!
dat weet ik allemaal niet
wel hoe het eruit ziet vooral groot!(4 verdiepingen ofzo)
bedrijfruimte om je zooi in kwijt te kunnen(ook groot)
2 badkamers
3 toilletten (geloof ik)
2 keukens..(eigenlijk 3 maar de 3de is een btje op)
in de heemskerkstraat..
als ik meer weet hoor je het
maar het ligt er vanaf of ze het kan verkopen enzo

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 18:06.
Oud 16-05-2004, 18:08
Verwijderd
Heb je je ook ingeschreven bij studentenhuisvesting (of is dat 'sta(n?)dswonen?)?

Op de HR zie ik wel regelmatig briefjes hangen van mensen die huisgenoten zoeken...kan wel eens kijken of er weer wat hangt (maar ik ben nu twee weken niet op school, dus dat duurt wel ff ). Misschien hebben ze dat op de EUR ook wel ergens.
Oud 16-05-2004, 18:09
Verwijderd
Heemskerkstraat is bij de Gordelweg in de buurt, met ov twintig tot dertig minuten van metrohalte Dijkzigt, maar ook goed te fietsen, volgens mij.
Oud 16-05-2004, 18:10
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-05-2004 @ 19:08 :
Heb je je ook ingeschreven bij studentenhuisvesting (of is dat 'sta(n?)dswonen?)?

Op de HR zie ik wel regelmatig briefjes hangen van mensen die huisgenoten zoeken...kan wel eens kijken of er weer wat hangt (maar ik ben nu twee weken niet op school, dus dat duurt wel ff ). Misschien hebben ze dat op de EUR ook wel ergens.
- Nooit van gehoord, het zal wel hetzelfde of bijna hetzelfde zijn.

- Ja, op de EUR zal ik morgen ook een briefje hangen.

[Edit: en de straat heb ik ook al op de kaart opgezocht. Wel ver inderdaad, buiten het bereik van de metro's, maar met de fiets moet te doen zijn.]
Oud 16-05-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-05-2004 @ 19:10 :
- Nooit van gehoord, het zal wel hetzelfde of bijna hetzelfde zijn.
Is dat stadswonen voor studenten? (Dan zal het idd wel hetzelfde zijn. Als het bijna hetzelfde is, dan kun je je ook daar nog bij inschrijven, des te meer kans op snel een woning. )
Oud 16-05-2004, 18:14
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-05-2004 @ 19:11 :
Is dat stadswonen voor studenten? (Dan zal het idd wel hetzelfde zijn. Als het bijna hetzelfde is, dan kun je je ook daar nog bij inschrijven, des te meer kans op snel een woning. )
Is voor studenten ja.
Oud 19-05-2004, 21:32
hi
hi is offline
dan heb je een best kamertje voor 300 euro of niet? 19 m2
Het ligt natuurlijk ook hoe het in lengte en breedte is verdeeld!
Oud 20-05-2004, 06:41
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 19-05-2004 @ 22:32 :
dan heb je een best kamertje voor 300 euro of niet? 19 m2
Het ligt natuurlijk ook hoe het in lengte en breedte is verdeeld!
Rotterdam is ook best redelijk betaalbaar (ook gewoon in huurwoningen, ik heb voor die 300 euro pm een huis - wel niet inclusief, maar toch), hoewel het ook in Rotterdam voor een studentenkamer idd heel aardig is.
Oud 21-05-2004, 20:55
ironflower
ironflower is offline
Ik heb m´n post even weggehaald, want er kwamen wel meerdere reacties.
Want ik geloof dat ze nu al wel een aantal kandidaten hebben.
Maar als het ze nog steeds huurders zoeken, dan zal ik mn berichtje wel weer terug plaatsen.

Ik hoop dat het voor Kruimel en Gwen. mss wel iets is!
Oud 22-05-2004, 15:28
Nona
Nona is offline
Ik heb iig gemaild, maar nog niets terug gekregen... Ik hoop dat het door kan gaan, want ik heb echt wel zin om op kamers te gaan zitten.
Oud 27-05-2004, 17:10
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik ga in augustus de studie communicatie & multimedia design doen in Rotterdam, maar ik woon zelf op Texel.
Ik zoek ook een leuke kamer onder de 300 euro in een leuke buurt van Rotterdam. (sorry, mn budget is echt niet groter )

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 16:16.
Oud 27-05-2004, 20:24
Verwijderd
Een kamer onder de 300 euro in een leuke buurt van Rotterdam...pff, dan vraag je wel wat, hoor... Maar goed, schrijf je iig in bij hetgeen Kruimel al noemt, als je dat nog niet gedaan hebt. Als ik wat hoor, zie of wat dan ook, dan zal ik het hier wel ff melden.
Oud 29-05-2004, 23:29
Bravo
Bravo is offline
En ik zoek ook een kamer in Rotterdam! Ben eerstejaars Communicatie (HES)

Kamer liefst tussen Oostplein en EUR/Hes tot 350 euro.
Oud 30-05-2004, 08:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 27-05-2004 @ 18:10 :
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik ga in augustus de studie communicatie & multimedia design doen in Rotterdam, maar ik woon zelf op Texel.
Ik zoek ook een leuke kamer onder de 300 euro in een leuke buurt van Rotterdam. (sorry, mn budget is echt niet groter )

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Je kan ook beginnen met een kamer zoeken in de omgeving, bv Gouda. Je bent dan in 15 min in R'dam. Vanuit dichte omgeving, kan je misschien gemakkelijker een betere kamer vinden en hoef je toch niet vanaf Texel elke dag op en neer...
Oud 30-05-2004, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-05-2004 @ 09:39 :
Je bent dan in 15 min in R'dam.
Moet je wel dicht bij het station wonen. Vanuit Gouda (als je vlakbij het station woont) ben je denk ik in 30/40 minuten oid ook op school, dus das op zich ook wel te doen.

Maar idd, Gouda, Capelle aan den IJssel, enz. zijn eventueel ook opties als je niks in Rotterdam kunt vinden. Dan woon je iig dichterbij Rotterdam en kun je van daaruit weer verder zoeken.
Oud 30-05-2004, 13:07
Nobucta
Nobucta is offline
Ik woon voor 189 middenin het centrum (2 kamers met totaaloppervlak van 16,5 m2), is dus zeker te doen, al heeft het me wel 2 jaar zoeken gekost en uiteraard heb ik erg veel geluk gehad.

Maargoed, ik zou in de 1e instantie niet te kritisch zijn en aanpakken wat je kunt krijgen en vanuit daar zoeken naar wat beters, heb ik ook gedaan en zie waar ik nu zit.
Oud 03-06-2004, 00:03
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-05-2004 @ 16:28 :
Ik heb iig gemaild, maar nog niets terug gekregen... Ik hoop dat het door kan gaan, want ik heb echt wel zin om op kamers te gaan zitten.
Wil je dat telefoonnummer van die huisbaas nog?

Hoe verliep trouwens je hospiteeravond?
Oud 03-06-2004, 08:46
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-05-2004 @ 10:41 :
Moet je wel dicht bij het station wonen. Vanuit Gouda (als je vlakbij het station woont) ben je denk ik in 30/40 minuten oid ook op school, dus das op zich ook wel te doen.
om precies te zijn: Gouda heeft 2 stations: Station Gouda en Station Gouda Goverwelle. Vanuit die laatste rijden alleen stoptreinen en ben je binnen 30 min. op rotterdam centraal. Vanuit Gouda rijden er ook sneltreinen en als je die pakt ben je er in 20 min.
Oud 03-06-2004, 09:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 03-06-2004 @ 09:46 :
om precies te zijn: Gouda heeft 2 stations: Station Gouda en Station Gouda Goverwelle. Vanuit die laatste rijden alleen stoptreinen en ben je binnen 30 min. op rotterdam centraal. Vanuit Gouda rijden er ook sneltreinen en als je die pakt ben je er in 20 min.
je moet alleen nog wel vanaf het station naar je school / uni...
Oud 03-06-2004, 09:49
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 03-06-2004 @ 09:46 :
Ik weet dat Gouda twee stations heeft, daar ging het niet over. Je moet van waar je woont eerst naar het station, dat kost tijd. En in Rotterdam moet je idd van het station nog naar je school/uni en dat kost ook tijd. Je treineis kan dus 20/30 minuten duren, maar dan ben je er nog niet.
Oud 04-06-2004, 12:19
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-06-2004 @ 10:49 :
Ik weet dat Gouda twee stations heeft, daar ging het niet over. Je moet van waar je woont eerst naar het station, dat kost tijd. En in Rotterdam moet je idd van het station nog naar je school/uni en dat kost ook tijd. Je treineis kan dus 20/30 minuten duren, maar dan ben je er nog niet.
da's ook weer zo
Oud 04-06-2004, 17:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 03-06-2004 @ 01:03 :
Wil je dat telefoonnummer van die huisbaas nog?

Hoe verliep trouwens je hospiteeravond?
Die komt nog, volgende week zaterdag.
Oud 08-06-2004, 09:41
Noukstra
Noukstra is offline
Misschien heb ik nog wat...maar ik denk niet dat het echt aan al je wensen voldoet.....

je kan hier even kijken
Advertentie

Regels voor berichten