Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 19:10
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Stel, je ziet een leuk meisje op een feest, of tijdens uitgaan, staan of zitten. Je heb al een paar keer oogcontact gehad en je zou haar graag aan willen spreken.

Hoe doe je dat??????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 19:15
Verwijderd
Hallo... ik kom jou ogen van dichterbij bekijken als je het niet erg vind.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:17
annetjuh
annetjuh is offline
hoi,
zegt je naam en praat.
vraagt of ze wat te drinken wil en als het klikt gaat het verder van zelf.

tip. drink zelf van te voren al wat dan lul je makkelijker onzin
Oud 16-05-2004, 19:18
Verwijderd
Hoi

en als ze hoi terug zegt, dan stel je je voor

en als zij zich dan ook voorstelt, dan stel je de een of andere loze vraag of je biedt haar wat te drinken aan.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:24
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-05-2004 @ 20:18 :
Hoi

en als ze hoi terug zegt, dan stel je je voor

en als zij zich dan ook voorstelt, dan stel je de een of andere loze vraag of je biedt haar wat te drinken aan.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:27
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Okee, maar wat is die loze vraag dan???
(thx 4 reply-ing ) En blijf het doen!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:07
ABrules
ABrules is offline
je neemt gewoon een situatie uit je directe omgeving/ nadat je hoi hebt gezegd enzo dan.

bijvoorbeeld: Hoe doen die uitsmijters hier tegen jou? tegen mij doen ze zo streng bla bla bla...
of: Hoe vind je de muziek hier? Ik houd meer van... bla bla bla... of: Vind je het hier ook zo duur? bla bla bla...

tja... het zijn niet van die voorbedachte openingszinnen en je kan er wel een gesprek mee beginnen...

wat de meeste meisjes met toch enige inhoud dus ook graag hebben... een jongen waarmee ze kunnen praten en die kan luisteren... zorg dat je beetje open vragen stelt... maar denk niet te veel na en blijf wel spontaan...
en dring je zelf niet op... blijf op een goede afstand staan niet dat je meteen te dichtbij gaat staan enzo dat ze de indruk krijgt dat je maar 1 ding wil...

heb geduld en zeg dat je dr leuk/aardig vind en of je dr nog een keer mag zien... doe alsof je helemaal geïnteresseerd bent in haar als persoontje( of heb dat echt werkt nog beter)... Ow en als je jezelf voorstelt... GA dr niet 3 van die zoenen geven alsof je dr al lang kent dat gaat helemaaaaaal nergens over en je komt te dichtbij... met dichtbij komen bedoel ik gewoon dat je jezelf opdringt en je merkt vanzelf wel of je te dichtbij bent of niet en of je dichter bij mag komen of niet, maar heb hier in geduld...

dit kan ik ff bedenken op het moment...
Oud 16-05-2004, 21:18
Silvie
Silvie is offline
Nou toevallig had ik dat afgelopen donderdag...
En toen zei ik tegen een vriendin dat ik die jongen wel leuk eruit vond zien...Zij vertelde dat aan een andere vriendin en ze stapte op hem af..
En toen kwam hij dus bij mij staan en raakten we in gesprek

Dus bij mij ging het eigenlijk via vrienden...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:19
pfano
pfano is offline
Citaat:
ABrules schreef op 16-05-2004 @ 22:07 :
je neemt gewoon een situatie uit je directe omgeving/ nadat je hoi hebt gezegd enzo dan.

bijvoorbeeld: Hoe doen die uitsmijters hier tegen jou? tegen mij doen ze zo streng bla bla bla...
of: Hoe vind je de muziek hier? Ik houd meer van... bla bla bla... of: Vind je het hier ook zo duur? bla bla bla...

tja... het zijn niet van die voorbedachte openingszinnen en je kan er wel een gesprek mee beginnen...

wat de meeste meisjes met toch enige inhoud dus ook graag hebben... een jongen waarmee ze kunnen praten en die kan luisteren... zorg dat je beetje open vragen stelt... maar denk niet te veel na en blijf wel spontaan...
en dring je zelf niet op... blijf op een goede afstand staan niet dat je meteen te dichtbij gaat staan enzo dat ze de indruk krijgt dat je maar 1 ding wil...

heb geduld en zeg dat je dr leuk/aardig vind en of je dr nog een keer mag zien... doe alsof je helemaal geïnteresseerd bent in haar als persoontje( of heb dat echt werkt nog beter)... Ow en als je jezelf voorstelt... GA dr niet 3 van die zoenen geven alsof je dr al lang kent dat gaat helemaaaaaal nergens over en je komt te dichtbij... met dichtbij komen bedoel ik gewoon dat je jezelf opdringt en je merkt vanzelf wel of je te dichtbij bent of niet en of je dichter bij mag komen of niet, maar heb hier in geduld...

...wat een wijsheis allemaal..

Oud 16-05-2004, 21:22
Verwijderd
Ikzelf vind het leuk om een komische opmerking naar m'n hoofd te krijgen, ik bedoel, als je toch met me komt praten, doe het dan leuk
Maar goed, als je al oogcontact hebt gehad, kun je er ws. vanuit gaan dat ze je iig ziet zitten voor een gesprek, en dan voldoet eigenlijk elke openingszin wel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:22
ABrules
ABrules is offline
echt waar?

dan moet ik het zelf ook maar eens uitproberen dan
Oud 17-05-2004, 09:35
Lilything
Lilything is offline
Citaat:

Je hebt wel gelijk
alleen als n jongen begint over dat t duur is, vind ik t meteen zo'n knieperd die je nooooooit op een drankje zou tracteren

misschien ook wel goed om er even bij te zetten: als je ziet dat haar glas bijna leeg is, zeg je: Hej wil je er nog eentje daarvan?
(ofzoiets) en dan moet je eigenlijk zorgen dat je btje in de buurt van de bar bent, anders zegt ze sowieso nee, omdat ze bang is voor troep in dr drinken
Oud 17-05-2004, 13:44
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Lilything schreef op 17-05-2004 @ 10:35 :
Je hebt wel gelijk
alleen als n jongen begint over dat t duur is, vind ik t meteen zo'n knieperd die je nooooooit op een drankje zou tracteren

mja.. dat was maar een voorbeeld van mij hoor: van vind je het hier ook zo duur? hehehe, ik zou dat dus nooit zeggen eigenlijk misschien een stom voorbeeld maar ja, iets beters kon ik ff niet bedenken.

maar je bent al de 2e die zo positief is over me reaktie... misschien moet ik mijn eigen raad maar eens opvolgen
Oud 17-05-2004, 16:40
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:

Persoonlijk lijkt mij dat vrij zeikerig overkomen op het betreffende meisje.
Oud 17-05-2004, 16:55
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-05-2004 @ 22:22 :
Ikzelf vind het leuk om een komische opmerking naar m'n hoofd te krijgen, ik bedoel, als je toch met me komt praten, doe het dan leuk
Maar goed, als je al oogcontact hebt gehad, kun je er ws. vanuit gaan dat ze je iig ziet zitten voor een gesprek, en dan voldoet eigenlijk elke openingszin wel.
Inderdaad, humor doet het bij elk meisje wel En probeer niet té cliché overte komen met je openingszinnen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:30
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 17-05-2004 @ 17:55 :
Inderdaad, humor doet het bij elk meisje wel En probeer niet té cliché overte komen met je openingszinnen
Maar hoe dan??? Ik weet nu wel hoe ik ze moet aanspreken, (thx, 4 that ,) maar nu nog de zinnen waarmee het zou kunnen. Een paar voorbeelden kunnen al genoeg zijn.

Als ik ongeveer weet wat de zinnen zijn die dames pakken, kan ik er zelf ook nopg wel een paar verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-05-2004 @ 22:22 :
wat stinkt het hier, ligt het aan al die mensen of aan jou?

oops

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:37
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-05-2004 @ 19:34 :
Godverdomme wat stinkt het hier, ligt het aan al die mensen of aan jou?

oops
Ik ruik niets.
Volgens mij komt het enkeld door gasten zoals jij.

Neem een bad!

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:13
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
maakt niet uit stel je gewoon voor. maar kom inieder geval niet met zon standaard openingszin zoals "ken ik jou niet ergens van" want dat is echt een afknapper.
Oud 17-05-2004, 19:29
Verwijderd
Citaat:
xsweet_bitchx schreef op 17-05-2004 @ 20:13 :
maakt niet uit stel je gewoon voor. maar kom inieder geval niet met zon standaard openingszin zoals "ken ik jou niet ergens van" want dat is echt een afknapper.
Tenzij je echt voor 95 % zeker weet dat je dat meisje ergens van kent, natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:37
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
nou ehmz.. ff denken hoor... Bij mij moet je wel eerst oogcontact hebben gehad, want anders vind ik kerels meestal beetje opdringerig (majah, die kerels die komen zijn dan ook meestal van die sukkels (op enkele keer na haha). Maar als je dan komt, tjah.. gewoon intersse tonen en spontaan overkomen, dan zit je qua gesprek bij mij wel goed! En goeie openingszinnen bestaan bij mij niet, je moet gewoon een lollige opmerking maken dan zit het wel goed
Oud 17-05-2004, 20:15
Dzjes
Dzjes is offline
Goh.. voorbeelden.. ik denk dat je nu niet echt een grappig voorbeeld kan opnoemen ..? Dat moet je zelf maar verzinnen in de situatie zelf
Ook weten we niet of je zelf een heel verlegen of spontaan type bent? De ene praat makkelijker met iemand dan de andere.. daarbovenop zijn openingszinnen niet altijd zo'n voltreffers en dus meestal af te raden

Stel : je bent een verlegen jongen, dan zou ik gewoon subtiel haar richting uitsluipen en beetje jezelf blijven.. gewoon beginnen met een simpele 'hoi' doet al veel waarop je daarna nog altijd kan vragen voor een dansje,hoe ze heet, waar ze woont..etc heel oppervlakkig.. aan haar reactie zal je algauw zien wat zij wil

Indien je iets spontaner bent kan je altijd proberen je beste verleidingszin boven te halen ("hallo, neuken?" kan ik je wel niet aanraden.. of je moet het echt grappig bedoelen ) maar een lollige opmerking zal meer effect hebben denkek.. een gratis drankje kan mss ook helpen,maar dat hangt dan weer van het type meisje af?

Cliché-zinnen/opmerkingen/complimenten zijn not done, probeer gewoon jezelf te blijven en doe niet té hard je best... stuntelen is lief
(hmm.. niet dat ik er iets van ken..maar deze dingetjes schoten door mn hoofd)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:24
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 17-05-2004 @ 17:40 :
Persoonlijk lijkt mij dat vrij zeikerig overkomen op het betreffende meisje.
jaja, ik weet het ik heb niet al te beste voorbeelden gegeven.

gewoon over iets uit de omgeving en ik was even niet zo inspiratievol oké
Oud 17-05-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-05-2004 @ 19:34 :
Godverdomme wat stinkt het hier, ligt het aan al die mensen of aan jou?

oops
Met de nadruk op KOMISCH dus
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:27
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 17-05-2004 @ 21:15 :

Cliché-zinnen/opmerkingen/complimenten zijn not done, probeer gewoon jezelf te blijven en doe niet té hard je best... stuntelen is lief
(hmm.. niet dat ik er iets van ken..maar deze dingetjes schoten door mn hoofd)
Nou, ik ben dus zeg maar meer verlegen dan spontaan. Meestal durf ik nieteens iemand aan te spreken dus......

Maar het grootste probleem is nog wel dat ik me zenuwachtig gaat maken, als ik merk dat het niet "smooth" gaat. En dan gaat et juist fout, is mijn mening...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 15:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Dj Thrill schreef op 16-05-2004 @ 20:10 :
Stel, je ziet een leuk meisje op een feest, of tijdens uitgaan, staan of zitten. Je heb al een paar keer oogcontact gehad en je zou haar graag aan willen spreken.

Hoe doe je dat??????
Dit is ook mijn probleem. Hier stopt het altijd bij mij. In de kroeg en zo ook, ik kijk alleen maar naar meiden en verder doe ik nix. Bang voor de afwijzing of dat ze me uitlachen
Ach ja, misschien vind ik wat tips in dit topic
Oud 18-05-2004, 15:47
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-05-2004 @ 16:42 :
Dit is ook mijn probleem. Hier stopt het altijd bij mij. In de kroeg en zo ook, ik kijk alleen maar naar meiden en verder doe ik nix. Bang voor de afwijzing of dat ze me uitlachen
Ach ja, misschien vind ik wat tips in dit topic
Tja, je heb dus precies hetzelfde probleem. Ik vind het aanspreken in een kroeg helemaal moeilijk, zelfs oogcontact zoeken, geef mij maar liever een dansvloer .

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:26
justlikeme!
justlikeme! is offline
Citaat:
Dj Thrill schreef op 18-05-2004 @ 16:27 :
Nou, ik ben dus zeg maar meer verlegen dan spontaan. Meestal durf ik nieteens iemand aan te spreken dus......

Maar het grootste probleem is nog wel dat ik me zenuwachtig gaat maken, als ik merk dat het niet "smooth" gaat. En dan gaat et juist fout, is mijn mening...
nou.. ik vind dat stuntelige juist wel lief, weet je tenminste meteen dat je niet te maken hebt met een of andere patser die je ff voor 1 avondje wil ! Maar probeer in ieder geval eerst oogcontact te maken, vind ik altijd wel heel belangrijk.. Lachen van een afstandje helpt ook goed... en dan langs haar lopen om een drankje te halen, en een leuke opmerking plaatsen ofzo... is wel moeilijk, maar soms meot je gewoon de stap zetten, en het gewoon doen!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-05-2004 @ 23:11 :
Met de nadruk op KOMISCH dus
Daar gaat het dus altijd fout
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:37
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-05-2004 @ 20:29 :
Tenzij je echt voor 95 % zeker weet dat je dat meisje ergens van kent, natuurlijk
ja das waar
Oud 18-05-2004, 18:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Dj Thrill schreef op 17-05-2004 @ 19:37 :
Ik ruik niets.
Volgens mij komt het enkeld door gasten zoals jij.

Neem een bad!
Leeer maaar eeerst typen voordat je serieus op een niet serieuze reactie ingaadt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:47
So freSh
So freSh is offline
af en toe een complimentje er doorheen gooien wil ook nog wel eens helpen..alleen je moet wel zorgen dat je niet te slijmerig overkomt ofzo, dat is echt not done.

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:13
bassgirl
bassgirl is offline
kheb t nou dus ook en ik durf m gewoon niet aan te spreken hij zegt weleens hoi en steeds oogcontact maargoed, ben bang dat ie me niet hoeft ofzo

ik vind t altijd geweldig als een jongen een blunder maakt (wel een echte dan he) kweet niet weet ik tenminste dat ie netzo onhandig is als mij, en dat ie gewoon een beedje gaat praten, en grappig is...als iemand met zo'n irritante of wat voor openingszin komt denk ik bij voorbaad al van gatver rot op.
Oud 18-05-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-05-2004 @ 19:44 :
Leeer maaar eeerst typen
Citaat:
ingaadt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:51
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
On-topic blijven AUB!

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:28
Verwijderd
begin met een compliment "heb je het een beetje naar je zin?" die doet het ook wel aardig somsh
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:31
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Hmmz, voorbeelden!!!
Oud 19-05-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Dj Thrill schreef op 19-05-2004 @ 17:31 :
Hmmz, voorbeelden!!!
hee, wat heb je leuke schoenen... wat dans je leuk... bladiebla.. en dan knoop je een gesprekje aan over schoenen die je zelf laatst gekocht hebt of over hoe gek sommige mensen dansen... zo moeilijk is het echt niet
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 15:47
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
nou....

Wanneer ik iemand aanspreek daalt mijn woordenschat tot 0.0.
En tja, dan ben je ook niet echt intressant meer....
Oud 20-05-2004, 16:01
P&C
P&C is offline
bijv:

hoi

hoi

ja ik ben ......, normaal durf ik nooit meisjes aan te spreken, maar voor jou maak ik graag een uitzondering
Oud 20-05-2004, 16:34
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Mag ik een knuffel? Die kreeg zaterdag te horen, vond hem wel lief .

Verder stel je gewoon voor (mag ik jou naam weten? oid), vraag of ze er vaker komt waar ze vandaan komt, gewoon een beetje ouwehoeren en als het klikt dan loopt het gesprek vanzelf wel. Je moet je er vooral niet te druk ommaken (lukt het niet? Jammer dan! volgende keer beter).
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:40
Snuitermans
Snuitermans is offline
"He, wil je wat drinken? (Wat?) Dat kan je daar halen"
Oud 20-05-2004, 20:51
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
P&C schreef op 20-05-2004 @ 17:01 :
bijv:

hoi

hoi

ja ik ben ......, normaal durf ik nooit meisjes aan te spreken, maar voor jou maak ik graag een uitzondering
Haha, dies goed!
Citaat:
ouwehoeren en als het klikt dan loopt het gesprek vanzelf wel. Je moet je er vooral niet te druk ommaken
Dat gaat vanzelf wel.....
Oud 20-05-2004, 21:34
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ABrules schreef op 17-05-2004 @ 14:44 :
mja.. dat was maar een voorbeeld van mij hoor: van vind je het hier ook zo duur? hehehe, ik zou dat dus nooit zeggen eigenlijk misschien een stom voorbeeld maar ja, iets beters kon ik ff niet bedenken.

maar je bent al de 2e die zo positief is over me reaktie... misschien moet ik mijn eigen raad maar eens opvolgen
Achja komt vanzelf
Oud 21-05-2004, 08:15
GeiteSolleWok
GeiteSolleWok is offline
Hoi!

Wat ben je aan het doen?
Oud 21-05-2004, 11:50
angel-nieke
angel-nieke is offline
ga naast dr staan aan de bar en zeg wat tegen dr, vraag of ze wat te drinken van je wil ofzow gesprek volgt vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:06
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Lilything schreef op 20-05-2004 @ 22:34 :
Achja komt vanzelf
ja? mag ik voor de zekerheid niet ff op jouw oefenen?
Oud 23-05-2004, 16:28
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Op een ander forum hebben ze het ook al over.

http://www.freeworldforum.nl/topic/21742/33/0/14/
Oud 23-05-2004, 16:36
cyntha
cyntha is offline
Ga naast haar staan en vraag of ze wat te drinken wilt. Zegt ze nee, dan is het duidelijk dat ze je niet ziet zitten. Zegt ze ja, dan volgt het gesprek vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:53
JCG
JCG is offline
neem een digitale camera mee, zeg dat je van discopictures.nl ben, en maak foto's. Bied er wat te drinken aan, en haar naar email adres zodat je de foto's kan sturen (de server van de website is offline, dus kan even duren voordat de foto online komen ). Dan heb je meteen een foto van haar en email, een goed begin

Het beste werkt het als je een discopictures t-shirt heb, of zoal ik een keer moest fotograferen voor hun, alleen jammer dat veel breezermensjes op de foto willen.
Reageren

Regels voor berichten