Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 18:41
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Nu ong 8 weken geleden heeft me ex het uitgemaakt omdat hij het gevoel had dat ie nie meer verliefd op me was.. We hebben alles uitgepraat enz en we hadden elkaar beloofd om goeie vrienden te blijven.. de `1e weken ging het nie helemaal lekker enz omdat ik nog heel veel verdriet had en erg onzeker was.... De laatste 2 weken gaat het echt weer super goed vind ik zelf.. We smsen echt super veel.... Zaterdag was hij dus me met een stel andere jongens beetje films kijken enz... Ik had op dat moment de neiging om hem een knuffel te geven en gewoon lekker tegen hem aan te gaan liggen en te zoenen... Toen we maandag zaten te smsen heb ik dat gewoon eerlijk verteld... Hij smste terug: ja ik had die neiging ook maar ik heb het maar nie laten blijken..... Ik was gistere bij hem op school erg gezellig en hij was super aardig en hij praten ook veel met me (hij is vaak verlegen en dan durft ie op 1 of andere manier bijna niks tegen me te zeggen) Ik heb het gevoel dat ik weer meer voor hem ga voelen dan als een gewone vriend..... Maar hij heeft een goeie vriendin waarmee ie wel es voor een avondje mee heeft gehad en gewoon super goeie vrienden mee is maar zij vind mij te lelijk voor hem hij zou beter verdienen....
Ik wil onze vriendschap echt nie kapot maken en daarom ben ik bang dat hij straks raar gaat reageren als ik hem vertel dat ik meer voor hem voel..... Ik heb het gevoel dat hij mij ook weer meer ziet zitten....

Moet ik hem vertellen dat ik meer weer voor hem ga voelen of moet ik eerst afwachten voor dat ik het zeker weet dat ik echt weer verliefd op hem ben...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 18:55
lady_x
lady_x is offline
Ik herken mezelf wat in jouw situatie en euh ik denk dat het beste is om af te wachten. Als hij je echt graag ziet, komt hij wel naar je toe en nu je zegt dat je merkt dat hij ook wel weer iets meer met je wil, dan komt dat zeker goed. Maar verwacht niet té veel want als het niet zo is, ja dan sta je daar.
Afwachten en eenbeetje geduld hebben om zeker te zijn over uw en zijn gevoelens is het beste denk ik.
Oud 08-05-2002, 22:52
Dotcom
Dotcom is offline
Hoe oud is die jongen? Jongens van 14 zijn heel verlegen. Ik denk dat je het gewoon moet zeggen.
als je 20 zou zijn zou je het niet gewoon moeten zeggen, en hem het iniatatief moeten laten nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 06:26
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Hoe oud is die jongen? Jongens van 14 zijn heel verlegen. Ik denk dat je het gewoon moet zeggen.
als je 20 zou zijn zou je het niet gewoon moeten zeggen, en hem het iniatatief moeten laten nemen.

Hij is 16... de keer dat ik wat met hem kreeg heeft hij het eerste initatief genomen hij smste me toen dat ie me meer dan leuk vond ( hij was toen aardig dronken en toen durfte hij het) Maar de volgende stap heb ik toen gezet...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:26
kimmieeee
kimmieeee is offline
ik zou toch afwachten want hij heeft het toch uitgemaakt dus hij moet jouw weer leuk gaan vinden.
veel succes kimber.
ps van die vriendin moet je niks aan trekken als hij jou leuk vind moet zij zich er niet mee bemoeien!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 19:47
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
kimmieeee schreef:
ik zou toch afwachten want hij heeft het toch uitgemaakt dus hij moet jouw weer leuk gaan vinden.
veel succes kimber.
ps van die vriendin moet je niks aan trekken als hij jou leuk vind moet zij zich er niet mee bemoeien!!

Vandaag is hij en nog een andere jongen meegeweest op concours.... Toen we weer thuis waren bleven ze nog tijd... Hij wou eigenlijks nog nie naar huis gaan maar omdat die andere jongen naar huis wou ging ze maar weg.. maar ik kon aan hem merken dat ie eigenlijks wel langer had willen blijven....

Die vriendin betekend volgens mij heel veel voor hem..... Ze eten op vrijdag altijd bij elkaar... ze zien elkaar heel vaak... Ik heb zo het gevoel dat hij heel veel van haar pikt.... Daarom ga ik nu ook heel erg twijfelen of zij er ook nie mee te maken heeft dat het uit is gegaan....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:14
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
Mutsjuh schreef:

Ik heb vanmiddag een tijd met hem gesmst... Ik heb toen voorgesteld om bij hem langs te komen omdat ie toch op zijn broertjes aan het oppassen was... Hij smste terug: Uh ik ben in tuin bezig dus het heeft nie zoveel zin als je langs komt. xjes.
Dus ik weer terug smsen: Wat ga je morgen doen dan? xjes.
Hij: Uh niet zoveel bijzonders als je wilt kan je dan wel langs komen....

Ik zie wel hoe het morgen gaat als we elkaar zien...

Ben gistere rond 2 uur naar hem toe gegaan...eerst een beetje films gekeken enz en toen gingen we de caravan klaar maken voor savonds want dan zouden er meer mensen komen... nou toen we er zaten kwamen we allebei los begonne gewoon gezellig met elkaar te kletsen enz... We gingen op een gegeven moment stoeien met elkaar we waren telkens er close..... We hadden echt heel veel lol... Op een gegeven moment waren we weer erg close maar toen belde zijn zus om te zeggen dat we gingen eten... dus gegeten en alles opgeruimd enz.... En toen gingen we weer naar de caravan.... Weer gestoeid enz.. op een gegeven moment kwam de andere jongens binne dus we weer normaal tegen elkaar doen... Ik was toen met zijn telefoon bezig spelletjes te spellen en toen legde hij zijn hoofd tegen me aan en ging mee kijken hoe het spelletje ging... We zochten elkaar telkens weer op... als ik ff ergens anders zat dan kwam ie weer naast mij zitten en andersom...

We waren op een bepaalde momenten erg close maar der is niks gebeurd niet gezoend ofzo....

Hij geeft mij soms wel tekens dat ie me wel weer zit zitten (tenminste zo gevoel heb ik).. nu weet nie of ik het hem moet zeggen dat ik weer wat voor hem voel of nie???
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:07
mandydw
mandydw is offline
Hoe langer je w8 hoe moeilijker het word...je blijft dan alleen maar met opgekropte gevoelens zitten; het beste is om het meteen uit te praten; dan weet je gelijk wat je eraan hebt!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:38
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
mandydw schreef:
Hoe langer je w8 hoe moeilijker het word...je blijft dan alleen maar met opgekropte gevoelens zitten; het beste is om het meteen uit te praten; dan weet je gelijk wat je eraan hebt!!!
Maar weet je wat het is..... Toen hij het uitmaakte was ik nog op hem maar hij nie meer op mij..... En straks wil hij allemaal maar de lusten en nie meer de lasten als je begrijpt wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 12:36
Buffy
Buffy is offline
ik herken mezelf in jouw verhaal. ook ik ben beste vrienden met mijn ex, maar wij zijn sinds het uit is (in december) alweer 4 keer met elkaar gweest. elke keer als we elkaar zien hebben we beide de neiging om met lkaar te zoenen en das dus ook al een paar keer gebeurd. ik voel meer voor hem dan alleen een vriend, maar ook ik durf het niet te zeggen omdat ik bang ben om onze vriendsachp te verpesten....

dikke kuz buffy
Oud 17-05-2002, 21:45
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
Buffy schreef:
ik herken mezelf in jouw verhaal. ook ik ben beste vrienden met mijn ex, maar wij zijn sinds het uit is (in december) alweer 4 keer met elkaar gweest. elke keer als we elkaar zien hebben we beide de neiging om met lkaar te zoenen en das dus ook al een paar keer gebeurd. ik voel meer voor hem dan alleen een vriend, maar ook ik durf het niet te zeggen omdat ik bang ben om onze vriendsachp te verpesten....

dikke kuz buffy

Ja ik ben ook harstikke bang dat het de vriendschap dan verpest wordt als ik vertel dat ik weer meer voor hem ben gaan voelen..

Ik ben deze week op kamp geweest en ik heb hem 2x gebeld heel gezellig enz.. en ik heb een cadeautje voor hem meegenomen... Ik zou eigenlijks morgen een bbq hebben met zijn voetbalteam... En hij vroeg zelf of ik bij hem bleef slapen... Maar nu mag ik nie meer van de trainer komen ofzo duss gaat het nie door... Maar ik heb echt gemerkt dat ik deze week steeds meer voor hem (weer) ga voelen....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:02
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Me broers zitten me nog wel es te pesten dat we nog wel wat met elkaar hebben die jongen en ik.... ik kan dat gewoon nie negeren dus ik reageer daar altijd erg veel op... en dat vinden me broers alleen maar mooi... me moeder zei gistere ook al je voelt nog veel voor hem ookal laat je het niet merken... Gistere had ik erge ruzie met me vader zo erg dat ik al een paar tassen had gepakt om bij iemand te gaan wonen... Die jongen heeft me toen geholpen gewoon naar me geluisterd... hij is zo lieverd.....

We zijn op sommige momenten zo close.... maar we hebben nie meer gezoend sinds hij het heeft uitgemaakt.....

Ik weet gewoon echt nie meer of ik nog wat voor hem voel (dat ik de gevoelens probeer te verbergen) of dat ik echt niks meer voor hem voel alleen als goeie vriend???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten