Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag is hij en nog een andere jongen meegeweest op concours.... Toen we weer thuis waren bleven ze nog tijd... Hij wou eigenlijks nog nie naar huis gaan maar omdat die andere jongen naar huis wou ging ze maar weg.. maar ik kon aan hem merken dat ie eigenlijks wel langer had willen blijven.... Die vriendin betekend volgens mij heel veel voor hem..... Ze eten op vrijdag altijd bij elkaar... ze zien elkaar heel vaak... Ik heb zo het gevoel dat hij heel veel van haar pikt.... Daarom ga ik nu ook heel erg twijfelen of zij er ook nie mee te maken heeft dat het uit is gegaan.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben gistere rond 2 uur naar hem toe gegaan...eerst een beetje films gekeken enz en toen gingen we de caravan klaar maken voor savonds want dan zouden er meer mensen komen... nou toen we er zaten kwamen we allebei los begonne gewoon gezellig met elkaar te kletsen enz... We gingen op een gegeven moment stoeien met elkaar we waren telkens er close..... We hadden echt heel veel lol... Op een gegeven moment waren we weer erg close maar toen belde zijn zus om te zeggen dat we gingen eten... dus gegeten en alles opgeruimd enz.... En toen gingen we weer naar de caravan.... Weer gestoeid enz.. op een gegeven moment kwam de andere jongens binne dus we weer normaal tegen elkaar doen... Ik was toen met zijn telefoon bezig spelletjes te spellen en toen legde hij zijn hoofd tegen me aan en ging mee kijken hoe het spelletje ging... We zochten elkaar telkens weer op... als ik ff ergens anders zat dan kwam ie weer naast mij zitten en andersom... We waren op een bepaalde momenten erg close maar der is niks gebeurd niet gezoend ofzo.... Hij geeft mij soms wel tekens dat ie me wel weer zit zitten (tenminste zo gevoel heb ik).. nu weet nie of ik het hem moet zeggen dat ik weer wat voor hem voel of nie??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik herken mezelf in jouw verhaal. ook ik ben beste vrienden met mijn ex, maar wij zijn sinds het uit is (in december) alweer 4 keer met elkaar gweest. elke keer als we elkaar zien hebben we beide de neiging om met lkaar te zoenen en das dus ook al een paar keer gebeurd. ik voel meer voor hem dan alleen een vriend, maar ook ik durf het niet te zeggen omdat ik bang ben om onze vriendsachp te verpesten....
dikke kuz buffy
||
![]() |
Citaat:
Ja ik ben ook harstikke bang dat het de vriendschap dan verpest wordt als ik vertel dat ik weer meer voor hem ben gaan voelen.. Ik ben deze week op kamp geweest en ik heb hem 2x gebeld heel gezellig enz.. en ik heb een cadeautje voor hem meegenomen... Ik zou eigenlijks morgen een bbq hebben met zijn voetbalteam... En hij vroeg zelf of ik bij hem bleef slapen... Maar nu mag ik nie meer van de trainer komen ofzo duss gaat het nie door... Maar ik heb echt gemerkt dat ik deze week steeds meer voor hem (weer) ga voelen.... |
![]() |
|
![]() |
Me broers zitten me nog wel es te pesten dat we nog wel wat met elkaar hebben die jongen en ik.... ik kan dat gewoon nie negeren dus ik reageer daar altijd erg veel op... en dat vinden me broers alleen maar mooi... me moeder zei gistere ook al je voelt nog veel voor hem ookal laat je het niet merken... Gistere had ik erge ruzie met me vader zo erg dat ik al een paar tassen had gepakt om bij iemand te gaan wonen... Die jongen heeft me toen geholpen gewoon naar me geluisterd... hij is zo lieverd.....
We zijn op sommige momenten zo close.... maar we hebben nie meer gezoend sinds hij het heeft uitgemaakt..... Ik weet gewoon echt nie meer of ik nog wat voor hem voel (dat ik de gevoelens probeer te verbergen) of dat ik echt niks meer voor hem voel alleen als goeie vriend??? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |