Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind de film op zich wel gaan. Er is wat minder actie dan dat ik verwachtte, maar dit komt mede doordat het geheel wat langzaam op gang komt, omdat er écht bij het begin begonnen wordt.
Ook jammer vind ik het dat Spiderman 'slechts' met de Green Goblin te maken krijgt en niet met andere slechterikken. Dit is misschien iets voor een vervolg wat er mijns inziens wel zal komen. Het pak van Spiderman ziet er daarentegen zeer fraai uit. Ook de special effects zijn van een hoog niveau, maar al met al had ik toch hogere verwachtingen van deze film.
||
Citaat:
Ik vond het begin juist goed. Ik vind het juist fijn als in dit soort films meer nadruk word gelegd op de karakter en hun psychische/emotionele problemen. Daarom vind ik spiderman ook leuk; de tekenfilm keek ik vroeger ook altijd. Batman en Batman returns was ook deels zo. Helaas ging het bij het derde deel mis en gingen ze meer actie en SFX eraan toevoegen. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Voor mij had het 'begin' niet zo lang hoeven duren. Dit komt echter doordat ik al bekend was met de hele voorgeschiedenis. Ik begrijp echter ook dat deze kennis bij het grote publiek lang niet altijd bekend is en dat er daardoor wat meer aandacht moest worden besteed aan de karakters en de onderlinge relaties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik vooral knap vindt van Raimi is dat hij die essentie van spider-man zo goed te pakken heeft. Spider-man is altijd een held geweest met veel (persoonlijke) problemen en dat zie je ook goed terug in de film. En natuurlijk de one-liners, af en toe corny, maar dat maakt ze juist leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien werkte het in dat geval/die gevallen niet, maar misschien had het in het geval van Spiderman wél gewerkt. Ik denk niet dat je daar goed over kan oordelen en ik denk dan ook niet dat het gegrond is om blij te zijn dat er sprake was van één slechterik, wanneer dit gebaseerd is op, slechts, enkele eerdere ervaringen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het namelijk zo'n zonde van een karakter, dat ze niet genoeg de kans krijgen om te 'schijnen', om het zo maar even te noemen. Goed voorbeeld: mr. freeze, kil en koud karakter met hoge intelligentie, diep persoonlijk leed ervaren. Wat hebben ze ervan gemaakt? Juist, een debiele bruut die op het einde plots weer aan de goede kant komt. Mochten er 2 slechteriken in komen, dan heb ik persoonlijk het liefst dat ze apart de held aanvallen, gezien een 'team-up' zo ongeloofwaardig over komt(goh, laten we samen vechten). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
http://us.imdb.com/Name?Robertson,+Cliff
|
ik vond het dom
![]() en dan noemt MJ hem op een gegeven moment hem "tiger", net zoals in de strip, en toen dacht ik echt van OH MY GOD!!!! Het klopte helemaal niet, want in de strip en series hebben die twee een hele andere relatie bij de tijd dat ze dat tegen hem zei! Waaah! De enige reden waarom ze dat in haar tekst stopten was omdat ze het nog een beetje als de strip wouden laten overkomen ik vond het een klotefilm ![]()
||
Citaat:
Goeie film trouwens. Goeie regie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als we dan toch gaan zeiken over comic-accuraatheid, GG was niet Spider-Man's eerste vijand, Gwen Stacey was er al stukken eerder dan MJ, Spider-Man's krachten houdt niet in dat hij zelf web kan schieten, GG's suit obviously, Flash Thompsons haarkleur, Peter Parker was nog helemaal niet op de universiteit en bladiblabla. |
![]() |
|
Als ze alles in de comic moeten verfilmen word het een ellenlange film.
Weet iemand trouwens of er een of ander abonnement bestaat dat ik spiderman comics thuis krijg, elke week een nieuwe, en dat die dan fijn begint bij nummer 1, dat ik dus niet in het midden van een verhaal binnenval? Dat zou tof zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanaf het complete begin?!
Jongen, dat wordt lang zoeken ![]() Kdacht dat de eerste verhalen in 'Amazing Fantasy' zaten en hij wat later een eigen serie kreeg die trouwens ook is vertakt in meerdere series. maw. d'r zijn echt honderden strips die je nodig hebt om de hele verhaallijn te volgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
zijn eerste pak es net een pyjama en dan ... van de het ene op het andere moment heeft hij zo'n gans cool pak ... oe verklaar je dat? ![]()
||
Citaat:
Maar het is nou eenmaal een coole film, en als je hem echt goed wil zien moet je gewoon naar de bios gaan. Een filmpje downloaden van een film die alleen in de bios draait is wel zo slecht. Download liever een goede kwaliteit DIVX. Het is een goed verhaal, ze hebben het goed uitgewerkt, goede special effects en die stemmen dan om je heen van die Green Goblin ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
game geweld marijntje | 53 | 26-10-2006 14:31 | |
Films, TV & Radio |
Fantastic 4 THC1 | 45 | 02-08-2005 15:39 | |
Films, TV & Radio |
Movie Trailers scala | 53 | 12-03-2003 19:17 | |