Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Leuke buurt hoor! Vergeet vooral niet even langs rue Daguerre te lopen, leuk straatje met verse markt in de ochtenden. ook leuk: Boulevard Edgar Quinet, met kroegjes, veel restaurants en een kunstmarktje op zondagen. En als je er toch bent, loop dan even door de begraafplaats Montparnasse. Niet zo sfeervol als Pere laChaise, maar er liggen ook een paar aardige mensjes, zoals JP Sartre, Simone de Beauvoir en die vrouw die "hiroshima mon Amour" heeft geschreven (wie o wie helpt me hier even??). Voor als je 5 minuutjes over hebt. Het is 10 minuutjes lopen naar Luxembourg trouwens, ook goed te doen dus.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bovenop de eiffeltoren was echt ![]() verder niet zoveel gezien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vond de Eiffeltoren, het Louvre en Versailles wel ![]() Mijn minst favoriete plek is de Sacre Coeur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Henk Mul ! (is het Jazz Festival gratis? Klinkt aanlokkelijk in ieder geval. Overigens, ik probeer morgen op de bonnefooi een hotel te regelen; is de kans groot dat dat voor maximaal 250,- (3 nachten) lukt? Anders wordt het weer een jeugdhostel of ene warme plek onder een brug naast de <3, clochards, <3; iets waar ik weinig trek in heb.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel plezier! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op hun site was ik al geweest, maar ze hebben bijna geen keus. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.book-a-hotel-in-paris.com www.eurohotelguide.com/nl/parijs/ www.bookings.nl/city/fr/paris.nl.html kwam ik uit bij google... zelf heb ik gewoon in zo'n 2sterren hotelletje geweest (met school dan) dat koste zag ik daar zo'n 50 euro voor een 2 persoonskamer met eigen douche/toilet. succes iig |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het meeste valt vrij duur uit of is onduidelijk. Ik hoopte dat iemand een leuk hotelletje wist die een site heeft. ![]() Of een nederlandse site met goedkope hotels.
Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 20:00. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rellen in Parijs; Regering onmachtig. Levitating Nun | 359 | 16-11-2005 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Adem Parijs Zepp | 17 | 19-06-2005 15:09 | |
Vrije tijd |
Parijs-Dakar Verwijderd | 18 | 11-01-2004 11:07 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico B@RTOLI | 65 | 20-03-2003 13:15 | |
ARTistiek |
©dapo Parijs foto's ( bewerkt ) David | 15 | 26-12-2002 18:07 |