|
|
Bekijk resultaten poll: Welke partij krijgt jouw stem | |||
PvdA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 6.70% |
VVD |
24 | 12.37% |
CDA |
18 | 9.28% |
D66 |
22 | 11.34% |
GroenLinks |
59 | 30.41% |
SP |
30 | 15.46% |
Leefbaar Nederland |
1 | 0.52% |
CU |
6 | 3.09% |
LPF |
19 | 9.79% |
Overige (SGP; VSP; NMP enz) |
2 | 1.03% |
Aantal stemmers: 194. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, genoeg gekregen van het feit dat er niets tussen de huidige politici zit die mij werkelijk aanspreekt, behalve Paul Rosenmöller. Niet vanwege z'n gedachtengoed, want zo links ben ik niet, maar vanwege het feit dat hij Pimmetje goed heeft aangepakt en het feit dat hij goed uit z'n woorden kan komen en brutaal is.
Ik stem ook niet op GL omdat ik hun partij(programma) zo goed vind, maar omdat ik gewoon niet wil 'meestemmen' met de grote massa. Ik ben altijd een individualist geweest. |
![]() |
||
Citaat:
Stemmen doe je omdat je het eens bent met een partij, niet omdat de lijsttrekker zo'n grote bek heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] Blanco staat er nie bij in het lijstje, maar dat kan toch ook als protest? Een echte ondermijning vd democratie is trouwens ook wel wat overdreven (niet stemmen) ;p Niemand zal het merken of je gestemd hebt of niet: je stem doet er in feite niet toe ![]()
Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 23:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
SP. (mag nog niet stemmen maargoed)
SP kwam er bij mij uit op www.stemwijzer.nl, GroenLinks als 4e geloof ik. Tussen die 2 twijfel ik, maar mijn voorkeur gaat nu toch uit naar de SP... edit (dit heb ik ook in een andere topic gepost, het lijkt me niet geheel onbelangrijk nu): Ik weet niet of t hier al eens is vermeldt.. maar heeft iedereen wel door dat er nu slechts 29 mensen op LPF staan? (en niet 50 zoals iemand op tv zei ![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 00:02. |
![]() |
||
Citaat:
(niet dat ik me zelf slim wil noemen, in tegendeel, maar die popularistische stemmers kan ik weinig positiefs over melden)
||
Citaat:
|
![]() |
CDA, waarom? LPF was ik al niet van plan, VVD is me te flexibel, en om het gedachtengoed van PvdA, GL, SP enz enz moet ik zo ongeveer kotsen (ik haat naďeve mensen)..
daarom, en omdat balkenende weet waar ie mee bezig is: CDA
||
Ik móet dus posten terwijl'k stem... Goed dan
![]() Ik stem sowieso op niet de Lijst Fortuyn, omdat dat geen partij is, maar een groep samenhangende geldschieters met weinig ervaring. Goed, als Lijst Fortuyn inderdaad de meeste stemmen krijgt dan vallen ze heel snel weer, of er komt een regering (?) van twee goede partijen en LPF... Dus zó drastisch zal 't niet zijn, het is alleen stom. Stemmen op een dode. Er staat ook geen nieuwe Pim Fortuyn op, er staat een ander 'partij'-lid op, waar de verwachtingen zó hoog van oplopen, dat 't alleen nog maar kan tegen vallen. Uit morele steun stemmen op LPF vind ik al helemaal onzin... De beste man is dood, waar hij nu is heeft 'ie niks meer aan steun. Een derde reden, de proteststem tegen de gevestigde orde is ook nutteloos, stem dan SP! Ik heb D'66 gestemd ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga gewoon stemmen op de jongste gast van GL denkik = actief geweest bij DWARS, dus komt wel goed. Ik zat te twijfelen tussen dit en D66, 'maar bij GL voel ik me het meest thuis', ookal zijn er best wel punten in hun proggie waarmee ik vraagtekens zet. Trouwens, ik heb een heKel aan lijsttrekkers sinds de laatste maanD, dus die krijgen mijn stem niet...
|
Verwijderd
|
Waarom Cda? Tja, PvdA vind ik een beetje te links. De vvd maakt het onderwijs er niet beter op. D66 vind ik niet zo spraakmakend. Groenlinks vind ik nou net weer ietsje te rechts. De sp, wat willen die eigenlijk?
![]() |
![]() |
|
![]() |
Groen links. Vooral om het rekening rijden waarin ze wel onderscheid maken tussen stad en plattenland. Want IMHOzit daar duidelijk verschil tussen. Het zijn zoveel dingen. JSF en verder 'afschaffing' van het leger en nog een heleboel punten.
Tenslotte kwam uit de stemwijzer: SP, GL. Brengt wel wat twijfel, dus ik ga voor 15 mei SP en GL naast elkaar leggen.
Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 10:58. |
![]() |
|
ik stem op Harry Potter
![]() oftwel op CDA met balkenende waarom? hun partijprogramma spreekt me aan vvd iets minder en de rest spreekt me niet aan (vooral pvda ![]()
|
![]() |
Kunt ook stemmen omdat je NIET wil dat een andere partij in de kamer komt.
Ik wil dus NIET dat LPF in de kamer komt.. dus ik denk dak alleen daarom al op de VVD of PVDA stem om dat de grootste partijen zijn. Zolang die groter worden wordt LPF in verhoudig kleiner ![]() Ben trouwens benieuwd of er nu nog steeds mensen op LPF gaan stemmen. Ze zeggen dat er nog meer zijn dan eerst zelfs ![]() Stelletje mongolen. Je was al gek als je op LPF stemde, maar als je dat nu nóg wil doen ben je zwaar gestoord. (that's wat ik ervan denk) Dankuwel. Mzzdas. Jaspov
|
VVD, omdat het CDA toch wel in de regering komt. Als CDA te veel stemmen krijgt, worden ze de grootste partij. Ze gaan dan de coalitie vormen, wat waarschijnlijk zou betekenen dat Groenlinks in de regering komt
![]() -Desecrator
||
Citaat:
![]() *hoopt dat menig persoon anders redeneert*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Censuur en dictatuur in de SP T_ID | 189 | 03-02-2008 18:31 | |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
Politicus van het jaar Politiker | 244 | 09-01-2007 15:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Help, ik ben de weg kwijt in de politiek! Severus | 25 | 25-01-2003 03:16 | |
"Druk op paars-groene ketel uit de rode zone" REIE | 3 | 14-12-2002 15:52 |