Is dat een vaak voorkomende combi

?
Toen ik twee weken geleden een Pfeiffertest heb laten doen, kwam daaruit dat ik het meer 'had gehad' dan 'had', t was al passief, zit nu in de nasleep.
De moeheid wordt heel langzaam minder, maar ik blijf keelpijn houden, misschien ook omdat ik er niets aan doe, maar dat hoefde niet volgens de huisarts, tijdens dat 'je-hebt-pfeiffer-gesprek' hebben we het ook over m'n keel gehad, daar kon hij niets aan zien, toen waren die witte blaasjes achterop m'n keel er ook alleen 's ochtends en 's avonds, en was er 's middags.
Daarna is het ook een tijdje weg geweest, maar de laatste paar dagen wordt de keelpijn weer erger, en zitten de blaasjes er (minder duidelijk, maar wel zichtbaar) constant.
En had vandaag ook weer zo'n wit stinkend dingetje op/uit m'n een van m'n amandelen.
Ik wil liever niet weer naar de huisarts, heb een hekel aan hem en wil er niet weer voor niets heen, dus weet iemand hier misschien wat dit is/of het vanzelf weer over gaat/of ik toch echt wel naar de huisarts moet/of het door die Pfeiffer komt (witte dingen had ik al veel langer) ??
Alvast bedankt!