Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2004, 23:20
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik ken een meid al ruim een jaar, en we spreken elke week wel eens wat samen af. Maar als zij dronken is, gaat zij zich gedragen alsof ze mijn vriendin is. Ik mag dan bijvoorbeeld haar hand vasthouden als we in de stad lopen, of ik mag haar zoenen.

We kunnen echt goed met elkaar opschieten, en bijvoorbeeld met diploma-uitreiking of het zoeken van een auto is zij er dan bij, als enige. Alsof het mijn vriendin is, alsof we een stelletje zijn.

Toch wil zij geen relatie met mij, omdat ze twijfelt. Want ze voelt 'het' niet bij mij. Vreemd genoeg voldoe ik wel aan haar 'ideale vriend', maar ze heeft geen gevoelens voor mij, zegt ze. Nu heb ik dat ook niet zo zeer bij haar, in vergelijking wat ik ooit bij een ex-vriendin heb gehad, dat moet ik toegeven.

Maar ik vind het bijzonder vervelend dat we gewoon niet een stelletje zijn. Ik heb het er al met haar over gehad, maar het blijft erbij dat 'ze er over moet nadenken'. Nu heb ik het probleem dat ik niet moeders mooiste ben. Zij is trouwens ook 15cm langer dan ik, zou dat er mee te maken hebben? Bepaalde oerinstinct dat dat lengeverschil afstoot?

Wat moet ik nu doen? Zal ik ooit haar liefde kunnen winnen? Of moet ik de boot maar afhouden en gewone vrienden blijven? Ik weet het niet meer.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2004, 23:24
Verwijderd
De lengte is de voornaamste factor, denk ik.

Ze wordt niet verliefd op jou, ook al voldoe je op het innerlijke vlak aan haar eisen.

Jammer. Verder weinig/niets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 23:28
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
wat wil je zelf? je geeft zelf al aan dat je niet echt verliefd op haar bent...
dus dan wordt het zowieso niks, als zij niet op jou verliefd is en jij niet op haar...
maar vind je haar wel heel erg leuk stel haar dan voor de keuze: relatie of vrienden.
of stel voor om elkaar een tijdje niet te zien, en kijken hoe jullie je dan voelen, of je haar mist, of zij jou mist enz..
iig succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 23:35
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik heb haar voorgesteld hoe fijn het zou zijn als we elkaar gewoon als vriend en vriendin bestempelden. Want ze is op bepaalde vlakken erg terughoudend, terwijl ze het eigenlijk wel graag wil.

Zo was het laatst dat we op de bank na een aantal wijntjes aan het zoenen waren, en ze stopte. Ze zei: Dit is niet goed, want je bent mijn vriend niet.

Toen heb ik het er met haar over gehad, of we dan niet gewoon een stelletje konden worden. We kunnen dan in zoveel andere dingen verder gaan, met gevoel erbij, lekker romantisch. Want daar houdt ze van.

Toen zei ze, dat ze dacht dat zij niet speciaal voor mij was, omdat ik ook wel eens andere meisjes aan het versieren was (klopt wel). Maar dat doet zij ook bij andere jongens. Hoe kan ik haar nou duidelijk maken dat ze wel speciaal is, zonder ineenkeer opdringerig te zijn.

En nee, ze is niet verliefd, maar de genegenheid is er wel.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 11:03
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Hoe je het haar duidelijk kunt maken?
Er gewoon met haar over praten denk ik.. veel valt er anders niet te doen hoor..

Je zegt het trouwes zelf, ze is niet verliefd op jou, en jij eigenlijk ook niet op haar.. (of heb ik het nu mislezen?)
Dan wil je gewoon haar als vriendin omdat het zo 'hoort' en omdat jullie zo bij elkaar passen?
Als ik jou was zou ik er eerst toch nog maar es goed over nadenken of je echt wel een relatie met haar wilt, verder kun je er nog altijd overpraten met haar .
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 11:18
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
geef haar een mooie ring .
__________________
Re-tired.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 11:47
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Oi, vreemde situatie. Dat ze met je wil zoenen als ze een beetje bezopen is wil niks zeggen. Heck, ik ken zat meiden, die al een vriend hebben, die na een aantal wijntjes vrolijk met andere gasten stonden te bekken.

Zoals je het nu zegt, wil ze tegelijk niet maar ook weer wel. Je kan daar zelf niet veel aan doen denk ik behalve praten. Misschien dat een klein kadootje ofzo (een leuk ringetje, of een bos rozen) wel helpt. Ja wie weet Neem volgende keer als je naar dr toe gaat es een bos rozen mee vinden ze prachtig
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:15
Verwijderd
Als ze dit hele jaar van intensief contact nog niet één keer 'het gevoeld heeft' bij jou, dan gaat dat ook niet meer gebeuren, ben ik bang. Tja.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:31
elledc
elledc is offline
Dat ze je wil kussen en je handje vastnemen als ze bezopen is maar anders niet, zegt al genoeg. Het lijkt wel een spelletje maar je speelt het spel wel mee.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:38
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik weet niet of ze 'het' wel gevoeld heeft want volgens mij weet ze niet wat 'het' voelen is. Als we elkaar knuffelen voelt het wel fijn volgens haar.

Maar het komt wel goed.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:39
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 25-06-2004 @ 13:31 :
Dat ze je wil kussen en je handje vastnemen als ze bezopen is maar anders niet, zegt al genoeg. Het lijkt wel een spelletje maar je speelt het spel wel mee.
Denk je dat ze een spelletje speelt? Kun je dit een beetje uitleggen alsjeblieft?
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:00
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ze moet wel heel eenzaam zijn dan,
dat ze genegenheid zoekt bij iemand waar ze geen gevoelens voor heeft
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:06
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Lilything schreef op 25-06-2004 @ 19:00 :
Ze moet wel heel eenzaam zijn dan,
dat ze genegenheid zoekt bij iemand waar ze geen gevoelens voor heeft
Dat is natuurlijk onzin. Je kan op verschillende manieren met mensen omgaan. Als zij zo met elkaar omgaan dan vinden zij dat schijnbaar een prettige manier van omgaan met elkaar, en daar hoef je niet eenzaam voor te zijn ofzo.

Ik zou trouwens geen relatie met iemand beginnen als je allebei (of ook niet als een van de twee) niet de juiste gevoelens voor elkaar hebt. Gewoon lol hebben kan natuurlijk wel, maar zij dat niet kan dan moet je er gewoon meekappen en weer terug gaan naar gewone vrienden.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:07
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
nah, ik zou d'r uit je hoofd zetten. like, als ze iets had gewild dan was dat echt allang gebeurd. je kan gevoelens niet forceren en aangezien ze zelf aangeeft niets te voelen lijkt het me vrij kansloos.

...en stel dat je haar kan overtuigen en dat jullie wel iets krijgen; hoe onzeker zou je dan zijn?? ...like, ze hoeft maar 1 jongen tegen te komen waar ze wel enigsinds verliefd op wordt en het is over.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:13
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
little nemo schreef op 25-06-2004 @ 19:07 :
...like, ze hoeft maar 1 jongen tegen te komen waar ze wel enigsinds verliefd op wordt en het is over.
Maar dat geldt natuurlijk ook misschien wel voor hem.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:52
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 25-06-2004 @ 19:13 :
Maar dat geldt natuurlijk ook misschien wel voor hem.
maw: kansloze relatie
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 01:39
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik weet het niet...
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 13:18
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik heb toch het idee dat zij wel wat voor me voelt. Er hing laatst een spanning die erg vreemd was, dit was de keer dat ik haar weer zag nadat ik tegen haar gezegd had dat ik dacht dat ik verliefd was. Zij had toen gezegd niet verliefd te zijn. Ik heb later tegen haar gezegd dat dit meer een bevlieging was, want ik wil graag vrienden blijven.

Eigenlijk was dit geen bevlieging, maar vind ik haar echt leuk. Waarom kan ze dan niet verliefd worden op mij? Is het mijn donkere uiterlijk? Het klikt zo goed tussen ons! Wat zouden we het fijn kunnen hebben samen, als ze maar durfde...
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2004, 16:06
Yolcu
Yolcu is offline
Ik denk dat het weinig met durven te maken heeft. Ze heeft meerdere keren gezegd dat ze niets met je wil en dat ze niet verliefd op je is. Toch? Misschien wordt het tijd dat je het bord voor je kop weghaalt en doorgaat met leven.

Sorry ik kon dat niet vriendelijker zeggen, believe me, I've tried
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 16:09
Verwijderd
Vrouwen willen nu eenmaal een man die langer is dan zijzelf.

Evolutie, mijn vriend. Evolutie.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:41
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-06-2004 @ 17:09 :
Vrouwen willen nu eenmaal een man die langer is dan zijzelf.

Evolutie, mijn vriend. Evolutie.
Veel vrouwen hebben weliswaar een voorkeur voor een langere man, maar er zijn ook genoeg stellen waarbij de man langer is en dat doet niets af aan die relatie. Grote onzin dus. En wat betreft evolutie: vrouwen hebben nu geen man meer nodig om hun te beschermen dus dat deel van de evolutie kan wegvallen. Ofwel vrouwen kunnen net zo goed voor een kleinere man kiezen. Evolutie houdt in dat een soort zich aanpast aan de omstandigheden (survival of the fittest) en nu is het niet meer nodig dan de man langer is . Maar goed dat is weer een hele andere discussie.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:06
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-06-2004 @ 17:09 :
Vrouwen willen nu eenmaal een man die langer is dan zijzelf.

Evolutie, mijn vriend. Evolutie.
that's so not true...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef op 26-06-2004 @ 14:18 :
Ik heb toch het idee dat zij wel wat voor me voelt. Er hing laatst een spanning die erg vreemd was, dit was de keer dat ik haar weer zag nadat ik tegen haar gezegd had dat ik dacht dat ik verliefd was. Zij had toen gezegd niet verliefd te zijn. Ik heb later tegen haar gezegd dat dit meer een bevlieging was, want ik wil graag vrienden blijven.

Eigenlijk was dit geen bevlieging, maar vind ik haar echt leuk. Waarom kan ze dan niet verliefd worden op mij? Is het mijn donkere uiterlijk? Het klikt zo goed tussen ons! Wat zouden we het fijn kunnen hebben samen, als ze maar durfde...
Met sommige mensen klikt het op zo'n manier, dat je diegene aardig en leuk vindt, maar niet met alle.
Met sommige mensen klikt het op zo'n manier, dat je diegene sexy vindt, maar niet met alle.
Met sommige mensen die aan de bovenste twee klikjes voldoen, klikt het op zo'n manier, dat je verliefd wordt op diegene, maar niet met alle. Kennelijk heeft zij het laatste klikje dus niet. Aan je uiterlijk zal het niet liggen, want dan zou ze denk ik niet met je zoenen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 26-06-2004 @ 18:41 :
Veel vrouwen hebben weliswaar een voorkeur voor een langere man, maar er zijn ook genoeg stellen waarbij de man langer is en dat doet niets af aan die relatie. Grote onzin dus. En wat betreft evolutie: vrouwen hebben nu geen man meer nodig om hun te beschermen dus dat deel van de evolutie kan wegvallen. Ofwel vrouwen kunnen net zo goed voor een kleinere man kiezen. Evolutie houdt in dat een soort zich aanpast aan de omstandigheden (survival of the fittest) en nu is het niet meer nodig dan de man langer is . Maar goed dat is weer een hele andere discussie.
Dat is wat ik zei - vrouwen willen een langere man, dus hebben zij een voorkeur voor een langere man. Natuurlijk is het niet onmogelijk, maar bij een verschil van 15 cm is dat toch vrij ernstig.

En over die evolutie: wij denken nog steeds op dezelfde manier als holbewoners, dus verwijs ik jouw argumenten naar de prullenmand, dan wel de hoop met grote dikke bullcrap.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 01:33
Verwijderd
mm loterijtje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2004, 02:27
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 26-06-2004 @ 18:41 :
Veel vrouwen hebben weliswaar een voorkeur voor een langere man, maar er zijn ook genoeg stellen waarbij de man langer is en dat doet niets af aan die relatie. Grote onzin dus. En wat betreft evolutie: vrouwen hebben nu geen man meer nodig om hun te beschermen dus dat deel van de evolutie kan wegvallen. Ofwel vrouwen kunnen net zo goed voor een kleinere man kiezen. Evolutie houdt in dat een soort zich aanpast aan de omstandigheden (survival of the fittest) en nu is het niet meer nodig dan de man langer is . Maar goed dat is weer een hele andere discussie.
Ik wil geen man die mij beschermt, maar ik wil er wel een die groter en breder dan mij is. Dusch.
(nou zal dat vast onbewust wel te maken hebben met goede genen/beschermer tijdens zwangerschap/jagen, maar la, ik heb toch liever een pistool.)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 02:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2004 @ 03:27 :
Ik wil geen man die mij beschermt, maar ik wil er wel een die groter en breder dan mij is. Dusch.
(nou zal dat vast onbewust wel te maken hebben met goede genen/beschermer tijdens zwangerschap/jagen, maar la, ik heb toch liever een pistool.)
oeh jij wil een gangstahhhhh

tsktsk, sletje
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 13:29
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-06-2004 @ 00:52 :
En over die evolutie: wij denken nog steeds op dezelfde manier als holbewoners, dus verwijs ik jouw argumenten naar de prullenmand, dan wel de hoop met grote dikke bullcrap.
Je snapt mijn punt niet . Evolutie is ook verandering
En dit:

Laatst gewijzigd op 27-06-2004 om 13:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen
FW
29 30-11-2007 14:59
Liefde & Relatie Liefdes probleem (poll)
thijsz
6 07-11-2004 11:15
Liefde & Relatie Liefdes probleem..........
thijsz
13 07-11-2004 10:52
Psychologie Zonder haar
fokkie
1 06-02-2002 18:19
ARTistiek Anita en haar paarden - verhaal
Merel zingt
1 03-12-2001 14:08
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.