Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan het programma 'WhoLockMe' (google voor link) gebruiken om te zien wie die bestanden 'locked', wat ik je aan kan raden is ook ff in het centrale adware/spyware topic te kijken, waar je wss. ook een heel end mee komt
suc6 ![]()
|
AdAware.
Installeren, updaten en laten scannen, vervolgens alles verwijderen wat het vindt. Maar goed, dat staat dus ook in het centrale spyware-topic. ![]()
||
Citaat:
![]() Je weet toch wel dat spybot en adaware samen gaan?! ![]() Maar goed, als je na het scannen met spybot en adaware nog problemen hebt MeelFriek, dan horen we graag bij in het centrale topic.
||
![]() |
Citaat:
![]() @topicstarter succes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je zeker geholpen worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
en als beste , volgens tweakers.net, was de combinatie : SpySweeper, AdAware en Spybot S&D ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Kan MSN niet vinden/verwijderen Femic | 1 | 17-02-2011 16:46 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Hotmail] Rich Text-editor kan niet meer uitgeschakeld worden QT | 9 | 14-04-2006 21:09 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware Verwijderd | 500 | 17-10-2004 16:21 | |
Software & Hardware |
groot software/hardware probleem pietje63 | 17 | 11-05-2002 21:11 |