![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo mensen!
![]() Ik wil graag een mp3spelertje bestellen via internet (van www.pixmania.com of www.goedkoopste.nu of zoiets dergelijks) alleen vertrouw ik dat betalen niet helemaal. Ze doen niet aan acceptgiro, dus dacht ik aan 'onder rembours'. Ze hebben bij het product al €9 verzendkosten zitten, maar komt er voor rembours dan nog extra kosten bij? Op tpgpost staat ook wel een verhaaltje over AVGzegelkosten+ €6 rembourskosten en 0.8% van de te betalen kosten, maar zou dat dan nog boven die €9 opkomen? Nou ja, ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is... Zouden jullie jullie oplossingen/ervaringen (ook over bestellen via internet in het algemeen) met mij willen delen? Alvast bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
bol.com goed
een magicsite, goed www.soulcycle.nl goed Tis nog nooit slecht gegaan ![]() Stuur gewoon een mailtje naar die site en vraag of die 9 euro de totale kosten zijn, naast de gewone prijs van het product. (stel die is 35 euro, vraag dan of de totale kosten onder rembours 44 euro zijn). Tja, onder rembours kan er niet zoveel fout gaan, lijkt me? |
![]() |
|
Ik zou hier eens kijken:
www.mp3spelers.nl Hebben mooie spullen en bieden ook een stuk meer betalingsmogelijkheden.
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het qua prijs eigenlijk niet zoveel uit maakt.. Wat ik uit prijsvergelijkingssites uitmaak, is dat de prijzen nogal uiteen lopen.. dus als je nou een koopt bij een duurdere winkel waar wel minder transportkosten aan verbonden zijn, ben je waarschijnlijk net zo duur uit..
|
www.mp3cdspelers.nl
staat ook nog wat..hier heb ik em ook vandaan gehaald..onder rembours 7 euri xtra gloof ik..maar de service is ni zo goed..dus daar zou ik em zoiezo NIET vandaan halen!!!!!!!!!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|