Aangezien er alweer twee topics zijn over het afmaken van een reeks en er vast wel veel mensenzijn die van een kleine uitdaging van de geest op puzzelgebied houden open ik een puzzeltopic om het allemaal overzichtelijk te houden...
Uiteraard gaat het hier om exacte puzzeltjes
Van mijn leraar Wiskunde heb ik een leuke reeks getallen gehad waar het antwoord vierentwintig moet zijn.De getallen zijn: vier, zes, een en drie. Je mag alle tekens gebruiken, bijvoorbeeld: de plus, de min, x-teken...
Ik heb het antwoord inmiddels gevonden, maar ik denk dat iemand anders hier wel wat sneller uit zal komen
webmastertje schreef op 23-07-2004 @ 12:24 : Van mijn leraar Wiskunde heb ik een leuke reeks getallen gehad waar het antwoord vierentwintig moet zijn.De getallen zijn: vier, zes, een en drie. Je mag alle tekens gebruiken, bijvoorbeeld: de plus, de min, x-teken...
Ik heb het antwoord inmiddels gevonden, maar ik denk dat iemand anders hier wel wat sneller uit zal komen
dat is dan toch gewoon zo'n 24-game spelletje?? deed 'k vroeger heel veel ben er nu niet meer zo heel goed in. 'k zal ff kijken of 't me lukt.
pfff 't lukt me niet
'k denk nog wel ff na (voor zover me dat lukt )
al mogt je die 1 nou dubbel gebruiken, of op 23 of 25 uitkomen