![]() |
|
Dit is alweer de 5e "Raad de Tunes Quiz".
Het heeft een tijdje mogen duren, sorry ![]() De winnaar van de vorige quiz was Hyperspeed met een score van 18 punten. In Quiz 5 zitten films, series, tekenfilms, shows en reclames. Heel uitgebreid dus! Een aantal met franse of duitse tekst om het extra pittig te maken. Er zitten ook tunes bij met een 'beep' ertussen. Dat is omdat in het nummer dan de titel van de serie langs komt, voorbeeld van bijvoorbeeld bassie en adriaan: "BEEEEEEEEP, dat zijn de beste vriendjes, die je maar kunt vinden!" Er is er ook eentje met de titel andersom.. als je die achteruit draait hoor je het antwoord dus! Je mag het doen, maar het is natuurlijk meer uitdagend als je het niet doet. Hoe werkt het? Je luistert de TV Tunes (van films, series, tekenfilms, shows of reclames) en raadt welke het zijn. De antwoorden PM je naar mij. Eén punt per goed antwoord, dus totaal 50 punten te halen. Waar download ik de TV Tunes? Dit kan op de volgende manier: * Een zip bestand met alle 50 bestanden ineen: Hier. * Of gewoon door alle tunes apart aan te klikken: Hier. Kan ik de antwoorden gestuurd krijgen? De antwoorden worden geplaatst aan het einde van de quiz want anders kan het gebeuren dat iemand zijn/haar fouten door gaat sturen naar iemand anders. De antwoorden zullen na de deadline geplaatst worden, maar onder een spoilertag. Op die manier kan iemand die toch nét buiten de deadline was gevallen ivm vakantie of een andere reden tóch de quiz nog (af)maken en zelf controleren. Wat is de deadline? Ik zet deadline voor nu op bijna 3 weken (in verband met vakanties). De deadline is op dit moment 31 juli om 20:00. Dit doe ik omdat ik 1 augustus op vakantie ga voor een kleine week. Mocht het zo zijn dat er heel weinig inzendingen zijn, dan blijft hij die week dat ik op vakantie ben ook nog open! ======================================= ======================================= ======================================= Veel succes en luisterplezier ![]() ![]() En speciale dank voor RayMania en Martjin voor het bedenken van dit concept ![]()
Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 16:39. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 50 fragmenten.. en omdat ze wat langer moesten zijn om het makkelijker te maken (ongeveer 20 seconde maximaal) krijg je gewoon een groot zip bestand. Ik ben blij te horen dat men de eerste run trough toch al bijna 50 procent haalt ![]() Offtopic: ja was een copypaste verhaaltje, dus.... oke bedankt fout is eruit!
Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 16:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er na één keer luisteren 17. En er zijn er zoveel die ik ken maar waar ik gewoon niet op kan komen! En best een hoop met tekst, dus ik ga dadelijk maar eens googlen ofzo ![]() En 19 is wel heeeeel frustrerend ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 18:23. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had het al gelezen, maar er stond al een week extra (waarschijnlijk), wil je dáár nog een week bovenop? of bedoel je dezelfde week als dat ik terug kom?
||
Citaat:
![]() tot nu toe moet ik nog op mijn oude zònder geluid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben ook slecht in zoeken met google.. ik heb er ook niet zo heel veel kunnen vinden daarmee.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|