Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 15:38
marrel
marrel is offline
Ik heb vaak genoeg gedacht ow ik wil eens geesten gaan oproepen, gewoon voor de grap. Uiteindelijk heb ik het nog nooit gedaan maar als ik hier zo verhalen lees van mensen die het wel hebben gedaan is dat misschien maar beter ook.

Maar wat ik me nu af vraag, zou het uitmaken of je in geesten gelooft of niet voordat je geesten gaat oproepen. Ik bedoen gaan ze je meer straffen als je niet in ze gelooft en ze toch oproept of maakt dat niet uit.. En is het risico echt zo groot een "slechte" geest op te roepen?

k moet toegeven dat ik hier eigenlijk nooit kom op dit topic dus misschien heb ik dit op een verkeerde plek geplaatst ofzo en dan hoor ik het wel, maar ik vroeg me dit dus gewoon ff af
Oud 16-07-2004, 16:57
AngelLena
AngelLena is offline
1e vraag: nee
2e vraag: maakt niet uit, het feit dat je ze oproept geeft reden tot straf genoeg
3e vraag: vele malen groter dan dat je een goede te pakken krijgt.

Gebruik ook de zoekfunctie eens op geesten oproepen/glaasje draaien etc, lees een aantal van die topics door, daar kan je al een heleboel info uithalen, dan kan je daarna misschien met wat specifiekere vragen komen in dit topic waar we over kunnen discussieren wat niet bij de standaard vragen hoort zoals de vragen die je nu gesteld hebt.
Oud 24-07-2004, 19:02
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-07-2004 @ 16:38 :
Ik heb vaak genoeg gedacht ow ik wil eens geesten gaan oproepen, gewoon voor de grap. Uiteindelijk heb ik het nog nooit gedaan maar als ik hier zo verhalen lees van mensen die het wel hebben gedaan is dat misschien maar beter ook.

Maar wat ik me nu af vraag, zou het uitmaken of je in geesten gelooft of niet voordat je geesten gaat oproepen. Ik bedoen gaan ze je meer straffen als je niet in ze gelooft en ze toch oproept of maakt dat niet uit.. En is het risico echt zo groot een "slechte" geest op te roepen?
ik zou het voor de grap maar niet uit gaan proberen. sowieso voor iedereen die het wel doet. waarom doet je dat? het lijkt mij dat je er innerlijk toch niet echt rustig van wordt...
je moet trouwens ook weten wat je doet. ik denk niet dat het uithaalt of je erin geloofd. en als ze aan je verschijnen ga je er waarschijnlijk vanzelf wel in geloven, dan moet je wel. en als je niet in ze gelooft, heb je mss ook kans dat het je niet lukt?

weet ik veel. je moet maar zo denken: ze heeft er ook geen verstand van
Oud 25-07-2004, 01:16
Verwijderd
Als je er niet in gelooft dan zul je ze natuurlijk ook niet zien.
Oud 25-07-2004, 18:25
Gunvald
Gunvald is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 25-07-2004 @ 02:16 :
zo is het natuurlijk makkelijk om mensen voor de gek te houden
Oud 25-07-2004, 19:11
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ware woorden.
Oud 28-07-2004, 20:59
lady of the dark
lady of the dark is offline
Voor de grap geesten oproepen? Ik denk dat je je hele leven last kunt hebben van zo'n grap. Misschien ken je de legende van Pandora. In een heel ver verleden, toen er nog geen narigheid op de wereld bestond liet de Griekse oppergod de beeldschone Pandora op de zwarte doos passen, op voorwaarde dat ze er niet in zou kijken. Dat deed Pandora natuurlijk wel, en floep, alle narigheid van de wereld, want die zat in die doos opgesloten, vloog er uit. Met geen mogelijkheid er meer in te krijgen natuurlijk.
Zo moet je dat geesten oproepen ook een beetje zien. De boze geesten zitten veilig opgesloten in een zwarte doos. Met glaasje draaien open je die doos en bevrijd je die boze geesten. Zie ze dan nog maar eens van ze af te komen. Je kunt geluk hebben, maar ik ken mensen die het geprobeerd hebben en er ontieglijk veel narigheid van gehad hebben en er tot nu toe nog niet van af zijn. Ik ken één persoon die zegt dat de verschijnselen (hij zag enge mannen in zwarte pijen en voorwerpen werden verplaatst) na een aantal weken ophielden maar ik weet niet of dat waar is of dat hij mij niet ongerust wil maken. Dus voor je eigen (geestelijke) gezondheid: laat die doos toch dicht. Je weet niet waar je mee speelt.
Oud 30-07-2004, 20:35
NeoZero
NeoZero is offline
wat heb je nou eigenlijk aan geesten oproepen, je krijgt alleen blijvende angst!
of ga niet zeggen dat je het voor de kick doet...
Oud 07-08-2004, 12:53
Jilliej
Jilliej is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-07-2004 @ 16:38 :

k moet toegeven dat ik hier eigenlijk nooit kom op dit topic dus misschien heb ik dit op een verkeerde plek geplaatst ofzo en dan hoor ik het wel, maar ik vroeg me dit dus gewoon ff af

Ik zou het maar heel makkelijk zeggen :
NIET DOEN

Een vriendin van mun gezinnetje vertelde dat iemand dat heeft gedaan en de geest ging niet meer weg, die geest was alcholist en toen werdt hij het ook ! DOE HET NIET, voor je eigen bestwil
Oud 07-08-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Jilliej schreef op 07-08-2004 @ 13:53 :
NIET DOEN

Een vriendin van mun gezinnetje vertelde dat iemand dat heeft gedaan en de geest ging niet meer weg, die geest was alcholist en toen werdt hij het ook ! DOE HET NIET, voor je eigen bestwil
Oud 07-08-2004, 14:43
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
NIET DOEN

Een zatte geest, yeah right.
Oud 07-08-2004, 15:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 07-08-2004 @ 15:43 :
Een zatte geest, yeah right.
Vergis je niet... De staat waarin de geest is als het lichaam overleeft zal hij blijven houden tot hij overgaat naar de andere kant. Als de overleden persoon goed diep in het glaasje had gekregen en zijn geest is blijven hangen, dan is die ook ver heen.
Oud 07-08-2004, 15:22
The Crash Bash
Citaat:
AngelLena schreef op 07-08-2004 @ 16:02 :
Vergis je niet... De staat waarin de geest is als het lichaam overleeft zal hij blijven houden tot hij overgaat naar de andere kant. Als de overleden persoon goed diep in het glaasje had gekregen en zijn geest is blijven hangen, dan is die ook ver heen.
Ah ok maar op het eerste zicht leek me het te raar.
Oud 07-08-2004, 17:22
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
NeoZero schreef op 30-07-2004 @ 21:35 :
Wat heb je nou eigenlijk aan geesten oproepen ?
Bewijzen dat het allemaal onzin is
Oud 07-08-2004, 17:24
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-08-2004 @ 16:02 :
De staat waarin de geest is als het lichaam overleeft zal hij blijven houden tot hij overgaat naar de andere kant.
Metingen van Gli-golf amplitudes tijdens sceances bewijzen het tegendeel.
Oud 08-08-2004, 12:15
The Crash Bash
Volgens mij is dat allemaal onzin, als je jezelf schrik zit aan te jagen begin je vanalles te zien dat er niet is.
Oud 08-08-2004, 13:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 07-08-2004 @ 18:24 :
Metingen van Gli-golf amplitudes tijdens sceances bewijzen het tegendeel.
Is dat zo? Ik denk niet dat je daarmee de staat van dronkeheid kan vastleggen. Een geest heeft geen massa en alcohol bestaat uit massa. Het is gewoon een geestelijke toestand, niets meer want de massa is weg.
Oud 08-08-2004, 14:47
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-08-2004 @ 14:43 :
Is dat zo? Ik denk niet dat je daarmee de staat van dronkeheid kan vastleggen. Een geest heeft geen massa en alcohol bestaat uit massa. Het is gewoon een geestelijke toestand, niets meer want de massa is weg.
Met behulp van de Gli-golf amplitude bepaal je juist de geestelijke toestand.
Oud 08-08-2004, 16:09
krankzinnig
krankzinnig is offline
ik begrijp alleen niet waarom mensen 't willen...voor de "spanning"? val je levende mensen die je niet kent ook altijd lastig?
Oud 08-08-2004, 19:03
troep
troep is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 07-08-2004 @ 18:22 :
Bewijzen dat het allemaal onzin is
dat bereik je er niet echt mee denkik
het enige wat mogelijk is om te bewijzen met experimenteren met het paranormale is of het waar is. ... een soort nee heb je ja kun je krijgen situatie maar dan anders
Oud 09-08-2004, 01:09
Verwijderd
Volgens mij is het ook allemaal onzin hoor. Als je erin gelooft dan wil/ga je automatisch dingen zien en horen. Je moet eens met allemaal mensen glaasje draaien die er niet in geloven. Dan zie je waarschijnlijk ook geen geesten.

De mensen maken zich maar bang.

ps:
Ik hoorde ook dat er bij mij in de buurt ook geesten zijn in het bos. Nu ga ik met 10 mensen die er niet in geloven op vrijdag de 13e het bos in, ben benieuwd of ik het overleef
Oud 09-08-2004, 09:46
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-08-2004 @ 02:09 :
Volgens mij is het ook allemaal onzin hoor. Als je erin gelooft dan wil/ga je automatisch dingen zien en horen. Je moet eens met allemaal mensen glaasje draaien die er niet in geloven. Dan zie je waarschijnlijk ook geen geesten.

ps:
Ik hoorde ook dat er bij mij in de buurt ook geesten zijn in het bos. Nu ga ik met 10 mensen die er niet in geloven op vrijdag de 13e het bos in, ben benieuwd of ik het overleef
haha, precies, zo was er op werkweek, een een of ander vaag kasteel, gingen we 's avonds heen lopen. Wij natuurlijk stiekem naar binnen, begon iedereen daar geesten te zien, haha, ik zag niks en ik hoorde niks, want ze zaten elkaar gewoon op te fokken.
Oud 10-08-2004, 13:44
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-08-2004 @ 02:09 :

ps:
"Als je er niet in gelooft dan zul je ze natuurlijk ook niet zien" sprak Bootsman 123. waarschijnlijk zal dat het zijn. je hoeft geen geesten te verwachten, die zie je niet. ik zweer het je.
Oud 10-08-2004, 13:53
Verwijderd
Hoi Allemaal,

roep NOOIT maar dan ook NOOIT geesten op,
het is levensgevaarlijk!!!!

Je hoeft niet eens in geesten te geloven om glaasje te kunnen draaien, maar ik kan het je beter afraden...

De gevolgen zijn heel groot, de kans dat je een goede geest hebt is heel klein, slechte geesten kunnen zich zelf voor doen als goede geesten... daarom heb je nooit zekerheid wie je voor je hebt....

Mensen die dan toch glaasje willen draaien, ook al raad ik het heel sterk af... pas wel op met wat je vraagt, vraag nooit toekomst dingen, want als je dan iets vraagt en er gaat iets gebeuren, leef je alleen naar dat moment toe....

Zelfs als je geprobeert hebt glaasje te draaien, maar het glas niet bewoog, kan er als nog een geest bij je komen en je lastig vallen en dat is niet grappig....

Ik het zelf is een keer gedaan met vriendinnen, omdat ik voordie tijd al geesten zag en waar kon nemen wou ik het proberen, waarschijnlijk heeft het invloed op me gehad, maar of het door het glaasje draaien komt is niet zeker het kan ook al van voor die tijd zijn, maar dat doet er niet toe..

Dus mensen GA NOOIT GLAASJE DRAAIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs een eenzaam meisje
Oud 10-08-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 10-08-2004 @ 14:53 :
blabla
Dus jij ziet geesten? hmm en je vind het vrij normaal. Volgens mij is het nog nooit uit onderzoek bewezen dat er echt geesten bestaan. Ja er zal vast wel iets meer bestaan. Als het zo gevaarlijk is waarom lees/hoor je er dan zelden over. Op tv zie je het zelden, ik ken ook heel weinig mensen.

Het zit volgens mij echt tussen de oren hoor! Je kan vaak ook wel zeggen welke mensen ermee bezig zijn.

Gothic's, mensen die eenzaam zijn, mensen die zoeken naar aandacht, mensen met een depressie....
Advertentie
Oud 10-08-2004, 17:58
ook hallo
ook hallo is offline
ik heb een keer geprobeert glaasje te draaien

maarja we moesten ff wachten... en wachten en wachten

er gebeurde helemaal nix
Oud 10-08-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 10-08-2004 @ 18:54 :
Dus jij ziet geesten? hmm en je vind het vrij normaal. Volgens mij is het nog nooit uit onderzoek bewezen dat er echt geesten bestaan. Ja er zal vast wel iets meer bestaan. Als het zo gevaarlijk is waarom lees/hoor je er dan zelden over. Op tv zie je het zelden, ik ken ook heel weinig mensen.

Het zit volgens mij echt tussen de oren hoor! Je kan vaak ook wel zeggen welke mensen ermee bezig zijn.

Gothic's, mensen die eenzaam zijn, mensen die zoeken naar aandacht, mensen met een depressie....

Ik zeg niet dat ik het vrij normaal vind, als je het accepteert is het iets makkelijker te begrijpen...

Trouwens er zijn genoeg verhalen te vinden op het internet zoek maar is via google..... of iets anders er staat genoeg..... verhalen positief en negatief....

Ik heb veel gelezen, ik ken zelf ook niet heel veel mensen die het hebben gedaan. maar van die gene waar ik het van weet is het meestal negatiever dan positief.....
Oud 10-08-2004, 19:14
*Selena-Devin*
*Selena-Devin* is offline
Mijn moeder heeft mij gezegd dat ik het niet mocht doen...(Geesten oproepen) Omdat een klasgenootje van haar vroeger eraan is overleden...

Een groepje ging dus glaasje draaien...
Vroeg dat meisje hoe oud ze zou worden: 16
(Ze was 16!)
Toen ze naar huis fietste stond ze op de vangrail en kwam er een vrachtwagen aan en slingerde tegen haar aan: Op slag dood.

Het is heel gevaarlijk om geesten op te roepen...

Kim...

Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 19:17.
Oud 10-08-2004, 19:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
*Selena-Devin* schreef op 10-08-2004 @ 20:14 :
Mijn moeder heeft mij gezegd dat ik het niet mocht doen...(Geesten oproepen) Omdat een klasgenootje van haar vroeger eraan is overleden...

Een groepje ging dus glaasje draaien...
Vroeg dat meisje hoe oud ze zou worden: 16
(Ze was 16!)
Toen ze naar huis fietste stond ze op de vangrail en kwam er een vrachtwagen aan en slingerde tegen haar aan: Op slag dood.

Het is heel gevaarlijk om geesten op te roepen...

Kim...
Ja, die verhalen kennen we allemaal, kan ook zijn, dat ze onvoorzichtig was geworden doordat al die mensen daar elkaar zaten op te fokken.
Oud 10-08-2004, 22:10
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
troep schreef op 08-08-2004 @ 20:03 :
dat bereik je er niet echt mee denkik
het enige wat mogelijk is om te bewijzen met experimenteren met het paranormale is of het waar is. ... een soort nee heb je ja kun je krijgen situatie maar dan anders
Ik kan perfect bewijzen dat het glaasje draaien onzin is.

Stelling: Glaasje draaien/geesten oproepen is onzin.

Theorie: Men denkt geesten op te roepen maar in werkelijkheid bedient men het glaasje zelf.

Experiment: Met electrodes meet ik de spieractiviteit. Met een camera toon ik aan dat de arm bewegingen corresponderen met de spieractiviteit. Met behulp van EEG en MRI breng ik de hersenactiviteit in beeld en laat ik zien dat voor de armbeweging de normale beslissingspaden genomen zijn.

Mits zo'n experiment goed opgezet is zal ieder fatsoenlijk wetenschapper met kennis van zaken de theorie als waar aanvaarden. Er is dan dus bewezen dat glaasje draaien onzin is.
Oud 10-08-2004, 22:41
Daevrem
Daevrem is offline
Pfff, daar heb je het weer hoor. Al die hysterische mensen die andere mensen bedelen het niet te doen...

Als mensen niet zo goed waren in zichzelf bang maken dan hadden we deze topic dus niet.

Trouwens, als mensen hier geesten oproepen hoe doen ze dat dan? Toch niet door dat ouija bord van die ene zakeman uit 1853 op tafel te leggen of wel?
Oud 10-08-2004, 22:46
Verwijderd
Als je geesten wilt oproepen, een week niet slapen.

Psychoses gegarandeerd.

Of anders een LSD-trip.
Oud 10-08-2004, 23:04
Ghost
Ghost is offline
Je kunt gerust geesten proberen op te roepen hoor, het is gevaarloos.... tenzij je er zelf in gaat geloven. Je gaat jezelf dingen wijs maken etc, en als je labiel genoeg bent zul je eindigen in een psychiatrische inrichting.
Oud 11-08-2004, 10:33
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Ghost schreef op 11-08-2004 @ 00:04 :
Je kunt gerust geesten proberen op te roepen hoor, het is gevaarloos.... tenzij je er zelf in gaat geloven. Je gaat jezelf dingen wijs maken etc, en als je labiel genoeg bent zul je eindigen in een psychiatrische inrichting.
en daardoor gebeuren er ook ongelukken.
Oud 11-08-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 10-08-2004 @ 19:26 :
Ik zeg niet dat ik het vrij normaal vind, als je het accepteert is het iets makkelijker te begrijpen...

Trouwens er zijn genoeg verhalen te vinden op het internet zoek maar is via google..... of iets anders er staat genoeg..... verhalen positief en negatief....

Ik heb veel gelezen, ik ken zelf ook niet heel veel mensen die het hebben gedaan. maar van die gene waar ik het van weet is het meestal negatiever dan positief.....
Je zegt het zelf al, verhalen. Meisje je moet niet zo goed gelovig zijn. Je staat er voor open, volgens mij wil je gewoon dingen zien of aandacht vragen. Je naam alleen al, nee dat kan niet goed zitten.

Tututu

ps:

Donderdag ga ik met 8 mensen het bos in, dan is het namelijk vrijdag de 13 om 00.00. Er daar ook geesten, k ben benieuwd of ik het overleef. Het zit gewoon tussen de oren hoor. Ik geloof er niet in dus ik ben heel benieuwd.
Oud 11-08-2004, 12:12
Neoma
Neoma is offline
Volgens mij zijn hier een aantal mensen het contact met de realiteit enigszins kwijt.

Dat je open staat voor het onbekende betekent niet dat je alles wat je leest of hoort maar meteen voor zoete koek moet slikken. Zeker niet omdat er niets is dat niet verklaard kan worden zonder er geesten bij te betrekken en er verder ook geen enkele aanwijzing is voor het bestaan van geesten.

Sommigen zouden er goed aan doen zichzelf een iets kritischere houding aan te meten.
Oud 11-08-2004, 12:46
G-force
G-force is offline
Ik snap niet waarom dat glaasje draaien nooit uitgebreid wetenschappelijk onderzocht wordt.
Als iets een grote doorbraak kan zijn in de wetenschappelijke geschiedenis is het wel als hier veel informatie over bekend wordt. Dit kan toch het bewijs leveren dat er leven na de dood is, en dat is wat de mens altijd al gewild heeft.
Bijvoorbeeld in de ruimtevaart worden miljarden gespendeerd maar hier wordt nooit , niet dat ik weet, enig geld aan gespendeerd om dit is echt helmaal uit te zoeken.
Mensen willen overal vooruitgang in boeken maar als het hierom gaat lijken we wel tegen gehouden worden door iets ofzo.

En wat ik ook niet snap is dat zo'n geest contact zoeken via een glas om zo boodschappen over te brengen. Als zo'n geest echt kwaad wilt dan kan die altijd wel rotzooi schoppen.
Oud 11-08-2004, 12:53
Neoma
Neoma is offline
Ik weet wel waarom er geen miljarden worden besteed aan onderzoek naar glaasje draaien. En ik denk dat de meeste mensen die reden zelf ook kunnen bedenken.
Oud 11-08-2004, 13:19
G-force
G-force is offline
Ik heb ook niet gelijk over miljarden maar besteed er in ieder geval meer aandacht aan.
Want heb jij op tv ooit wel is een filmpje gezien dat je het glas ook echt zag draaien, is dat uberhaupt wel is op vidoe opgenomen vraag ik me af.
Oud 11-08-2004, 13:23
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Mocht je al die onzin wat boeien:
klik
Vage verhalen over glaasje draaien, etc.
Oud 11-08-2004, 13:23
Neoma
Neoma is offline
Tja, ik zou ook niet willen dat er geld wordt uigetrokken voor onderzoek naar vliegende olifanten, ookal heb ik weleens een filmpje van dombo op tv gezien.
Oud 11-08-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 11-08-2004 @ 13:02 :
Je zegt het zelf al, verhalen. Meisje je moet niet zo goed gelovig zijn. Je staat er voor open, volgens mij wil je gewoon dingen zien of aandacht vragen. Je naam alleen al, nee dat kan niet goed zitten.

Tututu

ps:

Donderdag ga ik met 8 mensen het bos in, dan is het namelijk vrijdag de 13 om 00.00. Er daar ook geesten, k ben benieuwd of ik het overleef. Het zit gewoon tussen de oren hoor. Ik geloof er niet in dus ik ben heel benieuwd.

Ik sta er inderdaad open voor, maar dat is iets wat ik ook niet kan helpen...

Ik geloof niet in vrijdag de 13e..... wel leuk dat je die dag gaat hahaha....

In ieder geval heel veel plezier
Oud 11-08-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 11-08-2004 @ 20:02 :
Ik sta er inderdaad open voor, maar dat is iets wat ik ook niet kan helpen...

Ik geloof niet in vrijdag de 13e..... wel leuk dat je die dag gaat hahaha....

In ieder geval heel veel plezier
Ben benieuwd of ik het overleef
Oud 13-08-2004, 21:07
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hehe ik leef nog!
Oud 15-08-2004, 18:59
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
NIET DOEN

hebben ze sus antigoon opgeroepen

Oud 15-08-2004, 19:07
Verwijderd
Pff, glaasje draaien, heb ik ook eens gedaan en er gebeurde helemaal niks, stom gedoe voor bijgelovige mensen.
Oud 15-08-2004, 20:14
Sander21
Sander21 is offline
BLIJF HIERVAN UIT DE BUURT!!!! BLIJF WEG HIERVAN

Ik spreek uit echte ervaring. Je zal smeken dat de geest weer weggaat voor altijd, en dat zal niet gaan. Je zal alleen maar wanhopiger en wanhopiger worden en dan jezelf uiteindelijk van kant maken.

Zo'n geest is tot alles in staat bijna! Er zijn veiligere dingen waarvan je een kick krijgt!!
Oud 15-08-2004, 20:41
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-08-2004 @ 20:07 :
Pff, glaasje draaien, heb ik ook eens gedaan en er gebeurde helemaal niks, stom gedoe voor bijgelovige mensen.
idd, onzin met hoofdletter O
Oud 15-08-2004, 20:54
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Sander21 schreef op 15-08-2004 @ 21:14 :

Ik spreek uit echte ervaring. Je zal smeken dat de geest weer weggaat voor altijd, en dat zal niet gaan. Je zal alleen maar wanhopiger en wanhopiger worden en dan jezelf uiteindelijk van kant maken.

Zo'n geest is tot alles in staat bijna! Er zijn veiligere dingen waarvan je een kick krijgt!!
Sorry, hier moet ik echt om lachen, zelfs als mensen hierdoor echt zelfmoord plegen. Die mensen hebben gewoon een mentale aandoening en snel hulp nodig.

Met dat stuk glas en dat stuk hout van dat bord is niets aan de hand. Het is precies hetzelfde hout en glas als elk ander.

Ik heb hier nu ook een glas op een houten tafel staan, die beweeg ik nu, is dat ook fout? Zo ja, sorry.
Oud 15-08-2004, 21:30
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Sander21 schreef op 15-08-2004 @ 21:14 :

Praat geen pooooeeeeeep....
Advertentie

Regels voor berichten