Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 23:51
Takumi
Takumi is offline
Te koop aangeboden,

een Walther PPK/E in cal 7,65.
Ik doe hem weg omdat ik het NIET prettig vind schieten, dit komt omdat ik grote handen heb, ter vergelijking, mijn SIG-Sauer P226 schiet een stuk prettiger IMHO.
Er zijn ong 300-500 patronen mee verschoten en hij is in nieuwstaat. Zelf heb ik hem van iemand gekocht die het in een opwelling had gedaan en altijd al zo'n ding had willen hebben. Echter, anderhalf jaar na aankoop besloot hij te stoppen en alles te verkopen.
Ik vond het een leuk hebbeding voor even maar nu neemt hij alleen maar ruimte in beslag. Ruimte waar ook een mooie AK47 of iets anders kan staan.
Dus, wie o wie, vraagprijs is zo rond de 250.

zien kan bij Schietvereniging Osdorp te vredenhofweg 9. Bij Munts Sports Centre dus.
op Woensdagavond.
Koper moet wel in het bezit zijn, of een mogelijkheid tot aanvraag van een wapenverlof hebben.
Advertentie
Oud 20-07-2004, 08:42
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ga naar www.vuurwapens.net om hem daar te koop aan te bieden, daar maak je een stuk meer kans dan hier omdat ik niet denk dat er veel scholieren met een wapenvergunning rondlopen... Ik ben onderweg maar kom nog niet in de buurt

(ik denk dat hier wel een slotje op kan, tere kinderzielen bevlekken met dergelijke duivelse hobby's )
Oud 20-07-2004, 11:19
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
WB schreef op 20-07-2004 @ 09:42 :
Ga naar www.vuurwapens.net om hem daar te koop aan te bieden, daar maak je een stuk meer kans dan hier omdat ik niet denk dat er veel scholieren met een wapenvergunning rondlopen... Ik ben onderweg maar kom nog niet in de buurt

(ik denk dat hier wel een slotje op kan, tere kinderzielen bevlekken met dergelijke duivelse hobby's )
Tere kinderzieltjes bevlekken het duivelser hobby's. Whaahahaha

Ok, hij doet wel pijn in je hand maar zo heel erg toch niet?

Hoever ben je op het moment?
Oud 20-07-2004, 11:29
Metal
Metal is offline
ik dacht eerst dat het een grapje was ofzo
Oud 20-07-2004, 11:41
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
Metal schreef op 20-07-2004 @ 12:29 :
ik dacht eerst dat het een grapje was ofzo
hahahhah,
mag ik vragen waarom? of is de starterspost dan echt zo ongeloofwaardig? een 3 jaar oude PPK die weg moet?
kan aan mij liggen hoor.
Oud 20-07-2004, 12:17
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Takumi schreef op 20-07-2004 @ 12:41 :
hahahhah,
mag ik vragen waarom? of is de starterspost dan echt zo ongeloofwaardig? een 3 jaar oude PPK die weg moet?
kan aan mij liggen hoor.
Omdat je het niet verwacht...een pistool op een scholieren forum
ik dacht ook dat je liep te fucken
Oud 20-07-2004, 13:01
Risce
Risce is offline
een pistool op een scholieren forum. Doe even niet.
Oud 20-07-2004, 14:04
ice-dive
ice-dive is offline
Dat zou wel een goede oplossing zijn om die klote kat van onze buren eens 'terug te pakken'.

[edit] Heb je ook foto's? (Niet dat ik ehm wil kopen ofzo, maar gewoon wel leuk om naar te kijken. )
Oud 20-07-2004, 15:58
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
Risce schreef op 20-07-2004 @ 14:01 :
een pistool op een scholieren forum. Doe even niet.
Waarom niet dan?
Ik heb niks kunnen vinden in de FAQ.
verder heb ik hem ook al op dat vuurwapens.net gezet dus het komt allemaal wel goed. Maar waarom zou eht zo raar zijn? je denkt misschien dat ik vage cijfers hanteer maar er zijn in nederland wel 900,000 mensen die een geregistreerd vuurwapen hebben. of meerdere.
Is helemaal niks engs aan ofzo, zolang je natuurlijk geen cowboytje gaat spelen.
helaas zijn er velen als meneer eerdmans die roepen dat alle sportschutters hun wapens doorgeladen onder hun kussen hebben liggen.
Nou, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om met een doorgeladen wapen onder me kussen of op mijn nachtkasje te gaan slape hoor.
Oud 20-07-2004, 17:46
Risce
Risce is offline
Nou gewoon, de implicatie dat jij een pistool hebt en dat gaat verkopen bezorgt mij een naar gevoel. Dat kun je je vast voorstellen. 900.000 is inderdaad geen geloofwaardig getal, misschien wel zoveel vuurwapens, maar niet zoveel eigenaars. En nee, je hebt hem niet doorgeladen, maar wat moet je met een pistool uberhaupt? Nou ja, dit is geen discussieforum, ik wens je succes met de verkoop, maar ik sta er wel van te kijken dat je een dergelijk wapen wilt slijten op een forum dat vooral wordt bezocht door minderjarigen.
Oud 20-07-2004, 17:52
WB_Oud
WB_Oud is offline
900.000? 90.000, vriend. Nulletje minder. Als ik jou was zou ik de eer aan jezelf houden en het pistool niet meer te koop aanbieden op dit forum. Waarschijnlijk weet jij ook hoe extreem gevoelig vuurwapens liggen in de Nederlandse samenleving, lok het dan niet uit door op een scholieren website een wapen te koop aan te bieden.
Oud 20-07-2004, 18:23
Jarahh
Jarahh is offline
Ik wist niet eens wat een Walther blabla was.
Oud 20-07-2004, 18:25
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
WB schreef op 20-07-2004 @ 18:52 :
900.000? 90.000, vriend. Nulletje minder. Als ik jou was zou ik de eer aan jezelf houden en het pistool niet meer te koop aanbieden op dit forum. Waarschijnlijk weet jij ook hoe extreem gevoelig vuurwapens liggen in de Nederlandse samenleving, lok het dan niet uit door op een scholieren website een wapen te koop aan te bieden.
Dat is ook helemaal niet mijn bedoeling.
Ik wilde er gewoon vanaf omdat het een plek inneemt.
En aangezien hier best veel mensen zitten van 18+ leek het me niet geheel raar om het hier te koop aan te bieden.
Lock het topic dan maar modjes.
Jammer dat het weer blijkt dat er gewoon teveel mensen zijn die het allemaal eng vinden. Maar ja, dat houd je met stomme ministers die hun bek niet kunnen houden over dingen die niet waar zijn en waar ze geen ruk verstand van hebben.
Oud 20-07-2004, 18:50
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Kwa vuurwapens ben je beter af met een te gesloten systeem dan met een te open systeem.
Oud 20-07-2004, 18:56
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 20-07-2004 @ 19:50 :
Kwa vuurwapens ben je beter af met een te gesloten systeem dan met een te open systeem.
Daar moet ik je gelijk in geven.
helaas pakt de politiek liever de gesloten en dus makkelijk traceerbare mensen aan die niks te verbergen hebben en alles in orde dan de mensen buiten.
piet en henkie die net een omaatje beroofd hebben.
Oud 20-07-2004, 19:25
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Het zou nogal hypocriet zijn om meer energie te stoppen in het beperken van de illigale vuurwapens als het legale systeem lekken vertoont, niet waar?
Oud 20-07-2004, 20:16
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 20-07-2004 @ 20:25 :
Het zou nogal hypocriet zijn om meer energie te stoppen in het beperken van de illigale vuurwapens als het legale systeem lekken vertoont, niet waar?
Dat hou je altijd,. er zullen altijd mensen zijn die hun legaal verkregen wapens op verzoek laten stelen door anderen.
Geld is het, vanwege de poen.
Ik kan ook wel ammo gaan kopen voor weinig en het op straat verkopen aan criminelen. maar dat doe ik niet, anderen zullen dat misschien wel doen.
het registreren van munitie aankopen en het verbruik er van maakt mij niet uit. ik heb netes alle bonnetjes bewaard.
laat ze eerst maar eens wat dingen stellen ipv altijd maar zeiken dat mensen zoveel dingen doen die eik niet mogen maar gedoogd worden. HALLO, JULLIE maken die wet.
Kluizen bijv. nu mag ik nog steeds een eikenhouten kast maken met een beugelslot er op en daar mag mijn wapen dan inliggen.
staat immers in de wet, een degelijke, afsluitbare ruimte.
bijv de meterkast.
gelukkig komen er al wetsveranderingen aan geloof ik.
Kunnen ze eindelijk niet meer zeuren en insinuaties doen.
Oud 20-07-2004, 20:54
Q
Q is offline
Ik ben zelf ook gek op wapens, maar ik hou het bij het lichtere kaliber (.177 airguns) en sier zwaarden. Maar ben wel van mening dat dit hier niet thuis hoort
Oud 20-07-2004, 21:37
Koen
Koen is offline
Citaat:
Q schreef op 20-07-2004 @ 21:54 :
Maar ben wel van mening dat dit hier niet thuis hoort
Ik ook. Scholieren en (vuur)wapens gaan echt niet samen.

Gesloten.
Advertentie

Regels voor berichten