Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga naar www.vuurwapens.net om hem daar te koop aan te bieden, daar maak je een stuk meer kans dan hier omdat ik niet denk dat er veel scholieren met een wapenvergunning rondlopen... Ik ben onderweg maar kom nog niet in de buurt
![]() (ik denk dat hier wel een slotje op kan, tere kinderzielen bevlekken met dergelijke duivelse hobby's ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ok, hij doet wel pijn in je hand maar zo heel erg toch niet? Hoever ben je op het moment? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mag ik vragen waarom? of is de starterspost dan echt zo ongeloofwaardig? een 3 jaar oude PPK die weg moet? kan aan mij liggen hoor. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik dacht ook dat je liep te fucken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb niks kunnen vinden in de FAQ. verder heb ik hem ook al op dat vuurwapens.net gezet dus het komt allemaal wel goed. Maar waarom zou eht zo raar zijn? je denkt misschien dat ik vage cijfers hanteer maar er zijn in nederland wel 900,000 mensen die een geregistreerd vuurwapen hebben. of meerdere. Is helemaal niks engs aan ofzo, zolang je natuurlijk geen cowboytje gaat spelen. helaas zijn er velen als meneer eerdmans die roepen dat alle sportschutters hun wapens doorgeladen onder hun kussen hebben liggen. Nou, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om met een doorgeladen wapen onder me kussen of op mijn nachtkasje te gaan slape hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde er gewoon vanaf omdat het een plek inneemt. En aangezien hier best veel mensen zitten van 18+ leek het me niet geheel raar om het hier te koop aan te bieden. Lock het topic dan maar modjes. Jammer dat het weer blijkt dat er gewoon teveel mensen zijn die het allemaal eng vinden. Maar ja, dat houd je met stomme ministers die hun bek niet kunnen houden over dingen die niet waar zijn en waar ze geen ruk verstand van hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
helaas pakt de politiek liever de gesloten en dus makkelijk traceerbare mensen aan die niks te verbergen hebben en alles in orde dan de mensen buiten. piet en henkie die net een omaatje beroofd hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geld is het, vanwege de poen. Ik kan ook wel ammo gaan kopen voor weinig en het op straat verkopen aan criminelen. maar dat doe ik niet, anderen zullen dat misschien wel doen. het registreren van munitie aankopen en het verbruik er van maakt mij niet uit. ik heb netes alle bonnetjes bewaard. laat ze eerst maar eens wat dingen stellen ipv altijd maar zeiken dat mensen zoveel dingen doen die eik niet mogen maar gedoogd worden. HALLO, JULLIE maken die wet. Kluizen bijv. nu mag ik nog steeds een eikenhouten kast maken met een beugelslot er op en daar mag mijn wapen dan inliggen. staat immers in de wet, een degelijke, afsluitbare ruimte. bijv de meterkast. gelukkig komen er al wetsveranderingen aan geloof ik. Kunnen ze eindelijk niet meer zeuren en insinuaties doen. |
![]() |
||
Citaat:
Gesloten. |
Advertentie |
|
|
|