Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Idd, iedereen mag komen maar het wordt wel op mystiek gepost. Ik denk dat zoiets wel haalbaar is maar dan zouden we alleen oudere leden meekrijgen denk ik dan MAG niet iedereen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben al aangemeld, zo te zien.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wodkaaaaa *kuch* het is wel gaaf en met de auto balt best mee, alleen de benzine |
![]() |
||
Citaat:
En appelscha ligt niet boven groningen, maar in het zuid-oosten van friesland, vlak onder drachten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja en wat opkomst betreft, het komt nooit voor iedereen goed uit. Maar er zijn treinen, bussen en eventuele meerijdmogelijkheden dus... Ik ga dan echt maar eens de landkaart pakken, ik weet echt geen flikker van die plaatsen. Oh ja, nu je t zegt, Friesland ligt naar links... damn. Maar Drente lijkt me toch best doenbaar... of is dat omdat ik een auto heb ![]() Als de rest nu ook eens ideeën aandraagt en aangeeft of ze geïnteresseerd zijn. Hier in de buurt zit iig een kruising van leijlijnen en daar is een kapel gebouwd, en er zijn wat grafheuvels, maar verder niet echt iets speciaals dacht ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Appelscha is trouwens wel leuk, maar ik denk dat er nog wel leukere dingen moeten zijn voor een mystiekmeeting. Ik wil misschien ook wel komen, ik post dan niet zoveel op mystiek, maar vind het wel interessant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het probleem van Margaritha is gewoon dat je die een paar maanden van te voren moet boeken zo'n beetje op moment. Daarom ben ik in de eerste instantie niet zo voor. Wel staan er mooie hunebedden in Schoonoord (drenthe) waar evt ook tegen lichte vergoeding een overnachtingsplaats in de buurt ligt. En er ligt vlakbij (ode aan mijn lagere school klas die hem destijds ontdekt heeft) een bunker uit WO2. Heel boeiend opzich.
||
Citaat:
in Nederweert ligt de beste ijssalon van nederland had ik je mooi kunnen laten zien ![]() en .. je had ook thee mogen komen drinken .. ik woon maar een stukje verder.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hmmja maar keertje meeten lijkt me in elk geval erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |