Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() QUOTE]KimS schreef op 21-07-2004 @ 17:13 : offtopic: als t een vrouwe gedaante was geweest had je er vast minder problemen mee gehad ![]() Ontopic: okeey.. vreemd is het wel.. probeer idd eens met hem te praten? of is er misschien iemand overlede die je kende van die leeftijds categorie als die man is? die je goed kende? of.. ehmm ben je iemand iets schuldig? dat je eige gewete je nu achtervolgt of what ever? ik zit ook maar een beetje te brainstorme want ik zou ook niet wete wat het is.. ![]() ermm suc6 er mee ![]() offtopic: ik ben bi, dus of het een meisje of jongen zou zijn.....ik heb niet echt een voorkeur ![]() ![]() ontopic: mjah er zijn wel mensen overleden enz van rond die leeftijd.....zoals een neef......maargoed, ik vind het te makkelijk om te zeggen dat hij het is, omdat ik gewoon helemaal NIET weet en niet kan herinneren hoe hij er uitziet wanneer ik hem zie....en ik ben niemand iets schuldig naar mijn mening, ben altijd eerlijk tegen iedereen, en iedereen trouw...en sta voor iedereen die ik ken klaar. Citaat:
Hij geeft een angstig gevoel omdat zoiets naar mijn mening niet normaal is.....voor de rest weet ik dat hij me geen kwaad wil doen, hij loopt me alleen maar achterna.....rustig, en kijkt naar me op een afstand als ik in bed lig en als ik dus echt oogcontact zoekt komt hij dichterbij en buigt hij zich over me heen en is het echt face to face op zo'n half meter afstand......echt heel eng en bang maakt me dat, dus ik denk er zowieso nooit aan om een gesprek te gaan starten. Ik doe niet aan drugs.....nooit........en verder komt het ook nooit voor als ik gedronken heb enz....Drank komt hier zowieso al niet in huis, en zie hem verder ook alleen maar wanneer ik geen druppel op heb (zie hem dus niet snachts na het uitgaan bv.) Heb je al eens gevraagd wat de persoon wil? Nee Antwoord gekregen, al eens weggestuurd? Nee Kwaad geworden? Nee aangeraakt? Nee Voelen anderen iets als de persoon er is? Nee Misschien moet ik toch maar met hem gaan praten, maar dat durf ik echt niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet niet of een dokter er iets aan kunt doen. dat ligt toch echt 100 % aan de dokter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is freaky shit man tering |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het kan zijn dat er echt iemand of iets is wat jou achtervolgt, bijvoorbeeld een 'geest' van iemand die je kent, die jou leuk vindt of wilt bereiken of die jou haat en dat hij daarom jou achtervolgt. Is er misschien in je omgeving iemand gestorven die je heel erg lief had of juist heel erg haatte?
Het kan net zo goed zijn dat die persoon niet echt bestaat maar dat jij hem zelf hebt gemaakt. En dan bedoel ik niet te zeggen dat ik vind dat je alles hebt verzonnen, het kan zoals anderen zeiden ook bijv. een psychose zijn of iets anders wat in jouw hoofd zit. Ik heb zelf op het randje gestaan van een psychose en ik weet dat je er heel erg verward van kan raken. Bovendien heeft mijn halfbroer regelmatig last daarvan en hij beweert dan ook dat het allemaal echt is wat hij ziet, terwijl er niets te zien valt... Als je er last van blijft houden moet je toch eens proberen of je contact kunt leggen met die man. Want waar ben je eigenlijk bang voor? Hij heeft je nog geen kwaad gedaan, alleen hij bedreigt je als het ware omdat hij steeds bij je is, maar misschien bedoelt hij dat niet kwaad. Mijn advies is: maak contact...hoe dan ook...en wees niet bang. Probeer uit te vinden of het er echt en dat jij het dus alleen maar ziet, of dat het iets is wat jij zelf hebt gemaakt. |
![]() |
|
Hey Posters enz,
Hier even weer een reactie van mij, van de topicstarter dus! Ik heb een tijdje gewacht met reageren omdat ik gewoon even wilde zien hoe iedereen hier op in zou gaan, inplaats van op elke poster te reageren. Wat betreft het waar zijn of niet, ik zie daadwerkelijk wel iemand..of je denkt dat ik het uit mn duim zuig of niet...dat is aan jouw, dat is mijn zorg niet...ik zocht hier vooral naar de mensen die me wel zouden kunnen helpen! Ik wil zowieso meedelen dat het allemaal over is, ik heb er nog 2 dagen last van gehad na het typen van mn eerste bericht, en niet een beetje maar echt heel erg, ik kon er niet meer van slapen..ik heb het hier uitgebreid over gehad met mam en die heeft me keihard uitgescholden dat ik niet spoor, gek ben en dat ze er voor zal zorgen dat ze mij op sluiten als ik niet mijn mond houdt Ik begon op de avond dat ik dit topic opende ook vreemde dingen te vertonen, geloof het wel...of geloof ik niet maar dit is wat er gebeurde: Ik haalde snachts wat drinken uit de keuken en mam hoorde mij lopen en zag mij boven komen...ik hield 2 glazen water in de hand, mam vroeg wat ik in godsnaam met 2 glazen moest, ik zei hierop dat ik WIJ dorst hadden omdat we niet konden slapen, vervolgens liep ik naar mijn kamer en gaf hem het glas hoe raar het ook klinkt...mam liep op dat moment mn kamer binnen en stuurde me onmiddelijk naar bed. De volgende ochtend zei ze dat ik midden op mijn kamer stond en de hele tijd een glas naar voren hield, alsof ik hem iemand wilde aangeven....nujah, hier ging ik verder niet op in De nacht daarop was hij er weer, weer over mn bed gebogen zoals ik al eens eerder vertelde, en toen heb ik toch maar geprobeerd om een gesprek met hem aangegaan maar toen dijnsde hij terug en verdween hij in het niets als het ware, de volgde ochtend werd ik echter wel wakker met een pen naast me en opgedroogt zwart inkt op mn handen, op mn bureau lag een vel papier en daarop stond geschreven: "als je je vrijheid wil vertel het dan iedereen" Niet meer dan dat, en ook niet minder...ja ook een grote inkvlek...dit stuk papier heb ik echter meteen verkreukeld en op weg naar mijn werk in een kanaal gegooid... Na dit heb ik hem verder niet meer gezien, het is nu helemaal over...ben ook niet meer angstig, bang of wat dan ook...begin hem zelfs een beetje te missen, maar ben natuurlijk wel enorm blij dat ik er van af ben.. Wat die tekst op papier betreft, ik weet het niet, ik heb het idee dat ik het toch zelf heb opgeschreven ofzo...aangezien ik dus ook wakker werd naast de pen en zwarte inkvlekken op mn handen ![]() Wat die tekst betreft, ik denk wel dat ik weet wat er bedoeld word, maar ik denk niet dat dat echt belangrijk is om te meldden, omdat het iets van mijzelf is, tenzij mensen dat wel graag zouden willen weten Greetz PS: heel erg bedankt voor al jullie reacties, steun, het aanbieden van hulp via hier of pm's en dergelijke.....tnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik las een stuk terug dat je ook vertelde dat je Bi was, ben je al uit? zo niet zou het dan daarop kunnen slaan? dat briefje? (gewoon een sugestie). Anyway ben ik blij dat het nu grotendeels gestopt is. mocht het ooit terug komen onthou dan ook dat wát het ook is. Jij bent sterker. Knuff, Jeffrey. ![]()
|
ooit de duistere kant van stephen king gelezen?
nee flauw maar waarom zou je iemand missen waar je eerst bang voor was, en wat ik ook niet snap waarom je moeder eerst positief behandelde toen je t voor t eerst vertelde en later je uitscheld voor gek en je naar een gekkenhuis drijgt te sturen ![]() |
![]() |
|
ik ben blij voor je dat het allemaal over is, toch ben ik wel benieuwd naar wat er op het briefje staat. misschien dat 'hij' het via jou heeft doorgegeven en dat jij het hebt opgeschreven, of misschien had je alles wel idd verbeeld.
ik heb hier geen ervaringen mee dus ik weet er ook niks van ofzo, maar ben toch wel benieuwd ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hallo, ik ben een vriendin van Jilliej.
Ik snap precies wat je bedoelt, ik hebt het zelfde gehad..Met een jongen van tussen duh 16 en 20. mijn halve famillie is paranormaal en snapt mijn probleem dus want ze hebben het zelf ook al eens meegemaakt. Mijn vader heeft mij dus geholpen en we zijn naar een soort oom gegaan die mij dus wou helpen...Hij vroeg allerlei dingen.en zei dat ik mijn ogen moest dicht doen. Toen gebeurde er iets heel raars, Ik zag een licht ofzo en zag die jongen...Ik heb gewoon met hem gepraat ofzo (Moeilijk te geloven maar het is waar) Hij was een jongen van 17 en had een busongeluk gehad, Ik heb hem dit gevraagd. Toen ik hem vroeg waarom hij steeds bij mij is/komt zei hij nix meer... Toen heb ik gezegd dat hij daarmee moest ophouden hoorde ik verder ook nix meer... Ik heb daarna geen last meer van hem gehad... Ik had dit vanaf groep 2 van de basisschool en ik kwam er in groep 8 van de basisschool af (Ik zit nu in de 1ste) Maar toen wist ik nog niet wat het was. Maar ze zijn er dus achter gekomen dat ik paranormaal was... Het zit dus blijkbaar in de famillie... Toen er een vriendinnetje bij mij sliep zei ik dus "kijk daar is iemand die komt hier altijd" Maar zij zag dus nix... Misschien komt het omdat jij wel paranormaal bent? Omdat die anderen het niet kunnen zien.. Je kunt gaan praten met iemand zoals mij...Ik zie soms nog wel wat en dat blijft zo...Je kunt er verder niets aandoen... Ik heb het geaccepteerd, het is nu eenmaal zo. Die Oom Heeft mij ook geleerd er niet bang voor te zijn..dat lukte niet ik ben er nog bang voor..(Voor de mensen die ik niet ken) Maar vooral voor die jongen, dat hij terugkomt. Misschien kun je zoeken na zo'n persoon die jou kan helpen eraf te komen. Ik had nog geluk dat het wel vaker voorkomt in de famillie...Ik weet ook dat het heel rot is als mensen je niet geloven of denken dat je gek bent, of te veel tv kijkt. Ik ken mensen die ik erg vertrouwde en mijn hele verhaal heb verteld en ik zag ze gewoon denken die is gek! Soms zie ik ook dierbare mensen die net zijn overleden, dat voelt dan goed. Want je ziet ze nog terug. Misschien heb je hier iets aan... Kim
||
Citaat:
Ik ben er van overtuigt dat het geesten zijn.
Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 16:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
tjah, ik zie ook wel eens wat en ik heb ook iemand gevonden die me kan helpen.... alleen het nadeel is dat niemand in mijn directe omgeving mij snapt.....
geesten zien voelen, het is niet altijd een pretje, maar ik accepteer het nu ook en ik ben er niet meer bang voor... Ik zie zelfs af en toe energie en ik kan ook energiebollen maken. maar ja dat heeft hier niet zoveel mee te maken.... ![]() Ik ben blij voor je dat het weg is... en dat je denkt dat je het zelf hebt geschreven is heel goed mogelijk, omdat de entiteit zich in je lichaam kan verplaatsen, moet je niet van schrikken hoor...... Het ga je goed.... ![]() Veel kracht voor jou, een eenzaam meisje |
![]() |
||
Citaat:
Snappen je ouders het ook niet?
Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 16:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, Mijn ouders snappen het niet, toen het heel slecht met me ging en ik last kreeg van stemmen in mijn hoofd ed ging mijn moeder er grappen over maken... Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad en daarom vertel ik ze het ook niet meer..... dat kan ik gewoon niet meer.... nu het gaat heeeeel klein beetje beter... bijna niemand die me begrijpt, of mensen die achter je rug om zitten praten met je ouders, dat is ook zoiets.... Ik weet het gewoon niet meer..... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat het ook heel moeilijk is als mensen je niet begrijpen, je voelt je dan echt naar, en niet serieus genomen. Ik heb me daar maar overheen gezet omdat het niet zulke hele belangerijke mensen waren, maar als je ouders het niet snappen is het toch anders... Veel Sterkte Kim...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt Kim ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Asjeblieft ![]() ![]() Kim.. P.s Hoe oud was jij toen je begon over die geesten enzo.?
Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 19:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jah Ik mijn hele leven lang al een slechte band met me moeder en toen voelde ik me ook al eenzaam en alleen ![]() Ik ben er pas achter gekomen dat ik geesten kan zien en voelen ongeveer 2 maandjes denk ik.... maarja ik heb ook wel eens een uittreding gehad en mijn eigen aura gezien Liefs Nicole |
![]() |
|
![]() |
Hoi
![]() Het is iets waar je mee moet leren leven. Ik zie zelf ook geesten, auras en dergelijke, (en veel uittredingen gehad, ben daarmee opgehouden) dat heb ik van God gekregen. My greatest gift is my greatest curse. Ik wil zo graag mensen vertellen wat ik zie, want het hoeft niet allemaal eng te zijn en creepy. Sommige dingen kunnen erg mooi zijn, maar mensen die er niks van snappen (of jaloers zijn) zullen je snel voor gek verklaren. Je weet ZELF dat je niet gek bent.... ik ben ook niet gek. Het kan heel mooi zijn om met een wezen in contact te komen, ze kunnen je hele ziel aanraken. Ze kunnen je ook dingen laten zien, en belangerijke dingen vertellen. Hierover zou je toch normaal met iemand kunnen praten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik leer er nu ook mee te leven, ik ontdek steeds nieuwe dingen... Ik bne het er mee eens dat je er eigenlijk over moet kunnen praten... sinds ik slecht in me vel zit hebben mijn vriendinnen steeds meer buiten gesloten, ik ging het er dan ook niet met ze over hebben. En ja nu sta ik er verder helemaal alleen voor en dat is soms heel vervelend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag ik vragen tegen wie je het hebt ja er staat @TS maar ik zie niemand met deze naam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
TopicStarter natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja eigenlijk heel logisch, maar zolang zit ik nog niet op het forum ![]() In ieder geval bedankt voor de tip ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik wist het eerst ook niet ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |