Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iig, nog een sticky, dat wordt nix, t staat al zo vol. Ik zal wel eens kijken hoe ik het in de mededeling kan inpassen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
we hebben inderdaad een fijne fb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan is er voor ons ook geen reden om de joint uit te maken en boos te worden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar deze heb ik nu op elk forum waar ik zit, herkenbaarheid enzo he...
||
Citaat:
Nee, he vlep´un (kijk, dingetje zit de andere kant op, en als ik het nu niet had gezegt was het NIEMAND opgevallen! Zo zie je maar dat ik ook echt een rol heb op dit forum!), dat KAN je niet ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar jongens, ga nou eens een fatsoenlijke FAQ schrijven, misschien komen er nog wel delen van in de FAQ erbij. HELP US! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ehm... ik kom er net achter dat mijn geheugen wel echt aan de rotte kant is tegenwoordig ^^.
Ik zal er eens opnieuw naar gaan kijken. Suggesties, interessante txten enz mail ze naar Mutant@scholieren.com of als de server eraf lig: mutant@mutant-art.com Mijn excuses, maar ik vergeet tegenwoordig alles, dus schop me maar gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die 15jarige meisjes die het allemaal ontzettend goed denken te weten van die onzin uit te horen kramen. . Zijn op z'n tijd inderdaad best grappig. Maar kan daar niet een soort van centraal topic voor gemaakt worden? Het hoeft niet eens sticky maar dat als er dan iemand wil verkondigen dat drugs heel slecht voor je zijn, of als er iemand is die wil weten hoe je je vriend van de drugs af kan helpen ![]()
||
Citaat:
1. ik blow al 3 jaar, vergeef het me ![]() 2. ik heb gezegd dat jullie daar ook aan bij kunnen dragen! Als hier nu wat mensen voor henzelf een FAQ schrijven, en Mutant en ik maken ook zoiets, dan kunnen we dat combineren als iedereen er mee klaar is: voila, massive FAQ waarin bijna alles staat... Hoewel er wel eerst een catagorisatie gemaakt moet worden denk ik...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
1: Ik ook... ![]() 2: Ook dat heb ik niet meegekregen dan ![]() ![]() Het lijkt me wel een goed idee. Maar die categorisatie is inderdaad ook geen slecht plan ![]()
|
|