Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 09:56
iedje
iedje is offline
ik had beloofd een vriendin van me te helpen bij het opzetten van haar nieuwe "bedrijfje" aangezien zij nog geen internet tot haar beschikking heeft.
ze maakt sieraden (ook na van grote merken) en verkoopt deze voor kleine prijsjes.
ketting 1:4,95

ketting 2uitverkocht!
ketting 3: aanbieding! 10,- ipv 15,-

dit zijn wat voorbeeldjes. ze werkt niet met vaste prijzen dus er valt op te bieden en ze maakt dus ook sieraden op bestelling.
thats all i know

overigens moest ik erbij zeggen dat alle steentjes die gebruikt worden echte swarovski steentjes zijn.
alle kettingen zijn op lengte aan te passen, kunnen voorzien worden van van lint, ketting of touw...

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 09:10.
Advertentie
Oud 25-07-2004, 10:12
Sasbeest
Sasbeest is offline
Heey,

Wat kost die 2e ongeveer? En hoe lang issie? Vind ze super mooi, en vooral die 2e!
Oud 25-07-2004, 12:43
iedje
iedje is offline
je hebt pm
Oud 25-07-2004, 13:47
iedje
iedje is offline
hier nog wat andere foto's...
deze is bijna gelijk aan de eerste foto:
ketting 4: 7,95

en nog een fijnere
ketting 5: 6,95

op de andere modellen moet ik eventjes wachten maar zodra deze er zijn zet ik de foto's erbij....

Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 12:18.
Oud 25-07-2004, 15:24
Mir-idiotA
doet ze knap
Oud 25-07-2004, 17:10
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
iedje schreef op 25-07-2004 @ 10:56 :
ik had beloofd een vriendin van me te helpen bij het opzetten van haar nieuwe "bedrijfje" aangezien zij nog geen internet tot haar beschikking heeft.
ze maakt sieraden (ook na van grote merken) en verkoopt deze voor kleine prijsjes.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

dit zijn wat voorbeeldjes. ze werkt niet met vaste prijzen dus er valt op te bieden en ze maakt dus ook sieraden op bestelling.
thats all i know

overigens moest ik erbij zeggen dat alle steentjes die gebruikt worden echte swarovski steentjes zijn.
alle kettingen zijn op lengte aan te passen, kunnen voorzien worden van van lint, ketting of touw...
Wat kost die 2e ?
Oud 25-07-2004, 17:12
iedje
iedje is offline
de tweede van de bovenste serie foto's neem ik aan?
de tweede is inmiddels verkocht maar eventueel wel bij te maken. dan moeten we er alleen wel zeker van zijn dat er oprechte interesse is.
deze ketting kost 12,50
je kan eventueel ook nog voor een andere kleur gaan...

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 17:15.
Oud 25-07-2004, 17:14
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
iedje schreef op 25-07-2004 @ 18:12 :
de tweede is inmiddels verkocht maar eventueel wel bij te maken. dan moeten we er alleen wel zeker van zijn dat er oprechte interesse is.
deze ketting kost 12,50
Voor 12,50 wil ik er wel 1 (leuk voor mijn vriendin). Ze zien er duur uit . Mijn interesse is altijd oprecht .
Oud 25-07-2004, 17:22
Verwijderd
Maakt ze ook dingen met kruizen?

Vind het wel allemaal schitterend!
Oud 25-07-2004, 17:23
Rachel
Rachel is offline
Ze zijn echt mooi ja.. maar ik heb een keer zo'n soort ketting gehad uit de winkel.. maar daar kreeg ik soort uitslag van.. naja uitslag heel mijn nek wordt dan zwart etc.
Zou dat bij deze ook zijn?
snap je wat ik bedoel
Oud 25-07-2004, 17:23
iedje
iedje is offline
alles is mogelijk als je zelf een beetje kan tekenen kan je het zelfs uittekenen en dan kan zij met het nodige overleg een model van jouw tekening maken, zonder dat het onwijs duur wordt.
Oud 25-07-2004, 17:27
iedje
iedje is offline
@rach- ik snap wat je bedoelt... het zou best kunnen dat je dat bij deze ook hebt. het ligt helaas aan je eigen huid (ik heb het zelf ook...). we kunnen misschien nagaan of er materialen te krijgen zijn waarbij dat niet zo zijn....
Oud 25-07-2004, 17:32
Verwijderd
dan heb je een allergie van nikkel
dit zit niet bij zilverdraad
het draad is ietsje duurder maar niet veel
(mijn moeder heeft het ook ik heb het ff gevraagd)
Oud 25-07-2004, 18:12
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 25-07-2004 @ 18:23 :
Ze zijn echt mooi ja.. maar ik heb een keer zo'n soort ketting gehad uit de winkel.. maar daar kreeg ik soort uitslag van.. naja uitslag heel mijn nek wordt dan zwart etc.
Zou dat bij deze ook zijn?
snap je wat ik bedoel
Vaak is dat gewoon een nikkelallergie, best veel mensen hebben daar last van. De beste oplossing is gewoon simpelweg nikkelloos materiaal te laten gebruiken (dat kan dit meiske denk ik ook wel). Toch zou ik even kijken of nikkel echt het probleem is. Zilver kan namelijk ook een uitslag geven, in bepaalde gevallen.

Edit: Oh, okee, het was al gezegd, nevermind, het is duidelijk
Oud 25-07-2004, 18:16
Poesket
Poesket is offline
Van de derde foto is dat met zwart?

Is 12,50 een goede prijs voor die?
Oud 25-07-2004, 18:57
Rachel
Rachel is offline
dan zal ik wel eens kijken
en ja ik heb het zeg maar bij "nep" zilver
tegen zilveren kettinkjes kan ik gewoon
Oud 25-07-2004, 19:03
iedje
iedje is offline
@eerised- de derde van boven is ook met kristalkleurige kristallen, hij is overigens ook wel in het zwart te maken. deze ketting kost 15 euro....
Oud 25-07-2004, 19:23
Konijn
Konijn is offline
Vraagje: maakt ze ook oorbellen? Want ik zie daar op die 2e foto nog de onderste stukjes, zijn die ook zelfgemaakt?
Oud 25-07-2004, 19:27
iedje
iedje is offline
nee die oorbellen zijn niet zelfgemaakt ik geloof dat ze het op het moment het liefst bij kettingen en armbandjes houdt. we hebben het mede dankzij dit forum ineens enorm druk, dus voorlopig zal het even zo blijven.
Oud 25-07-2004, 19:29
Verwijderd
Had deze topic eerder geopend. Ik ben weet ik het hoelang op zoek geweest naar een bepaald kettingkje. (Wel beetje anders dan die op de foto's hier, maar toch.) 'k heb het inmiddels gevonden, gelukkig. (En anders was het nu toch te laat. )
Oud 25-07-2004, 19:58
iedje
iedje is offline
sorry lol...
Oud 25-07-2004, 20:33
alpha
alpha is offline
Mag ik een opmerking maken, je zegt namelijk dat die vriendin sieraden namaakt van grote merken: wees daar voorzichtig mee!
Ik kom namelijk regelmatig op een kralenforum (http://forum.creadream.nl een tip voor die vriendin van je, erg handig met slimme tips ed en gezellig!) en daar was laatst iemand die ook eens iets nagemaakt had van Dolce Luna geloof ik, en die kreeg mail van "je mag niet zomaar namaken, er zit copyright op!!"
Dus..
Oud 25-07-2004, 20:37
iedje
iedje is offline
bedankt voor de tip maar daar waren we van op de hoogte exact hetzelfde wordt het natuurlijk nooit. het is wel jammer dat dat niet kan en mag maarja het zou ook niet eerlijk zijn
Oud 25-07-2004, 21:02
Verwijderd
serieus hele mooie dingen en helemaal niet duur
Oud 26-07-2004, 20:46
iedje
iedje is offline
bedankt allemaal met een beetje geluk komt er donderdag weer een nieuwe serie
Advertentie
Oud 05-08-2004, 17:38
someone
someone is offline
mooi hey!pff echt mooi!
ehm kun je mss overal de prijzen ff bijzetten?
kan het als ik een soort ontwerp maak zij die dan ook als ketting maakt? ?
kost dat ook meer?
kussies!
Oud 05-08-2004, 18:58
Verwijderd
Wilde alleen even complimenteren met de mooie sieraden, ik doe het haar niet na.
Oud 05-08-2004, 19:37
Verwijderd
Wat mooi. Ik vind ze echt geweldig, ik weet van mezelf dat ik toch liever simpele kettings draag, maar echt .
Oud 06-08-2004, 10:22
Vra
Vra is offline
Mijn vriend heeft hier een kettinkje voor me gekocht en hij is heel leuk!
Ben er heel blij mee.
Oud 06-08-2004, 12:17
Verwijderd
Heb je ook foto's van armbandjes?
Oud 06-08-2004, 13:40
iedje
iedje is offline
zo ben net terug van vakantie en ben blij dat iedereen blij is er waren wat problemen met de leverancier maar dat is inmiddels opgelost. zal straks wat foto's plaatsen van een aantal nieuwe dingen.
@someone- tuurlijk kan je zelf wat ontwerpen, das nou juist het leuke en het kost dan echt niets extra.
we verwachten deze week nog iets met kruizen te doen en daarna engeltjes en elfjes.
armbandjes heb ik op het moment geen foto van maar die kunnen komen
groetjes ida
Oud 06-08-2004, 13:45
iedje
iedje is offline
*verkocht*

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 16:54.
Oud 06-08-2004, 13:47
Sasbeest
Sasbeest is offline
Picserver doet het niet
Oud 06-08-2004, 13:52
iedje
iedje is offline
nu wel? ik zie ze wel nl. begrijp het niet helemaal

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 16:25.
Oud 06-08-2004, 18:04
Verwijderd
Ik zie ze wel hoor

Stel dat ik die 2e wil kopen, moet ik dan gewoon de prijs+verzendkosten overmaken ofzo?

Toch wel erg, heb niet eens een vriendin ofzo waaraan ik het kan geven, dus ik geef het maar aan een 'normale' vriendin. Het zijn echt schitterende sieraden
Oud 06-08-2004, 18:07
iedje
iedje is offline
de tweede van boven bedoel je?
dat zou ik eventjes moeten overleggen. de tussenzetsels die daarvoor gebruikt worden zijn niet zo makkelijk meer te krijgen.
de verzendkosten zijn altijd 50 cent, niet echt iets om je druk over te maken dus tenzij je het aangetekend wil laten verzenden dan is t gewoon 5,75.
Oud 06-08-2004, 18:17
iedje
iedje is offline
heb de prijzen er bij allemaal bijgezet.
ketting 2 is absoluut uitverkocht
Oud 06-08-2004, 19:04
Verwijderd
heb je van deze een duidelijkere foto?
Oud 06-08-2004, 19:35
iedje
iedje is offline
zal ze zsm maken en naar je toesturen
Oud 11-12-2004, 00:00
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Mijn complimenten! sieraden zien er erg mooi uit.

die tweede uit de eerste post is onwijs mooi... jammer dat die niet meer te maken is

Is het veel werk om zo'n ketting te maken? Ik kan me zo voorstellen dat je vriendin het opeens even erg druk heeft

Misschien een idee om (een kennis ofzo) een website te (laten) maken...

ik heb in princiepe ook wel intresse, maar weet neit precies wat ik wil (voor mijn vriendin). Wel iets simpels (subtiel is een mooier woord )...
Oud 11-12-2004, 09:09
iedje
iedje is offline
thnx! ik ben bezig om de nieuwe dingen erop te krijgen. het wil alleen niet erg vlotten. mn vader heeft vandaag weer de digitale camera meegenomen (met mijn foto's) omdat ie bij de begravenis naast de koets moet lopen. anyway..
die website is in de maak, alleen zijn wij niet erg handig
het maken van de sieraden duurt niet erg lang. het proces wat eraan vooraf gaat duurt wel erg lang. eerst ontwerpen, dan zoeken naar de juiste spullen en dan pas het maken.

er komen in ieder geval volgende keer ook zelfmaakpakketjes. dit zijn pakketjes met een aantal dingen om zelf sieraden te maken en een beschrijving hoe het moet.

de dingen die nu komen zijn ook niet zo druk. er zitten wat kettingen bij met leren bandjes en een enkele hanger. maar we krijgen nu ook oorbellen en armbanden.

hoe dan ook... een hoop gezwam... maar ze komen nu echt
Oud 11-12-2004, 10:16
Verwijderd
Citaat:
iedje schreef op 11-12-2004 @ 10:09 :

hoe dan ook... een hoop gezwam... maar ze komen nu echt
jaja

Naja ik wil er ook 1, maar moet nog kijken wat jullie nu weer hebben
Oud 11-12-2004, 10:56
iedje
iedje is offline
i know... vrouwen en techniek ik hoop dat mn pappie snel thuis is

wat we nu hebben is wel heel anders dan van de zomer... maarja dat zal je snel zien
Oud 11-12-2004, 19:09
Verwijderd
Wat een mooie kettingen, ik blijf wel checken ofiets iets tegenkom dat ikhebben wil. er zal vast iets tussenzitten.
Oud 11-12-2004, 21:49
probeer
probeer is offline
maak er een website voor.. je hebt van je provider vast wel wat webruimte gekregen, en een forummer hier wil vast wel voor 1 kettinkje een mooie makkelijk te updaten site maken (ik niet, kan t niet).
Oud 12-12-2004, 09:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm, als die oorbellen er zijn heb ik interesse
Oud 12-12-2004, 12:15
Gadje
Gadje is offline
leuk!
ik zoek nog een mooie ketting voor mn gala, met zwart hebben jullie ook zoiets?
en er moet maar snel een site komen
Oud 12-12-2004, 12:48
iedje
iedje is offline
shit... de foto's zijn er, alleen ze zijn te groot voor picserver hoe kan ik dat nou weer oplossen?

wat betreft de kleur. alle sieraden zijn te maken in een andere kleur. van zwart tot geel en van blauw tot kristal. er zijn tientallen kleuren waaruit je kan kiezen.
Oud 12-12-2004, 13:04
iedje
iedje is offline
beste allemaal... ze zijn er eindelijk!
check:
http://www.toolbar.nl/audio/sieraden/
de foto's zijn nog niet je van het.... maar we komen er langzaam maar zeker wel
Oud 12-12-2004, 13:18
Verwijderd
Die vorige sieraden waren imho mooier

Maar ik heb niet echt verstand van sieraden.... zal zo even overleggen welke ik moet nemen...
Advertentie

Regels voor berichten