Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waar kan ik het halen? ![]() of bedoel je anders ![]()
||
Citaat:
Maar als je nou de zoekfunctie van dit forum had gebruikt, vond je nog wel meer lui die het spelen. (genoeg topics daarover )
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah ik heb het spel ook maar kan nie meer joinen ![]() elke keer als ik in een serrver join. Dan ga ik ff lekker gamen... zie ik dit staan: loading map....en floep kom ik in het menu terecht.... Dus kan nie meer mee doen, en hoezo weet ik ook nie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mischien klopt je cd key niet. (hint: warez keys worden vaak gebant ![]() who knows
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou nu word het nog gekker..... Het is gratis.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ik ![]() met andere woorden.... spel of server deugd nie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee die heb ik ook vandaar snap ik ht nie ![]() america's army v 2.1 en stel ik kan wel joinen... ben ik aan het spelen en floep.... zie ik loading map staan en ben terug in het menu scherm. e-mail heb ik al gegeven om hulp maar heb nooit reactie terug gekregen van die mensen Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 23:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat ook gek is... ik kan wel joinen...maar alsk in spel zit... na een tijdje gaat ie laden en floep. zit in in ut menu scherm. en alsk inlog op die site.... ja dat lukt nog wel |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als ik me niet vergis werkt AA nu ook met punkbuster en als punkbuster niet kan update kickt hij er gewoon uit voor 0 min. Moet je even naar www.evenbalance.com gaan en daar even de updates downloaden voor punkbuster van AA en je kan weer spelen
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kreeg soms criical errors toen ik nog leefde... valt ut spel uit, en heb je een critical error |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jouw critical errors hebben waarschijnlijk met iets anders te maken.. videokaart? cache? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pc information..... en dan krijgk de hele informatie over mn hele pc ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voordat je die Basic Training hebt gedaan kun je ook niet spelen op officiele servers, of andere trainingen doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://forum.americasarmy.com/viewforum.php?f=57 http://forum.americasarmy.com/viewforum.php?f=58 Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 16:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kicken gaat niet op tijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ligt het aan mij of is het altijd zo dat jij de US Soldier bent en de tegenpartij een arabier? Er zijn toch geen andere tegenstanders dan arabieren?
||
Citaat:
Maar ok, ik doe ff aardig voor deze ene keer. Sander: Ik reageerde op Silent die zei dat er teveel maps met arabieren als tegenpartij waren. Daar reageerde ik op door te zeggen dat er volgens mij geen andere tegenstanders dan arabieren in het spel zijn. Ik zei het op een vragende manier om dat ik het sinds 1.8 niet meer gespeeld hebt (dit heb je al gelezen in een eerdere post van mij) en er dus dingen veranderd kunnen zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
America's Army Verwijderd | 3 | 13-03-2006 09:04 | |
Games |
America's Army spelers? Below_Zero | 70 | 29-05-2005 13:13 | |
Games |
[Probleem] Uitpakken files America's Army v2.4 Below_Zero | 12 | 25-05-2005 16:43 | |
Games |
[probleem]america's army DG | 3 | 13-08-2004 11:31 | |
Software & Hardware |
America's Army -SoloWolf- | 4 | 27-07-2004 22:05 | |
Games |
America's army sexyboy | 10 | 27-11-2002 20:29 |