Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 19:31
AngelLena
AngelLena is offline
vorige

die daarvoor

Bruikbare links:
- http://piercings.pagina.nl

Galleries:
http://tattoo.about.com/library/blpgallerymenu.htm
http://www.bmezine.com

Plaatjes uploaden:
- http://picserver.org
- http://upload.dutch-ix.nl
Oud 13-08-2004, 20:58
Ramble On
Ramble On is offline
nou, rockaholic en poorleno....waar blijven jullie?
Oud 13-08-2004, 21:03
Gadje
Gadje is offline
vandaag kwam een meisje in de winkel met een nieuwe lippiercing. dat kind heel verhaal ophangen.
ze had een weedenschap gewonnen, als ze een piercing zou nemen kreeg ze 200 euro toe. maar ze was wel ordi want ze vond dr zilveren knopje niet mooi, ze had liever de goude

trutje, dat wil ik ook, en 200 toe
Oud 13-08-2004, 21:04
Glory
Glory is offline
Ik wil ook nog iets, maar ik weet niet wat. Eigenlijk wil ik nog een ordi naveldinggie, maar ik heb wel een plat buikje maar met teveel vetjes dus dan moeten die ineens verdwijnen en dan wil ik hem want dan kan ik showen.
Oud 13-08-2004, 21:12
AnTaro
AnTaro is offline
moet je voor zo'n tunnel beginnen met een normale oorbel? of begin je al met een ieniminitunneltje?
Oud 13-08-2004, 22:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 13-08-2004 @ 21:58 :
nou, rockaholic en poorleno....waar blijven jullie?
haha
ik ga lekker ff een stretcher showen die ik van fimoklei gemaakt heb.
Oud 13-08-2004, 22:29
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
AnTaro schreef op 13-08-2004 @ 22:12 :
moet je voor zo'n tunnel beginnen met een normale oorbel? of begin je al met een ieniminitunneltje?
ik ben begonnen met meerdere oorbellen/piercings in 1 oorgat te douwen en daarna een stretcher erin.
daarna pas kun je aan een klein tunneltje denken (want met tunnels kun je natuurlijk niet stretchen).
Oud 13-08-2004, 22:30
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 13-08-2004 @ 22:03 :
vandaag kwam een meisje in de winkel met een nieuwe lippiercing. dat kind heel verhaal ophangen.
ze had een weedenschap gewonnen, als ze een piercing zou nemen kreeg ze 200 euro toe. maar ze was wel ordi want ze vond dr zilveren knopje niet mooi, ze had liever de goude

trutje, dat wil ik ook, en 200 toe
zo'n weddenschap wil ik ook wel idd
Oud 13-08-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-08-2004 @ 23:28 :
haha
[afbeelding]
omg wat een hippe, kun je er ook niet eentje voor mij maken (a)
Oud 13-08-2004, 22:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
poorleno schreef op 13-08-2004 @ 23:55 :
omg wat een hippe, kun je er ook niet eentje voor mij maken (a)
haha kan ik wel doen ja maar ik maak ze niet precies op mm zeg maar, ik gok een beetje
Oud 13-08-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-08-2004 @ 23:57 :
haha kan ik wel doen ja maar ik maak ze niet precies op mm zeg maar, ik gok een beetje
kan je een beetje goed gokken of niet
hoe maak je die dingen trouwens, zien er hip uit
Oud 13-08-2004, 23:01
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
poorleno schreef op 13-08-2004 @ 23:59 :
kan je een beetje goed gokken of niet
hoe maak je die dingen trouwens, zien er hip uit
fimoklei kopen bij de hobbywinkel en dan twee kleuren met elkaar mengen en dan iets leuks boetseren en dan in de oven en klaar is je dingetje
Oud 13-08-2004, 23:01
Verwijderd
klinkt leuk, maar ik en ovens, eh laat maar
Oud 13-08-2004, 23:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
daarom laat ik mammie ze erin stoppen haha wat ben ik erg he
Oud 13-08-2004, 23:04
Verwijderd
nee hoor, zo ben ik ook dus niks ergs aan
Oud 13-08-2004, 23:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
AnTaro schreef op 13-08-2004 @ 22:12 :
Oe, een vriend van mij heeft dat. Heeft het op Waldrock laten doen door een meisje die hij kende die in een piercingshop werkt. Kan gewoon in 1 keer maar doet wel flink zeer. Hij had zich gewoon helemaal lopen bezatten toen voelde hij het niet zo meer, maar achteraf wel natuurlijk. Heeft er nu geen last meer van though. Ziet er wel scary uit...
Oud 14-08-2004, 01:34
Verwijderd
in een keer een grote tunnel? dat kan toch niet, gaat toch echt per 2/3 mm?
Oud 14-08-2004, 12:32
wup
wup is offline
Ik heb vanmorgen mijn lippiercing maar even door mijn oor geduwd... laten we daar maar mee beginnen
Oud 14-08-2004, 13:01
muckymouse
muckymouse is offline
mijn vriend heeft ook in één keer tunneltjes laten zetten
en die waren 5mm
maar het deed wel erg pijn, en hij is niet kleinzierig
Oud 14-08-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
wup schreef op 14-08-2004 @ 13:32 :
Ik heb vanmorgen mijn lippiercing maar even door mijn oor geduwd... laten we daar maar mee beginnen
dat is ook netje, 1.6 om mee te beginnen, rustig aan als je hetzelf doet
Oud 14-08-2004, 15:29
muckymouse
muckymouse is offline
ik wil ook een tragus, maar m'n saldo is ontoereikend...

4.01
Oud 14-08-2004, 18:50
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 14-08-2004 @ 16:29 :
ik wil ook een tragus, maar m'n saldo is ontoereikend...

4.01
haha dat probleem ken ik
Oud 14-08-2004, 23:29
RockaholiC
RockaholiC is offline
hoe fucking ziek is dit

Oud 15-08-2004, 04:35
Verwijderd
ik we tinw at ik ervan vind, eht is wel luek ja, alleen wil i khet niet hoor
Oud 15-08-2004, 11:41
RockaholiC
RockaholiC is offline
zuiplap die je dr bent
Oud 15-08-2004, 12:02
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 15-08-2004 @ 00:29 :
hoe fucking ziek is dit

[afbeelding]
waarom is dat zieker dan een staaf metaal door een ander lichaamsdeel?
Oud 15-08-2004, 12:05
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
drezzz schreef op 15-08-2004 @ 13:02 :
waarom is dat zieker dan een staaf metaal door een ander lichaamsdeel?
ligt eraan welk lichaamsdeel he en de meeste 'normale' plekken zijn gewoon mooi. maar omdat dit een surface is, is het niet een normale plek en daarom vind ik het ziek omdat een surface meestal wordt afgestoten door je lichaam.

JA!
Oud 15-08-2004, 12:11
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 15-08-2004 @ 13:05 :
ligt eraan welk lichaamsdeel he en de meeste 'normale' plekken zijn gewoon mooi. maar omdat dit een surface is, is het niet een normale plek en daarom vind ik het ziek omdat een surface meestal wordt afgestoten door je lichaam.

JA!
Beetje meten met 2 maten he... hier, hier en hier mag het wel, maar als je besluit om het iets anders te doen is het ziek... beetje kortzichtig
Oud 15-08-2004, 12:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
drezzz schreef op 15-08-2004 @ 13:11 :
Beetje meten met 2 maten he... hier, hier en hier mag het wel, maar als je besluit om het iets anders te doen is het ziek... beetje kortzichtig
ik zeg helemaal niet dat het daar daar en daar niet mag en dat de rest ziek is. ik heb alleen dit plaatje geplaatst omdat ik deze gewoon ziek vond, 1 van de zoveel piercings die er bestaan op de wereld.
en lieverd, als er iemand niet kortzichtig is dan ben ik het wel.
Oud 15-08-2004, 12:15
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 15-08-2004 @ 13:13 :
ik zeg helemaal niet dat het daar daar en daar niet mag en dat de rest ziek is. ik heb alleen dit plaatje geplaatst omdat ik deze gewoon ziek vond, 1 van de zoveel piercings die er bestaan op de wereld.
en lieverd, als er iemand niet kortzichtig is dan ben ik het wel.

ow sorry
Oud 15-08-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 15-08-2004 @ 12:41 :
zuiplap die je dr bent
sorry

maar ik denk dat ik gewoon zei dat het wel ok was maar er gewoon niet uitziet ofzo jaaa
Oud 15-08-2004, 22:01
Hakkie
Hakkie is offline
Iemand ervaring met de combinatie tongpiercing en zingen in een microfoon? Kan je het horen? Ik treed namelijk nogal eens op (ben soliste bij een koor) maar ik wil niet dat je t kan horen. Dat lijkt me echt waardeloos
Oud 15-08-2004, 23:20
Fog
Fog is offline
nee dat hoor je niet, alleen helemaal aan het begin.

ik heb nu allebij mn oren 5mm, in 4 dagen
Oud 16-08-2004, 07:30
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Fog schreef op 16-08-2004 @ 00:20 :

ik heb nu allebij mn oren 5mm, in 4 dagen
dit is Danique:

lucky you..

m'n 3 mm tunneltje ging er nog net niet in, dus ik wacht maar tot na festival tot ik verder ga anders loop ik daar met een ontstoken oor. Maar ik baal, want ik wil ze er NU in, ben het zat dat stretchen (wat maar niet op lijkt te schieten)
Oud 16-08-2004, 16:31
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-08-2004 @ 23:28 :
haha
[afbeelding]
oh die is leuk!
kan je die ok dunner maken?of klapt/gaat ie dan kapot in de oven?
mn oortjes zijn nog niet gestretcht maar er zit wel een wenkbrauwpiercing in van 1,2mm dat stelt helemaal niks voor
maar meer durf ik m niet op te rekken , maar dat fimo ding is wel leuk
Oud 16-08-2004, 16:36
Verwijderd
wat kan je erna dan in ?
(na een wenkbrauw ding ofzo)
Oud 16-08-2004, 17:38
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 16-08-2004 @ 17:36 :
wat kan je erna dan in ?
(na een wenkbrauw ding ofzo)
volgens mij een navel, die is 1,6mm
Oud 16-08-2004, 17:43
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 16-08-2004 @ 17:31 :
oh die is leuk!
kan je die ok dunner maken?of klapt/gaat ie dan kapot in de oven?
mn oortjes zijn nog niet gestretcht maar er zit wel een wenkbrauwpiercing in van 1,2mm dat stelt helemaal niks voor
maar meer durf ik m niet op te rekken , maar dat fimo ding is wel leuk
ze zijn ook dunner te maken hoor! maar dan zijn ze wel minder stevig en kunnen ze breken als je er niet voorzichtig genoeg mee bent.
je kunt nu misschien een navelpiercing of een labret in je oor doen die zijn alweer 1,6 mm. en daarna (heb ik ook gedaan) een gewone oorbel ernaast proberen te duwen en dan vaak ermee spelen en ronddraaien, dat helpt heel goed met oprekken. en als je ongeveer op de 2mm zit kun je alweer een stretcher gaan kopen. vanaf daar gaat het heel snel
Oud 17-08-2004, 10:57
Ramble On
Ramble On is offline
ik heb het vorige piercingtopic even doorgelezen. heb net een lip-ringetje van 1.6 mm in mn oorgaatje geduwd. kan ik nu het beste wachten met een oorbel oid erbij doen tot morgen of kan het meteen? en rockaholic, die shop in de reguliersbreestraat waar jij het over had, waar ze die stretchpennen voor 5 euro verkopen, verkopen ze daar ook (niet te dure) tunneltjes? en van welk materiaal zijn die stretchpennen dan, want ik ben voor heel veel materialen allergisch
Oud 17-08-2004, 11:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 17-08-2004 @ 11:57 :
ik heb het vorige piercingtopic even doorgelezen. heb net een lip-ringetje van 1.6 mm in mn oorgaatje geduwd. kan ik nu het beste wachten met een oorbel oid erbij doen tot morgen of kan het meteen? en rockaholic, die shop in de reguliersbreestraat waar jij het over had, waar ze die stretchpennen voor 5 euro verkopen, verkopen ze daar ook (niet te dure) tunneltjes? en van welk materiaal zijn die stretchpennen dan, want ik ben voor heel veel materialen allergisch
ik zou eerst ff wachten met nog een oorbel want als dat ringetje er net in zit is er nog niet veel ruimte ernaast. als je er vandaag veel mee speelt enzo misschien kan het morgen dan wel.
en ja ze verkopen er ook tunnels. ik weet niet precies van welk materiaal het is maar volgens mij is het gewoon kunststof ofzow. tis glad en hard. anders zou je het daar moeten vragen.
Oud 17-08-2004, 12:12
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 17-08-2004 @ 12:28 :
ik zou eerst ff wachten met nog een oorbel want als dat ringetje er net in zit is er nog niet veel ruimte ernaast. als je er vandaag veel mee speelt enzo misschien kan het morgen dan wel.
en ja ze verkopen er ook tunnels. ik weet niet precies van welk materiaal het is maar volgens mij is het gewoon kunststof ofzow. tis glad en hard. anders zou je het daar moeten vragen.
ja ik krijg er idd nog geen oorbel naast.
van wat voor materiaal zijn jouw tunnels dan?
ik ga iig wel es kijken in die winkel. wordt wel na lowlands dan, dus dan moet ik dat ringetje er maar zo lang inhouden, alleen wel jammer dat ik de sluiting (zo'n plat 'staafje') ervan niet dichtkrijg

en poorleno, ik las dat jij geen stretchpen hebt gebruikt. waarmee heb jij je oortje dan opgerekt?
Oud 17-08-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 17-08-2004 @ 13:12 :
en poorleno, ik las dat jij geen stretchpen hebt gebruikt. waarmee heb jij je oortje dan opgerekt?
ehm, nou ik had er eerst 4 oorbellen doorheen gedaan, lekker draaien etc. toen die eruit gehaald en een stukje van zo een plastic armbandje er doorheen gedaan, en de volgende dag nog zo een 'stukje armband' ernaast gepropt, en lekker blijven draaien.
en toen had ik gewoon een tunneltje van 3 gekocht en erin gestopt, maar dat is dus niks éh, dat stomme gepriegel

m;n andere laat ik dus gewoon stretchen door een piercer, want bij die shop op het waterlooplein hoef je alleen je tunnel te kopen en dan stretcht ze het gratis
Oud 17-08-2004, 23:23
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
poorleno schreef op 17-08-2004 @ 14:46 :
ehm, nou ik had er eerst 4 oorbellen doorheen gedaan, lekker draaien etc. toen die eruit gehaald en een stukje van zo een plastic armbandje er doorheen gedaan, en de volgende dag nog zo een 'stukje armband' ernaast gepropt, en lekker blijven draaien.
en toen had ik gewoon een tunneltje van 3 gekocht en erin gestopt, maar dat is dus niks éh, dat stomme gepriegel

m;n andere laat ik dus gewoon stretchen door een piercer, want bij die shop op het waterlooplein hoef je alleen je tunnel te kopen en dan stretcht ze het gratis
een plastic armbandje? ging dat niet ontsteken oid? ik heb mn piercingringetje er de hele dag ingelaten, maar kon niet echt veel draaien omdat ik de hele dag moest werken (ben pas net thuis). nouja ik ga toch maar proberen morgen er een oorbel bij te stoppen. mn oortje is wel een beetje pijnlijk, maar ik zal wel een mietje zijn maar ik heb voorlopig niet eens geld voor een tunnel tot na lowlands dus ik ga maar niet te snel, want al die oorbellen ziet er ook niet uit.

en die shop op waterloo, is dat die een beetje 'vies' eruit ziet van buiten ? en hoe duur is die tunnel dan? daar ga ik ook maar es kijken dan. maar bij de piercer douwen ze wel in 1 keer zo'n pen in je oor toch?
Oud 17-08-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 18-08-2004 @ 00:23 :
een plastic armbandje? ging dat niet ontsteken oid? ik heb mn piercingringetje er de hele dag ingelaten, maar kon niet echt veel draaien omdat ik de hele dag moest werken (ben pas net thuis). nouja ik ga toch maar proberen morgen er een oorbel bij te stoppen. mn oortje is wel een beetje pijnlijk, maar ik zal wel een mietje zijn maar ik heb voorlopig niet eens geld voor een tunnel tot na lowlands dus ik ga maar niet te snel, want al die oorbellen ziet er ook niet uit.

en die shop op waterloo, is dat die een beetje 'vies' eruit ziet van buiten ? en hoe duur is die tunnel dan? daar ga ik ook maar es kijken dan. maar bij de piercer douwen ze wel in 1 keer zo'n pen in je oor toch?
nee, geen ontstekingen gehad

en ehm vieze shop? ik vind van niet, ehm het is die shop paar 'huisjes' verder dan de episode? en ja ze duwen er em in een keer door ja, maarja volgens mij is dat lekkerder dan dat geslome zelf stretchen
Oud 17-08-2004, 23:33
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-08-2004 @ 00:26 :
nee, geen ontstekingen gehad

en ehm vieze shop? ik vind van niet, ehm het is die shop paar 'huisjes' verder dan de episode? en ja ze duwen er em in een keer door ja, maarja volgens mij is dat lekkerder dan dat geslome zelf stretchen
nee ik weet niet of ie vies is, maar ik vond hem er van buiten vies uitzien, of nouja niet vies, of laat ook maar
maar weet je hoe duur die tunnels ongeveer zijn daar? als ze even duur zijn als ergens anders laat ik het ook maar in 1 keer doen dan. maar volgens mij gaat dat heel erg bloeden. dat heb ik tenminste wel op die plaatjes op internet gezien
Oud 17-08-2004, 23:35
Verwijderd
bloeden? volgens mij niet hoor en hooguit een beetje? het mag toch helemaal niet enorm bloeden etc

en nee die winke is niet vies hoor en tunneltjes van 3 en 4 mm zijn 12 euro dacht ik, en per 1/2 mm een euro duurder dacht ik
Oud 17-08-2004, 23:42
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-08-2004 @ 00:35 :
bloeden? volgens mij niet hoor en hooguit een beetje? het mag toch helemaal niet enorm bloeden etc

en nee die winke is niet vies hoor en tunneltjes van 3 en 4 mm zijn 12 euro dacht ik, en per 1/2 mm een euro duurder dacht ik
nja misschien is dat bloeden alleen als je enorme tunnels laat zetten.

en woeee das volgens mij even duur als gewoon tunneltjes kopen en dan gratis in 1 keer stretchen erbij dan ga ik na lowlands daarheen denk ik.
maar dan moet je volgens mij wel een bikkel zijn, stel je wil 4 of 5 mm in 1 keer
Oud 18-08-2004, 00:59
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Replica schreef op 17-08-2004 @ 20:38 :
Heeft iemand toevallig een foto van iemand met een piercing in het midden van zijn lip en in zijn kin? (Of haar, dat mag ook )

Ik heb een ringetje in het midden van mijn lip, en twijfel of ik nog een bolletje in mijn kin wil. Ik vind het los van elkaar wel mooi, maar ben bang dat het samen een beetje teveel van het goede is.
als je op de links in de eerste post klikt, kun je zelf ook die foto's opzoeken. daarvoor staan ze er ook.
Oud 18-08-2004, 01:00
RockaholiC
RockaholiC is offline
ieh ik heb vandaag zelf in een keer mn oortje van 5 mm opgerekt tot 7 mm
Oud 18-08-2004, 21:01
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-08-2004 @ 02:00 :
ieh ik heb vandaag zelf in een keer mn oortje van 5 mm opgerekt tot 7 mm
koel!!
ik ga er denk ik tunneltjes van 5 mm inpleuren

en mn nieuwe opgerekte oortje was helemaal opgezwollen maar nu wordt t al minder, gelukkig...

Regels voor berichten