Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Nijn* schreef op 17-08-2004 @ 02:30 :
[B]Hai, Ik weet niet zo goed of het hier hoort, en anders verplaats maar.. Ik heb een probleempje met the sims. Ik ben op het internet voorwerpen gaan downloaden enzo, heel erg leuk, maar ik weet niet hoe ik ze in het spel moet krijgen. Komen ze er automatisch in? Of moet ik ze op de een of andere manier erin zetten? En hoe dan? Ik hoop dat jullie mij Heey, welke site heb je die sims - attributen gedownload ? Ik kan die site nergens vinden.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
snap het niet helemaal.... waar is dan dat bestand sims / maxis ?
||
Citaat:
Een handig programma hiervoor is winrar. Op de meeste pc's is het wel geinstalleerd. Wanneer je the sims geinstalleerd hebt, en objecten die je van internet gedownload hebt wilt laten werken. Zul je de gedownloade bestanden dus moeten "uitpakken" in de map objects(?) Deze map bevindt zich op de plaats waar the sims geinstalleerd staat. Dit is meestal het volgende adres: c:\program files\maxis\the sims zet daar je gedownloadde bestanden neer, en pak ze uit met winrar.
|
![]() |
Nog een leuke verzamelsite:
www.thesims.pagina.nl Bij deze site staan allemaal goede bestaande links naar site's om objecten, kleren, huizen, programma's voor the sims en fansite's enzo te vinden. De links worden steeds weer bijgewerkt, en zijn dus altijd up-2-date. Wanneer een site die er als link bij staat langer dan twee maand niet bijgewerkt is (dus geen nieuwe downloads bijgekomen) wordt deze verwijdert. Ook staat er op de site aangegeven als de site goed is, een aanrader (tip) is, of lang niet bijgewerkt is. Als je zin hebt kijk je maar even, maar dat is naar eigen keuze.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #2 Verwijderd | 500 | 19-01-2005 19:45 | |
Games |
zet hier je Sims foto's! bloemkool | 5 | 21-06-2003 20:00 | |
Games |
The sims superstar wouter_002 | 9 | 08-05-2003 15:58 | |
Games |