![]() |
|
Verwijderd
|
Deel 10
Handige beginpost van AngelLena in deel 10 dreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij: -myrthe/ muckymouse - leiden -olga/the exploding boy - lelystad -Renske/acoustic3 - Rotterdam -Zero-Zero en vriendin - Almere bij de kapper echte dreads; ca 200 euro -Hairpolice- amsterdam 020 420841 -kinki zie telefoonboek -housewives on fire -amsterdam - 020 4380633 - www.dreadlocks.nl echte dreads bijwerken: -hairpolice, ca 35-40 euro -myrthe/muckymouse - www.dreadlocks.nl nepdreads bestellen of laten zetten kan bij aisa/mortischa-amsterdam per post of voor je hele hoofd en dan kun je langskomen. nepdreads kosten per stuk 1 euro en je hele hoofd komt rond de 100-160 euro, of door lievelieze - Groningen, zelf dreads en elastiekjes kopen. dreadwax (knottyboy)kun je bestellen via www.knottyboy.com en goedkoper bij importeur www.dreadlocks.nl Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 19:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@krullevaar: wat is dan je plan met dat samen bestellen? ik wil als ik mn salaris heb 3 producten bestellen maar als jij die dan weer naar mij moet sturen is het alsnog 5,50 verzendkosten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Om ze aan je echte dreads te bevestigen kun je beter enkele dreads maken, geen dubbele. Je pakt een pluk nephaar en slingert die ergens omheen. Het is makkelijk om hem dan vast te zetten met een elastiekje. Je hebt dus een soort staartje met een lus eraan. Het staartje toupeer je tot je het goed vind. Je draait hem strak en je zet je föhn erop (hoogste stand, een föhn van boven de 1800 watt is het beste) voor ongeveer een minuutje. Stomen hetzelfde, alleen moet je dan water koken, en de dread bewegen boven de opening van de ketel. Koken kan ook, maar dan moet je zorgen dat ze opgerold blijven en MIJ lukt dat niet zonder mijn poten te branden ![]() Bevestigen: Haal het lusje van de nepdread door de basis van je echte dread (hoeft niet in het midden, het is fijner als je een dun en een breed stukje hebt en dat je hem rond het dikke deel knoopt). Daarna haal je de nepdread door het lusje heen en trek je hem strak. Eventueel een stiekje ET VOILA.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Halfjaar geleden ongeveer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil er wel wat kraaltjes in, maar ik denk dat ik beter nog even kan wachten tot de losse haren beter in mn dreads blijven zitten.. het lijkt me nogal lastig om die haren terug in een dread te stoppen als er steeds een kraaltje in de weg zit.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het was meer dat ik twijfelde omdat mn haar nu snel af zal breken omdat mn haar erg beschadigd is door het uitkammen van mn vorige dreads en het opnieuw laten zetten van deze(wat ook alweer 10maanden geleden is).
||
Citaat:
en anders wil ik wel met je mee bestellen, maar ik woon in groningen. ik wil de zeep en dat cooling troep spul nog wel hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"je moet je haar opnieuw vlechten" dus ik probeerde uit te leggen dat het geen vlechten zijn, maar dreads; haar dat moet vervilten. ik gebruikte een zwerver met vervilt haar erbij als voorbeeld en toen zei ze: "wat is er leuk aan om op een zwerver te lijken" ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die attitude van je staat je iig niet
||
Citaat:
![]() Komt best niet heel erg aardig over zo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
waar is je eigen haar nu? moet je je straks niet kaal scheren? damn das echt dreadfabel nr 1 |
![]() |
||
Citaat:
Echt iedereen zegt dat wel..
||
Verwijderd
|
Citaat:
en heel veel mensen die vragen hoe lang het blijft zitten. er zijn mensen die denken dat ik over een maand automatisch weer normaal haar heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen snap ik niet echt wat je bedoelt met van de albert cuyp vandaan lopen..zit die winkel nou wel op de albert cuyp? waar precies als je uitstapt op de hoek met tram 24 of 25?
||
Citaat:
![]() ik heb momenteel heeel erg veel haken bij de uitgroei van mijn dreads.. het is echt erg en vooral aan de 8terkant van mijn hoofd.. help! weet iemand wat ik hier tegen kan doen en hoe ik mijn dreads weer rond maak daar en die lelijke haken wegkrijg? ze zijn best wel hard namelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
hier wil ik ook eventjes bij ik zet ze in Rotterdam groetjes Renske |
Advertentie |
|
![]() |
|
|