Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 02:09
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
En ik snap nou niet echt het moraal van het verhaal. Waarschijnlijk iets met dat je je naasten niet moet haten (zoals ze op het eind zeiden) maar hoe ik de film gezien heb is dat die oudere en jongere broer een eigen mening hebben, hoe onjuist die ook mag zijn echter het is hun goed recht om dat te geloven zolang ze niemand erin schaden, en die jongere broer op het eind wordt doodgeschoten omdat hij niet bang was voor die neger die een witte aan het inelkaar slaan was.

Volgens mij wist hij ook niet dat hij een aanhanger was van nazi idealisme dus heeft het er niks mee te maken.

Dus wat ik mij nou afvraag wat is het moraal want het komt sterk op mij over dat de negers de slechte zijn die je, ook al ben je geen racist, je omver schieten. Maar dat zal wel niet de boodschap zijn

Dus als iemand het weet, zeg het maar
Advertentie
Oud 27-08-2004, 05:34
Quiana
Quiana is offline
Is meer iets voor F, T&R.
Oud 27-08-2004, 06:31
BasBase
BasBase is offline
volgens mij vraagt die leraar ergens aan die oudere broer: "has anything you've done made your live better", daarin zit volgens mij de moraal: dat dat hele skinhead gebeuren volkomen nutteloos is
Oud 27-08-2004, 06:36
TiM
TiM is offline
jah, maar ze doen idd net of álleen die skinheads racistisch zijn, maar in principe zijn die donkere jongens dat net zo erg...
Ik vind het geen van beide goed hoor daar niet van
Oud 27-08-2004, 08:25
meisje
meisje is offline
Wel erg dat je het niet begrijpt.
Oud 27-08-2004, 11:49
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
meisje schreef op 27-08-2004 @ 09:25 :
Wel erg dat je het niet begrijpt.
ohja, leg jij mij het mij dan maar uit in plaats van een reply met minder dan 0,0 waarde en alleen neer komt op je eigen mening.

Skinhead zijn is natuurlijk van een normaal oogpunt slecht. Maar het is wel een mening van een persoon.Net zoals er ook mensen zijn die aanhanger zijn van Black Power. Omdat JIJ het slecht vindt en een andere mening hebt moet een ander die mening ook maar niet hebben? Dan moet hij maar jouw mening hebben omdat jij het beter vindt? Welkom bij de Democratie!

Het voegt zoals het verhaal verteld niks toe, daar kan ik me in vinden. Maar ik moet wel zeggen dat de blanke geintimideert wordt in de film en de enige blanke die terug durft te slaan tegen de zwarte gangs zijn die White Power mannetjes.

Ik wil nog net niet zo ver gaan dat die gang die wraak nam op dat jongere broertje ook dat huis in de fik had kunnen steken en ze allemaal dood hadden kunnen zijn maar als ze in staat zijn het knulletje dood te schieten waarom dan niet een huis in de fik denk ik bij m'n eigen.

edit: Wil er nog wel aan toevoegen dat Skinhead en dat hele neo-nazi geloof erachter niet goed is omdat het gebaseerd op haat is.

Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 11:52.
Oud 27-08-2004, 11:53
Verwijderd
Hier was er al een topic over, daar kan je vraag wel bij

http://forum.scholieren.com/showthre...light=american
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten