Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Skinhead zijn is natuurlijk van een normaal oogpunt slecht. Maar het is wel een mening van een persoon.Net zoals er ook mensen zijn die aanhanger zijn van Black Power. Omdat JIJ het slecht vindt en een andere mening hebt moet een ander die mening ook maar niet hebben? Dan moet hij maar jouw mening hebben omdat jij het beter vindt? Welkom bij de Democratie! Het voegt zoals het verhaal verteld niks toe, daar kan ik me in vinden. Maar ik moet wel zeggen dat de blanke geintimideert wordt in de film en de enige blanke die terug durft te slaan tegen de zwarte gangs zijn die White Power mannetjes. Ik wil nog net niet zo ver gaan dat die gang die wraak nam op dat jongere broertje ook dat huis in de fik had kunnen steken en ze allemaal dood hadden kunnen zijn maar als ze in staat zijn het knulletje dood te schieten waarom dan niet een huis in de fik denk ik bij m'n eigen. edit: Wil er nog wel aan toevoegen dat Skinhead en dat hele neo-nazi geloof erachter niet goed is omdat het gebaseerd op haat is. Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 11:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier was er al een topic over, daar kan je vraag wel bij
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...light=american |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Relbitches op je saaie hooft #520 Verwijderd | 500 | 10-02-2009 17:32 | |
Lifestyle |
Mooie mannen & vrouwen O-Ren Ishii | 500 | 29-03-2005 13:02 | |
Lifestyle |
Wat voor een nuttige dingen heb jij vandaag gedaan?? Hagel | 500 | 20-07-2004 18:36 |