Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou vroeg kunnen boeken bij een van de prijsvechters in de luchtvaart, naarmate je later boekt wordt het duurder. Ik weet dat in ieder geval Virgin Express vliegt vanaf Amsterdam naar Rome, maar ook vanaf Brussel (thuisbasis van Virgin) gaan er veel vluchten. Hoe het met de prijzen van een busreis zit weet ik niet, maar dan ben je wel een extra dag kwijt met reizen.
Natuurlijk moet je ook bij het verblijf de kosten beperken. Op Google is er vast wel wat te vinden. Ook kan je natuurlijk kijken bij jeugdherbergen. Overweeg wel goed waar je gaat zitten, je kunt wel buiten Rome gaan zitten voor een goedkopere plaats, maar dan ben je toch gebonden aan ander vervoer (hoe het met de prijzen zit in Rome weet ik niet precies, de metro valt geloof ik wel mee maar is in de spits stervensdruk). En als laatste moet je goed afwegen wat je wil zien. Zo is het Vaticaans Museum natuurlijk prachtig, maar past zo'n kaartje in het budget? Veel dingen zijn gratis, maar bijvoorbeeld het Colleseum en de musea vragen toegangsgeld. Je krijgt uiteraard wel groepskorting. En dan het eten natuurlijk, dat kan je doen door elke dag naar de MacDonalds gaan, maar dat wil vast niet iedereen, maar er zijn ook wel restaurants die speciaal voor grote groepen tafels hebben, daar zal je even naar moeten zoeken. Verwacht echter niet te veel van het eten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
we hadden ook al bedacht, dat we het beste konden gaan vliegen, om niet teveel tijd kwijt te raken aan het reizen
|
Misschien dat deze mensen je iets kunnen helpen?
||
Citaat:
![]() maar hoe kom je in Munchen (dat is NOGAL wat... ik bedoel, Duitsland is naast de deur, maar dan is Munchen alsnog een goeie 600-800 km!) |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Rome Calae | 2 | 04-05-2007 12:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Tekst voor op Rome trui Mindfields | 16 | 28-04-2006 13:46 | |
Games |