Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2004, 20:30
Fade of Light
Fade of Light is offline
Vooruit dan maar, comments and crits welcome.
Het meeste is erg oud werk en daardoor helaas niet meer bewerkbaar met 3dmax zelf (of ik moet de source ver opduiken), maar misschien ga ik weer verder. De moeite waard?

Niet echt HEEL boeiend, kleuren zijn wel aardig geloof ik, beetje met camera en Dof testen.

huisdecoratie, zoiets als een vaas ofzo... Ik wilde een studioversie maken zeg maar, witte achtergrond, maar dat is niet helemaal goed gelukt helaas.

Deze was voor een contest, naam: The Journey. Beetje verneukte kwaliteit op het einde helaas

Op dat kaartje rechts horot eigenlijk tekst, maar ik wilde eigenlijk iets maken waarmee je dat zelf kon invullen, is (nog) niet gelukt.

Al het commentaar is welkom, liefst wel opbouwend, zowel positief als negatief
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2004, 21:03
Expanium
Expanium is offline
ik persoonlijk vind The Journey er erg uit mooi uit zien. mooi gebruik van vorm en inhoud. misschien te druk maar boeiend om naar te kijken. Verder is de gekozen camera positie aan de ene kant goed te noemen maar ietwat te overdreven. moeilijk om te omschrijven maar in mijn hoofd klopt het

de rest oogt allemaal wat standaard maar laat wel je toegenomen skills in belichting, oppervlakten en objecten zien. ik zou zeker niet stoppen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 21:07
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Geweldig, dit komt erg dicht in de buurt bij http://www.digitalblasphemy.com en dat lijkt me een erg groot compliment! Vooral de laatste is mooi gedaan. (Terwijl die waarschijnlijk niet eens het moeilijkst was om te doen)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 21:16
snarl
snarl is offline
ik vind vooral dat blad papier met die pen erop erg cool. de rest vind ik soms een beetje kitsch, die roos met dat hart bijvoorbeeld. sorry ik ben nu moe, de rest ga ik niet meer goed bekijken.

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 06:34.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 19:20
Verwijderd
wow vet man!

Vooral hier mee doorgaan , en blijf dit posten

Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 00:28
p-chez
p-chez is offline
Volgens mij is 't wel m.b.v. tutorial, of niet?
Oud 17-09-2004, 16:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
p-chez schreef op 17-09-2004 @ 01:28 :
Volgens mij is 't wel m.b.v. tutorial, of niet?
Nope, geen van allen.
naja, er zal vast wel een basic tutorial zijn waarbij je een bal moet maken hehe MAar ik ben er lang genoeg mee bezig geweest om geen tutorial meer nodig te hebben

Reactie op de rest volgt later
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 17:19
woezel
woezel is offline
euh ben ik nou de enige die er niet echt iets aan vind?
nu moeti k wss argumenteren, maar ze zeggen me gwoon niets
Oud 17-09-2004, 17:34
Verwijderd
1; wel aardig, technisch totaal niet interessant maar ziet er wel ok uit gewoon.
2; erg saai en contextloos. Geen bijzonder model en belichting/camerastandpunt ook suf.
3; idem
4; de beste van de vijf, maar probeer het als stilleven meer uit te breiden, hij is zo niet af + het gras is niet echt overtuigend.
5; Wat het mooi maakt is het plaatje eronder (de texture). De voorwerpen erop zijn kaal en detail-loos, helaas. Heb dit plaatje trouwens al eerder gezien :]
6; Ook deze al eerder gezien, en volgens mij is dit tutorialwerk (hangertje, roos). Beetje saai ook, eigenlijk.

Over het algemeen zijn je renders een beetje nietszeggend. Probeer wat meer sfeer te creeeren, desnoods door iets anders te proberen dan levenloze objecten; characters incl. omgeving ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 23:14
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Maak eens een huiskamer na ofzo. Of neem een foto van je huis, dat soort dingen zijn vaak een échte uitdaging. Een boekje maken en een pen, tja, dat zijn echt beginnersdingen bij max. basic lathe en loft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten