Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2004, 13:38
bamiPoep
bamiPoep is offline
ait check;
na veel gezuig en geslijm mocht ik een extra tentamen maken zodat ik me P nog deze week kon halen.

het zit zo: 25 goed = 5.5 en ik had 24 goed
maar nu is die fout niet mijn schuld (jah eh, het zal een keer mijn schuld zijn...) nou kijk, ik had ongeveer 6 dagen om te leren, de vragen kon ik per email stellen.

ik had 2x gemaild met vragen, 1e keer waren ze beantwoord, de 2e keer neit omdat hij daar zogenaamd geen tijd voor had.
ik mailde hem afgelopen mandag of dinsdag (of van het weekend, weet niet eens meer), terwijl ik dinsdag om 17 45 tentamen had. dus genoeg tijd om te beantwoorden.
en wat blijkt, 1 vraag op het tentamen was precies dezelfde als die ene die ik per mail heb gesteld en niet beantwoord kreeg
dus officiel heb ik gewoon een 5.5.

en die viezekankerziekekutmongool (slaat op me leraar...) beroept zich dus op het feit dat hij te laat was en dat ik ook eerder had kunnen mailen
dus wil hij me cijfer neit veranderen, dat is toch neit eerlijk of wel, bedoel als ik 'gewoon' een onvoldoende had, ait respect. maar dit slaat toch nergens op en het is gewoon oneerlijk!

maarjah, kan ik hier nog beroep op aantekenen? (99% van het beroep op mijn school word neit gehonoreerd... )
en ik MOET voor 1okt iig naar adnere sschool! ( andere HBO opleiding gewoon, maar met me P kan ik in jaar 2 beginnen!)
wat kan ik nog meer doen, dit is oneerlijk! godver!
Oud 16-09-2004, 14:17
autodropje
autodropje is offline
Als je wilt dat je serieus genomen word open je maar een nieuw topic waarin je alles op een normale manier verwoord.

Regels voor berichten