![]() |
|
Hallo,
Omdat het al weer een tijdje geleden is sinds de laatste wedstrijd, komt er nu een nieuwe. De vorige keer hebben we erg veel inzendingen gekregen, waar we nu natuurlijk weer op hopen! Dit keer hebben we gekozen voor een zin afkomstig uit een reclame, waar jullie dan een gedicht omheen gaan schrijven. Je gedicht moet dus op één of andere manier met de zin te maken hebben. De zin is: Katten hebben geen remmen Je hoeft de zin niet perse expliciet te verwerken in het gedicht. En voor wie misschien nog wat ideeën voor de vormgeving op wil doen, in deze topic staat een hoop informatie over verschillende rijmsoorten en dichtvormen. Insturen kan vanaf vandaag t/m maandag 4 oktober. Insturen kan naar dansenoppapier@hotmail.com (zet ook even je nick erbij). Na 4 oktober wordt er een poll geopende waarin iedereen zijn stem kan uitbrengen, en na een week lang stemmen zal er een topic met de uitslag geopend worden. Let op: omdat we de vorige wedstrijd te maken hebben gehad met fraude bij het stemmen, willen we jullie uitdrukkelijk verzoeken om niet aan vriendjespolitiek te doen; trommel dus geen niet-leden op om zich aan te melden en te stemmen op jouw gedicht! Succes en maak er wat moois van, Mutant, lovetear en xineof.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al menigmaal geprobeerd om er iets van te bakken, maar helaas...
||
Citaat:
Ik moest er ook aan wennen.
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 19:07. |
![]() |
||
Citaat:
volgens het van dale is het: de topic, volgens kramers is het: het topic laten we het op:'het mag alle-twee' houden
||
Citaat:
En de of het topic, het zal me verroesten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik. Nou. Ik had er gewoon vandaag al op gerekend. Lezen is niet mijn sterkste kant ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Overzicht Wedstrijden Porcelain | 0 | 27-08-2007 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Katten hebben geen remmen - stemmen. Verwijderd | 28 | 12-10-2004 16:49 |