ik ken dat. ik heb nu ook net weer een nieuwe relatie, en ben bang dat ik weer hetzelfde ga doen. ik heb een relatie gehad 13 maanden en toen was het op het eind echt erg, is oko een beetje daardoor uitgegegaan, daarna 7 maanden een relatie toen was het al iets minder.
maar ben nog nooit zo verliefd geweest en ik voel het weer helemaal trug komen. we hebben nu stage week en we zien elkaar dus niet. ook is mijn telefoon stuk dus hoor zo ook niets van hem. kan hij niets aan doen en ik niet, maar ik voel me daar weer vet rot over. voel me weer afhankelijk en dat wil ik niet. ik hoop dat ik het voor mekaar krijg het niet teveel te laten merken...
het is heel moeilijk, want als ik zo twijfel wil ik het liefst hem bellen zodat ie me 100x verteld dat ie niet bij me weg gaat, maar dat doe ik natuurlijk niet. maar bij mij is het ook vreemd, alsof ik het wil. want als iemand het vaak laat merken dat ie van me oudt ofsow, heb ik weer zoiets van hou op doe niet zo vervelend ik weet het nu wel

maar toch heb ik dat liever
me vriend was heel lief in het begin (is nog steeds begin maar goed, maar in de 1e week) en dat ging vanzelf over. hij is nu nog steeds vet lief, maar met mate. wel beter denk ik. alleen gaat het nu bij mij thuis weer ff niet goed en dan heb ik het weer helemaal dat afhankelijke.
nou dat was even mijn verhaal

misschien dat je er iets mee kan, dat je er iets in herkent. heb jij ook dat je je afhankelijker volt als het in andere dingen niet zo goed met je gaat? als je buiten je vriendin om problemen hebt?
maar wat jij zei over dat je zo baalt dat je er het weekend niet ziet, dat ken ik ook. dat heb ik precies hetzelfde, al is het dan om dingen waar we niets aan kunnen doen.
jij zei ook:
Ik word dus vaak bang haar kwijt te raken, en bij zulke dingen ga ik denken dat ze me niet meer leuk vind ensow, en dat is echt klote. dat is bij mij dus precies hetzelfde. en als hij bijvoorbeeld niet belt terwijl hij dt wel zou doen, maak ik me vet druk en achteraf blijkt t een hele logische reden te hebben die k zelf had kunnen bedenken. is dat ook bekend bij jou?
nou, weer ff een verhaal van me

succes ermee, en je mag je PM-en als je wat wilt weten, of hier vragen.
xxx ilse