Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of ik denk in 'smsjes'. Waar zitten de toetsen van dat woord op mijn telefoon?
||
Citaat:
Zelf zag ik getallen altijd in een bepaalde lijn, en die gebruikte ik als ik optelde. 1 t/m 4 ging van rechts naar links, dan ging het schuin omhoog totdat de 10 zo ongeveer recht boven de 2 zat, daarna ging het verder schuin omhoog, totaan de 20, en daarna in een lichte golvende zigzag totaan de 100. van 100 t/m 1000 ging het schuin omhoog van links naar rechts en.... (naja, best wel vaag).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga even opzoeken wat ik bedoelde... .... Goed, wat ik bedoelde is Synesthesie . 'Er zijn mensen die bij het horen van een woord of het zien van een cijfer ook een kleur zien . Er zijn mensen die bij het proeven van een sterke smaak, bepaalde vormen in hun vingers voelen, of andersom. Het gebruik van hallucinerende middelen kan dergelijke ervaringen, voaal het ervaren van kleuren, bevorderen. Maar de mensen waarover we nu schrijven, hebben dit van zichzelf al. Zij beschikken over synesthesie (syn = samen en aisthesis is gewaarwording)' (psychologie uit de praktijd, Jakop Rigter)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seksuele gedachten + onderbroek fetish? narbin | 4 | 28-04-2016 00:11 | |
Flora & Fauna |
Hond heeft vreemde "wond" Poor twisted me | 8 | 18-08-2006 20:47 | |
ARTistiek |