Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja then again, imho wíl ik niet eens aan 99% die meisjes zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan zit het wel goed! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat denk je als je een 'gemengd' stelletje op straat ziet lopen? Niets in het bijzonder of het moet wel een hele rare combinatie zijn, maar dat zie ik nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhm... omdat ik het wel jaren van andere stellen heb meegemaakt, en ik kan zeggen dat dat 90% van de tijd uiterst negatief was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wel vriendjes gehad uit andere culturen, het stond me eigenlijk nooit tegen. Ik vind het wel leuk om dingen te leren over andere landen en andere culturen. Maar soms blijft het wel een beetje 'ongrijpbaar', bijvoorbeeld een joods vriendje. Hij vertelt wel van alles, maar ik weet natuurlijk niet precies hoe het voelt, hoe het is, hoe het er aan toegaat in een synagoge. Maar nogmaals, het is leuk om dat soort verhalen te horen ![]() Ik heb ook nooit problemen ondervonden met vriendjes of ouders ofzo. ![]() Over het algemeen val ik op blanke jongens, maar dat is simpelweg omdat mijn leefomgeving vrij blank is. Dus de meeste mensen die ik ken, komen uit Nederland. Alhoewel ik nu ook veel meer mensen heb leren kennen uit verschillende landen, echt heel cool.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder verschillen islamitische culturen onderling natuurlijk ook nog enorm. Je kunt een Somalische of Ethiopische moslim niet vergelijken met een Turk of een Marokkaan. ![]() Citaat:
Een keurige uitwisselingsstudent uit een toevallig islamitisch land die hier komt, zal heel anders tegen interculturele relaties aankijken dan een achterlijk figuur dat alle Nederlandse vrouwen hoeren vindt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn eigen relatie zou ik niet multicultureel willen noemen. ![]() Wel Multiraciaal. ![]() Verder vind ik multiraciale stelletjes er wel mooi uitzien. Kweenie, het contrast van wit en (donker)bruin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]nare man schreef op 13-10-2004 @ 21:47 :
Citaat:
Laat staan er vrienden mee te zijn. Citaat:
![]() edit: ik heb niks tegen multicultureel aangezien ik er zelf ook het product van ben ![]() Alleen als je twee verschillende geloven hebt kan het wel problemen opleveren. Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 13:37. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
P.O. Ak.. paar sites??? Undine | 8 | 08-03-2006 00:01 | |
Liefde & Relatie |
relatie met iemand van een andere nationaliteit Verwijderd | 149 | 12-02-2006 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichtjes voor school (1) Verwijderd | 7 | 06-01-2006 21:12 | |
Algemene schoolzaken |
Ik vind islamitische scholen goed! *~SuPaHgIrL~* | 44 | 10-10-2003 20:27 |