![]() |
|
Verwijderd
|
Zie de thread van vorig jaar http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=620855
en de site zelf. http://www.nanowrimo.org/ Ik ben van plan om mee te gaan doen, hoe weinig tijd ik ook heb en hoe stom en onmogelijk het eigenlijk is ![]() Nog andere mensen die willen meedoen hier? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja er is een nederlands forum: http://www.nanowrimo.org/modules/new....php?forum=120 Veel succes iig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laat maar, dan doe ik niet mee. Ben ik veel te perfectionistisch voor. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik doe ook mee, ik voel me nu wat wanhopig! Ik heb nog nooit meer geschreven dan een begin van een verhaal van 20 kantjes. Ik hoop dat ik nu eindelijk, eindelijk, ook iets ga afmaken! Mijn naam is net als hier: Lilium. Ik ga niet vannacht om 0:00 uur achter de computer zitten hoor! Misschien wel in mijn pyjama wat schrijven...
|
Nou, ik doe ook maar mee. Kan ik eindelijk m'n schrijven weer eens nieuw leven inblazen. Een globaal idee heb ik ook al, biedt zeer veel uitweidingsmogelijkheden en alle kans om het verhaal een andere wending te geven.
Het enige probleem is tijd, dus.
|
Verwijderd
|
Maar 3 mensen die meedoen? (Of nee, 4,
![]() ![]() Andijvie? N00dles? Sidhe? Je moet helemaal geen tijd over hebben, gewoon eraan beginnen. Je ziet wel waar je komt. Als je het niet haalt, is dat ook zo. En eigenlijk heb je elke dag toch wel een beetje tijd over. En Svavl, wat is je username daar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat is je username daar? |
![]() |
||
Citaat:
Moet maar eens beginnen denk ik... Volgens mij is 5000 woorden uberhaupt het meeste dat ik in een stuk heb gestopt. Als ik het red post ik het vanavond hier wel ![]()
|
je mag schrijven in de taal die jij wilt en je geeft gewoon tijdens de maand zelf je wordcount in (je kunt woorden tellen met word) en dan op het einde vd maand stuur je je verhaal in en controleren ze je aantal woorden
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder denk ik inderdaad niet dat zo'n haastverhaaltje echt gelezen wordt. |
![]() |
|
Ik doe mee, hoewel ik het vooral doe omdat het me motiveert om te schrijven en mijn doel is een goed verhaal te schrijven, niet die 50.000 woorden te halen.
Alleen kan ik me nu ineens niet meer aanmelden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
NaNoWriMo 2007 Sherco | 119 | 03-12-2007 07:52 | |
Verhalen & Gedichten |
NaNoWriMo 2006 Verwijderd | 157 | 09-11-2006 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |