![]() |
Citaat:
|
Ik vind het een beetje achterlijk dat mensen hier op elkaar zeiken over het feit dat de spelling niet goed is.. sommige mensen zijn dyslectisch, dan is dat logisch.
Sommige mensen kennen het woord sedert niet, kan ook gebeuren. Maak er nou geen gezeur van, we zien allemaal vanzelf wel wat er met de klachten gedaan wordt. Ik heb gesproken :p |
Citaat:
Het is mooi geweest nu. Geen discussie meer over sedert dus, of er gaan waarschuwingen vallen! |
k-u-t examen . (met nadruk op de punt :rolleyes: )
|
Citaat:
|
flikkers, voorgetrokken worden :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien krijgen ze dus dezelfde diploma, terwijl ze minder goed zijn in een vak, dat slaat ook nergens op... (als ze ook echt dat half uur extra ndig hebben en een woordenboek gebuirken dan) Citaat:
|
Ik vind dat er tussen 35 en 42 punten echt een enorm verschil zit !
|
Citaat:
jij moet goed lezen. na 6 jaar mag je deze regeling DUS niet meer profiteren. het is ook niet zo vanzelfsprekend dat je de taal goed kan, ga jij maar ff Arabisch of Chinese leren. het is idd dat we dezelfde diploma krijgen, maar dat wilt het niet zeggen dat we minder goed zijn in een vak (misschien behalve NL) |
Citaat:
|
Nee idd.. als je korter dan 5 jaar in een land woont, lijkt mij tenminste niet dat je alles vloeiend spreekt/scrhijft/leest.. daarom vind ik die regeling wel goed :)
|
Ik heb ook nog geklaagd omdat ik de eerste tekst te links vond, een opleidings instituut (waar wij allemaal opzitten) hoort objectief te zijn en de tekst was dusdanig gekleurt van aard dat ik een tekst als de 2e stukken beter had gevonden. Bij het CSE Engels was ook zo'n tekst maar die was veel meer opjectief (die over de armoede in de 3e wereld).
|
JE-ZUS, waar je allemaal wel niet over kan zeiken zeg.
Het gaat erom dat je DE TAAL BEHEERST, en de vragen op taalkundig niveau kan maken. De eventuele politieke kleuring DOET ER DUS ECHT TOTAAL NIET TOE. Dan had je lekker nog een examen Maatschappijleer ofzo moeten maken... :rolleyes: |
Citaat:
Ook zou ik graag bezwaar maken tegen de tekst bij Engels waarin de biografie van Nicole Kidman afgekraakt wordt, terwijl dat een prima boek was, en de tekst over Matell's computers, duidelijk geschreven door een geflipte Dolle Mina die haar feministische wanideeën op onze tere zieltjes wilde overdragen. Hier gaan we werk van maken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie liep er te klagen over het te serieus nemen van iedere post? De klacht was meer symbolisch (heb het wel echt gedaan) omdat ik vond dat er wel heel erg werd geschooit in de tekst. Daar kan ik me altijd wel redelijk aan ergeren. De vrouw aan de andere kant zei echter wel dat er nog meer klachten waren binnen gekomen dat de tekst te links was, ben benieuwd :D
|
Citaat:
6.1+6.8=/2=6.45 :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
zowiezo zijn 99% van de klachten bullshit :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van jullie ja, hoe dom denk je dat ik ben... Als ze op zulke klachten iets uit zouden doen dan was het hele examen 1 grote show.
|
Citaat:
Citaat:
|
dat zou opzich nog helemaal niet zo slecht zijn, maar wie ben ik?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag nederlands her, in mijn rolstoel.
Nu maar hopen dat ze de bolswiekse propaganda hebben weggelaten en er geen sedert in de tekst voorkomt, dan haal ik mijn 6.5 en dus m'n 7 :D |
Citaat:
|
heb een knie-operatie gehad omdat mijn knieband en meniscus gescheurd waren(heb ik 6 maanden mee rondgelopen :mad: )
maar ik moet die 6.5 halen :P |
ik ga ook een her doen alleen maar om mijn zwaar arrogante leraar eens te pesten :eek:
en natuurlijk om dat rot vijfje weg te werken... maar ja.. ben toch al geslaagd :D |
Citaat:
|
hmmm ik kan het nog steeds niet nakijken (n)
|
Citaat:
Bij mij ging ie iig wel goed, had op het einde geen zin meer, beetje afgeraffelt :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |