Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Yo was jouw dag ook zo fijn? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1590147)

koekjes 10-06-2007 14:29

Citaat:

Shoarm schreef op 10-06-2007 @ 15:24 :
Functie is keukenhulp. Koude kant dus, voorgerechten nagerechten.

Mja natuurlijk moet je er wel bij bedenken dat ik er nog ongeveer 50 ct per uur bovenop krijg in de vorm van fooit. dus dan zou ik uitkomen op ongeveer 4,40. Maarja, die vakantieuren zijn best wel een hoop geld, superhandig als je opeens wat nodig hebt dus dat is vooral kut. Ik zal vanavond eens overleggen met collega's, wat zij er van vinden.

ja das wel jammer van die vakantieuren (n) maar werk je zo weinig dan want ik kan gewoon leven van mn fooigeld in principe

Shoarm 10-06-2007 14:30

10 uur per week, dus dat is niet zoveel nee.

jukeboxxx 10-06-2007 14:37

Ik had gister een toernooi en we verloren teveel dus dat was niets, daarna naar vriendinnetje gegaan, pannekoeken gegeten bij rhijnauwen (?) en daarna de hele avond en nacht een muur beplakt, gepraat en nacho's gegeten. Werden pas om kwart over een wakker en nu ben ik thuis en moet ik werken en ondertussen stress ik HARD over twee artikelen die ik dinsdag af moet hebben.

Broeder 10-06-2007 14:54

Ik heb een boek drooggeschud tot ik een lamme arm kreeg. Tijd voor een nieuwe activiteit.

Jones 10-06-2007 15:03

Vandaag nog niet verder gekomen dan ontbijten, zwemmen, in de zon zitten, wandelen, lunchen en weer in de zon zitten. Straks maar weer zwemmen :(

capibara 10-06-2007 15:43

Ik zuig een compleet mentoringstraject uit mijn duim. Dit wordt echt een prachtstuk (y).

koekjes 10-06-2007 16:35

Citaat:

Jones schreef op 10-06-2007 @ 16:03 :
Vandaag nog niet verder gekomen dan ontbijten, zwemmen, in de zon zitten, wandelen, lunchen en weer in de zon zitten. Straks maar weer zwemmen :(
omg wat heb jij een kutdag :( (n)

kuik 10-06-2007 16:52

ik droomde vannacht over snijzaallijken :(:( aangezien dat niet erg bevorderlijk is voor je nachtrust werd ik keimoe wakker. mijn slaap haalde ik in de middag in wat heel erg (L) was. maar ik had me net gedouched, dus nu zit mijn haar retarded. net probeerde ik een COO over radiologie te maken, maar het vergt veel energie om in rontgenfoto's en CT-scans afwijkingen te zien als je dat nog nooit gedaan hebt en aangezien ik vandaag lui ben heb ik geen zin om mijn energie ook maar ergens in te stoppen. dus dat wordt een klusje voor morgen. nu moet ik koken en daarna terug naar amsterdam. (Y)

ragdoll 10-06-2007 18:15

Gisteren heb ik genoten van een warm bad en nu zit ik te luisteren naar een band uit de usa die Budapest heet en eigenlijk verpletterend slechte zeiknummers maakt.
Nu tijd voor de ouders en thee. Wat een enerverende zondag.

Haligh 10-06-2007 19:01

ik luister nu naar een john lennon interview cd en straks ga ik een film kijken.

jaja.

neok 10-06-2007 19:11

Citaat:

Shoarm schreef op 10-06-2007 @ 15:24 :
Functie is keukenhulp. Koude kant dus, voorgerechten nagerechten.

Mja natuurlijk moet je er wel bij bedenken dat ik er nog ongeveer 50 ct per uur bovenop krijg in de vorm van fooit. dus dan zou ik uitkomen op ongeveer 4,40. Maarja, die vakantieuren zijn best wel een hoop geld, superhandig als je opeens wat nodig hebt dus dat is vooral kut. Ik zal vanavond eens overleggen met collega's, wat zij er van vinden.

voor zo'n loon werk je toch gewoon niet ?
jullie lijken allemaal zo weinig te verdienen in nederland...heeft met tax te maken zeker ?
voor minder dan €7/u werk ik gewoon niet, normaal ga ik deze zomer baantje hebben met €10/u (y)

muziekvlinder 10-06-2007 19:19

hij is ook een aantal jaren jonger...

pollewop 10-06-2007 19:40

Ik heb vandaag tot 14:00 in bed gelegen tot ik er bijna ongelukkig van werd. Toen heb ik seizoen 2 van Wallander bijna afgekeken, ik heb nog één aflevering bewaard. En ik heb ontbeten met kroepoek. En me bedacht dat het niet goed voor me zou zijn om een miljoen te winnen want dan zou iedere dag er zo uitzien, na mijn wereldreis en donatie's aan goede doelen die investeren in de kankerindustrie.

neok 10-06-2007 19:55

Citaat:

muziekvlinder schreef op 10-06-2007 @ 20:19 :
hij is ook een aantal jaren jonger...
aan m'n 17 verdiende ik zo'n €6-7/u, minder mocht gewoon niet of je zat onder het wettelijk min.

pure slavernij, werken voor €3,../u !

Sevi 10-06-2007 20:00

Hee trimm trabb werk je ook in de kiosk? Vriendin van me had ook servexfeest met weeralarm dus eerder terug :)

OT: ik heb mensen ontmoet die net als ik uitwisselingstudent worden volgend jaar en ik ben er verschrikkelijk blij mee dat ik niet de gastouder van sommigen van hen wordt.
verder moet ik morgen weer werken end aar baal ik van en eerst even naar school en nu hoop ik dat er een leuke film ofzo op tv is.

uuuf 10-06-2007 20:12

m'n vriend was er en we gingen in de zon liggen en the butterfly effect kijken. daarna ging ik burrito's maken (L) en daarna ging ik hem als een dolle naar de bushalte brengen en panisch doen, want het onweerde in de verte en ik ben zoooooo bang voor onweer :o

muziekvlinder 10-06-2007 20:25

Citaat:

neok schreef op 10-06-2007 @ 20:55 :
aan m'n 17 verdiende ik zo'n €6-7/u, minder mocht gewoon niet of je zat onder het wettelijk min.

ik zou het ook niet zo snel doen

Tonsillitis 10-06-2007 20:28

ik ben gisteren met botulismf naar een D&B feestje geweest van een vriend van hem en godsmokingdammit wat heb ik nu een pijn in mijn nek. ik heb lopen stampen als een koe met gekkekoeienziekte. ik heb verder een tamelijk grote grijze waas over de afgelopen avond hangen want ik was puur onder invloed van cola light en muziek.
en vanochtend gingen we youtuben op tornado's en aliens en toen op geesten, maar helaas waren alleen de tornado's en supercells geloofwaardig.

en net friet gegeten met mijn vader en nu ga ik linkin park luisteren want gisteravond geyoutubed op linkin park en toen wilde ik het wekl weer eens draaien. ik kwam er wel achter dat ik mijn kopie van hybrid theory begin van dit schooljaar kapot had geknipt voor een schoolproject :confused: hopelijk ben ik die cd gewoon kwijt.

vixen 10-06-2007 20:46

Ik had het raarste gesprek sinds tijden met mn vriendje en ik was er een beetje van ondersteboven, maar het viel uiteindelijk allemaal mee. Toen gingen we hotdogs eten en die nieuwe film van pirates kijken, maar ik snapte er echt niks van. Nu wacht ik totdat mn film is gedownload en kijk ik wat ik deze week allemaal moet doen met mn werk.

koekjes 10-06-2007 21:00

Citaat:

neok schreef op 10-06-2007 @ 20:55 :

3.60 is wettelijk minimumloon voor 18 jarigen in de horeca :)

wich equals: 100 uur per maand werken voordat ik mn huur en telefoonrekening kan betalen

Metal 10-06-2007 21:09

Ik heb even geen energie meer. Vind het wel weer even genoeg geweest.

hellebel 10-06-2007 21:12

Citaat:

Metal schreef op 10-06-2007 @ 22:09 :
Ik heb even geen energie meer. Vind het wel weer even genoeg geweest.
aw arm ding!

Metal 10-06-2007 21:17

Ik heb een knuffel nodig rosa. :(

Luna 10-06-2007 21:32

ik kwam er net achter dat ik statistiek toch gehaald heb en dat maakt mn dag goed.maar nu moet ik stressen voor een ander vak want ik ga een deadline niet halen en dat is niet zo goed.
maar ik was wel lekker de hele dag op een feestje in het park. (y)

Tonsillitis 10-06-2007 21:35

Citaat:

Metal schreef op 10-06-2007 @ 22:17 :
Ik heb een knuffel nodig rosa. :(
beetje brutaal misschien, maar mag ik vragen wat je vriend heeft? in elk geval veel sterkte enzo, maar dat zijn altijd van die lege kreten in zo'n situatie.

Mijns. 10-06-2007 21:53

Citaat:

Shoarm schreef op 10-06-2007 @ 13:45 :
Net gehoord dat ik minder ga verdienen omdat 'het uitzendbureau me te hoog had ingeschaald' van 4,20 naar 3,90. Stelletje paupers, werk bij het best lopende horeca bedrijf van deze stad.
Waar werk je dan...?

Shoarm 10-06-2007 22:23

Het gelagh, een van de dan hè! Samen met de hoofdwacht waarschijnlijk.

Mijns. 10-06-2007 23:07

Citaat:

Shoarm schreef op 10-06-2007 @ 23:23 :
Het gelagh, een van de dan hè! Samen met de hoofdwacht waarschijnlijk.
Ik vind het Gelagh iig de gezelligste. Maar fuck, ik wist niet dat die zo weinig uitbetaalden joh! Ik werk zwarter dan zwart op de jachthaven bij het tweede strandje daar en verdien 9 euro per uur, :cool:.

Metal 10-06-2007 23:15

Citaat:

Tonsillitis schreef op 10-06-2007 @ 22:35 :
beetje brutaal misschien, maar mag ik vragen wat je vriend heeft? in elk geval veel sterkte enzo, maar dat zijn altijd van die lege kreten in zo'n situatie.
Een simpel melaanoompje dat hij niet gezien heeft. Hij had een heel licht huidtype, veel sproeten en moedervlekken. In de zomer verbrande hij ook heel snel altijd. En nu zit het door heel zijn lichaam. Maar dude gaat gewoon door. :) Ook al heeft hij nog maar even, respect.

Tonsillitis 10-06-2007 23:19

jezus, dat is wel ontzettend lullig(N) dat is nou niet iets waar je regelmatig op controleert, en dan blijkt het ineens zo vergevorderd en schadelijk te zijn... is er helemaal geen behandeling mogelijk voor zoiets?

655321 11-06-2007 09:57

Ik vind het een kutdag. Vandaag doe ik niks.

uuuf 11-06-2007 10:15

@ metal: sterkte man (n)

vandaag ga ik het huis opruimen want het is hier één grote teringzooi en m'n ouders komen donderdag weer thuis van 3,5 week vakantie. en dan ga ik meteen ook al m'n school spullen weg gooien, want die heb ik toch niet meer nodig :cool:

Dusjcrib 11-06-2007 10:34

Sterkte Metal!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Ik heb buikgriep en als ik ergens chagerijnig van wordt dan is het te weinig eten.. Ik haat alles en iedereen.. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Mijns. 11-06-2007 10:42

Citaat:

Dusjcrib schreef op 11-06-2007 @ 11:34 :
Sterkte Metal!

Ik ben al een uur mezelf naar de douche proberen te krijgen, zonder succes. Toch ga ik het zo maar eens doen, daarna ontbijten en verslagen typen voor school, olé!

ZerO 11-06-2007 10:50

Ik ben op stage maar in plaats van werken zit ik spaans voor beginners zinnen naar mijn vriend te mailen in de trend van:
Ja ik kom uit Nederland maar ik heb geen drugs bij me en Rot op aanhangsel ik heb een vriendin :)
Hij gaat vandaag naar Barcelona godverdegrrr ik wil mee :mad:
maar ik ga vrijdag naar Londen dus ach dat verzacht de pijn (Y)

Luna 11-06-2007 11:04

Citaat:

Tonsillitis schreef op 11-06-2007 @ 00:19 :
is er helemaal geen behandeling mogelijk voor zoiets?
in een vroeg stadium waarschijnlijk wel maar zoals hij zei zit het al door zn hele lichaam. :s
@ metal; dat je zoiets moet meemaken is echt verschrikkelijk, veel sterkte!

Tonsillitis 11-06-2007 11:36

Citaat:

Luna schreef op 11-06-2007 @ 12:04 :
in een vroeg stadium waarschijnlijk wel maar zoals hij zei zit het al door zn hele lichaam. :s

hmm ja dat is natuurlijk zo... wel ontzettend kut in elk geval.

ZerO 11-06-2007 11:46

@ Metal: :|

Als het om huidkanker, dan is dat toch erg snel zichtbaar :confused: ?

Tonsillitis 11-06-2007 11:48

hoe zie je dat dan? uit zich dat in de vorm van raar gedragende moedervlekken of is het ook beter/anders te zien? ik vind dat daar weleens wat betere inlichting over zou mogen bestaan want ik denk dat er met mij veel mensen zijn die niet precies weten hoe je het kunt 'herkennen'.

teenager 11-06-2007 12:04

Heel veel sterkte, Metal....

Jimmy Who? 11-06-2007 12:13

Altijd weer kanker (n)

Jimmy Who? 11-06-2007 12:16

Citaat:

Tonsillitis schreef op 11-06-2007 @ 12:48 :
hoe zie je dat dan? uit zich dat in de vorm van raar gedragende moedervlekken of is het ook beter/anders te zien? ik vind dat daar weleens wat betere inlichting over zou mogen bestaan want ik denk dat er met mij veel mensen zijn die niet precies weten hoe je het kunt 'herkennen'.
Elke moedervlek die verandert van grootte, vorm of kleur zou ik laten onderzoeken. Huisartsen kunnen vaak niet eens uitsluitsel geven, dus ik zou er in ieder geval altijd mee naar een dokter gaan.

innogen 11-06-2007 12:23

Citaat:

Tonsillitis schreef op 11-06-2007 @ 12:48 :
Ik dacht ook dat je dan meer en grotere moedervlekken kreeg, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.

@Metal; sterkte in ieder geval :)

Afgelopen week was erg tof want ik was in Stratford-upon-Avon en vrijdag/zaterdag in London waar ik 6 (5 Shakespeare, 1 Chekhov) toneelstukken in 5 dagen heb gezien.
Supergave studieweek, met hoorcolleges over de toneelstukken die we gingen zien en vragenuurtjes met acteurs de dag erna. Ohja en ik heb tijdens de King Lear performance Ian McKellan's 'royal willy' (om het maar een naam te geven :o) mogen aanschouwen.

Oh en ik heb zojuist te horen gekregen dat ik een kamer ben toegewezen voor volgend jaar. Yeah (Y). Hij is best klein, 11' bij 17' dus dat is iets van 3,5 bij 5,5 ofzo. Hopelijk is mijn kamergenoot een beetje ok en geen blije gup. Ach ja, ik ben allang blij dat ik in de residence hall zit waar ik ook in wilde (Y)

Metal 11-06-2007 12:25

Bedankt iedereen.

En moedervlekken die opeens (drastisch) veranderen. Kleurverschillen, wanneer ze opeens heel groot worden, reliëf. Wanneer ze opeens groter worden dan 1 cm. Of wanneer je op latere leeftijd opeens nieuwe moedervlekken krijgt. Het pigment zit gelijk matig verdeelt in je huid, wanneer daar zon op komt wordt de huid bruin. Soms zit er door een haarzakje oid een ophoping van pigment, en daar ontstaan dan moedervlekken uit. Ik heb dat ook wanneer ik in de zon gezeten heb. Maar de meeste herken je wel, die gaan heel raar doen, soort van mutatie.

En die jongen was harstikke fit, totdat hij aan de chemo moest. Dát sloopt zijn hele lichaam, het is alleen maar rekken. (n) Het sloopt meer goede dan slechte cellen. Hij wordt magerder, weinig energie meer, etc.

Dus smeer je altijd goed in, en blijf grote(re) moedervlekken altijd in de gaten houden. Kleine moedervlekjes hoef je je niet veel zorgen over te maken.

vixen 11-06-2007 12:38

Metal, heel erg veel sterkte.

Ik moest vandaag mijn rapport inleveren op school en dat ging best goed, behalve dat het druk was en in dat lokaal naar zweet rook. Nu wil ik graag een meisje van school uit de brand helpen die alles nog moet printen en inbinden, maarja, dat is ook best moeilijk als je zo laat begint. Nu ga ik uitrusten, kijken wat ik voor dat mondeling moet doen en hopen dat mijn vervolgstudie eens wat van zich laat horen.

Larry Flint 11-06-2007 12:41

Citaat:

Luna schreef op 11-06-2007 @ 12:04 :
Vanochtend/vanmiddag had ik examenstunt, nu ben ik thuis, ga ik douchen en buiten van de zon genieten met mn boek (y). Vanavond Grey's Anatomy en verder weet ik het nog niet en dat bevalt me prima.

Tonsillitis 11-06-2007 12:49

Citaat:

Metal schreef op 11-06-2007 @ 13:25 :
Bedankt iedereen.

En moedervlekken die opeens (drastisch) veranderen. Kleurverschillen, wanneer ze opeens heel groot worden, reliëf. Wanneer ze opeens groter worden dan 1 cm. Of wanneer je op latere leeftijd opeens nieuwe moedervlekken krijgt. Het pigment zit gelijk matig verdeelt in je huid, wanneer daar zon op komt wordt de huid bruin. Soms zit er door een haarzakje oid een ophoping van pigment, en daar ontstaan dan moedervlekken uit. Ik heb dat ook wanneer ik in de zon gezeten heb. Maar de meeste herken je wel, die gaan heel raar doen, soort van mutatie.

En die jongen was harstikke fit, totdat hij aan de chemo moest. Dát sloopt zijn hele lichaam, het is alleen maar rekken. (n) Het sloopt meer goede dan slechte cellen. Hij wordt magerder, weinig energie meer, etc.

Dus smeer je altijd goed in, en blijf grote(re) moedervlekken altijd in de gaten houden. Kleine moedervlekjes hoef je je niet veel zorgen over te maken.

hmm, ik heb een hele hoop moedervlekken en een paar daarvan doen er wel raar, beginnen spontaan te bloeden enzo. maar als ze klein zijn is er dus weinig risico? want ze zijn gelukkig niet heel groot.

en chemo is echt een hel inderdaad. wat dat met je doet is zo ontzettend rigoureus dat het bijna geen zin meer lijkt te hebben op dat moment. gelukkig komen er een hoop mensen weer redelijk bovenop, maar voor de mensen bij wie het niet meer helpt is het een hele bittere pil lijkt me.

en ik hoop voor je dat je jezelf momenten gunt om even helemaal niet sterk te zijn. dat is ook van belang.

Metal 11-06-2007 12:57

Bloeden is ook echt niet goed. :s Niet om je bang te maken ofzo. Maar als ze ook een rare kleur hebben moet je eens naar de dokter gaan. Ik had er toen ook een, moest ik toen weglaten halen, ook al zag de dokter er geen gevaar in. Nouja, ik kon toen op het laatste moment niet, en toen was hij 4 weken op vakantie. Nooit meer weg laten halen. Later zei een andere arts dat het niets was wss. Hij zit in mijn nek, en er groeien haartjes langs, wss. door het vele scheren gaan irriteren en toen zat er een korstje op.

koekjes 11-06-2007 13:01

sterkte metal :(

*oma* 11-06-2007 13:03

501

Vandaag even op school geweest, straks eten en dan maar 's avonds animeren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.