![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jullie lijken allemaal zo weinig te verdienen in nederland...heeft met tax te maken zeker ? voor minder dan €7/u werk ik gewoon niet, normaal ga ik deze zomer baantje hebben met €10/u ![]() |
![]() |
||
Citaat:
pure slavernij, werken voor €3,../u ! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wich equals: 100 uur per maand werken voordat ik mn huur en telefoonrekening kan betalen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ metal; dat je zoiets moet meemaken is echt verschrikkelijk, veel sterkte!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 12:20. |
![]() |
||
Citaat:
@Metal; sterkte in ieder geval ![]() Afgelopen week was erg tof want ik was in Stratford-upon-Avon en vrijdag/zaterdag in London waar ik 6 (5 Shakespeare, 1 Chekhov) toneelstukken in 5 dagen heb gezien. Supergave studieweek, met hoorcolleges over de toneelstukken die we gingen zien en vragenuurtjes met acteurs de dag erna. Ohja en ik heb tijdens de King Lear performance Ian McKellan's 'royal willy' (om het maar een naam te geven ![]() Oh en ik heb zojuist te horen gekregen dat ik een kamer ben toegewezen voor volgend jaar. Yeah ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hmm, ik heb een hele hoop moedervlekken en een paar daarvan doen er wel raar, beginnen spontaan te bloeden enzo. maar als ze klein zijn is er dus weinig risico? want ze zijn gelukkig niet heel groot. en chemo is echt een hel inderdaad. wat dat met je doet is zo ontzettend rigoureus dat het bijna geen zin meer lijkt te hebben op dat moment. gelukkig komen er een hoop mensen weer redelijk bovenop, maar voor de mensen bij wie het niet meer helpt is het een hele bittere pil lijkt me. en ik hoop voor je dat je jezelf momenten gunt om even helemaal niet sterk te zijn. dat is ook van belang.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |