![]() |
nah ook al zou ik dat soort hints snappen wat vast wel ns voorkomt, ik zou er niet op ingaan. als je iets wil, moet je maar zeggen wat en dan gebeurt het of niet. en als je niet duidelijk bent, jammer dan maar in vaag gezeur heb ik geen zin. ik vind t al lame genoeg om zelf alles zo aardig mogelijk duidelijk te moeten maken omdat je anders n meisje zo beledigd hebt
|
Sommige mannen begrijpen de woorden "Nee, ik wil niet!" ook niet. En daar wordt er niet omheen gedraait :o
|
Citaat:
|
Altijd dat gezeik dat mannen worden afgeschilderd als dom, kansloos ("mannen zij net kinderen")
Als wij na het zoenen labello gebruiken denk ji jdan ook, ooh ik moet mn snor scheren :rolleyes: nee? oh dan begrijp je geen subtiele hints... en op soullar: Vertel jij eens wat jij ziet als je een auto ziet... mooie woordspeling over die kleintjes ;) maar lees maar de telegraaf ergens van afgelopen week over wat gapen inhoudt, het heeft (meer/ook) met seks te maken dus als jullie vrouwen gapen is dat dan een hint....? of zien we die hint dan weer verkeerd? |
misschien zijn vrouwen gewoonslecht in het geven van de subtiele hints en begrijpen mannen ze niet al zouden ze er over struikelen.
|
Citaat:
|
Subtiele hints zijn echt dom.
Want ze zijn niet goed te herkennen. Als je ze een keer herkent zijn er alsnog meerdere interpretaties mogelijk. Let je er op dan kan je gewone opmerkingen per ongeluk ook als hints zien. Ook hebben mannen helemaal geen tere zieltjes. Dus ben gewoon eerlijk en duidelijk, dat ben ik ook. en dit klopt ook: Citaat:
|
vrouwen, wees duidelijk voor uw mannen. anders snappen ze het niet. punt uit.
(en nog iets : denk niet dat elk woordje van een jongen een hint is : dat bestaat niet). |
zie alle mannen dan happen :D op jullie teentjes getrapt?:o
|
Citaat:
Het staat stoer, maar het zoent (EN BEFT!!!) voor geen meter. Hoe zou jij het vinden als wij met een schuurpapiertje een half uurtje langs je edele delen zouden raggen? Nou, zo voelt het als een ongeschoren boeventronie tussen je benen verdwijnt. Daar helpt geen labello aan, dan kunnen we daarna gewoon drie dagen niet zitten. *neemt besluit* Ik word lesbisch! |
Citaat:
|
Citaat:
|
No offense ofzo, maar je kunt ook gaan mierenneuken, juno. :P
|
als hij een paar dagen niks van zich laat horen, en je stuurt een smsje 'ik wilde gewoon even wat van me laten horen' dan snappen ze nog niet dat jij dus ook iets van hem wil horen!!
Maar andere dingen snapt hij dan weer wel. En ik zeg zeker niet dat ik al zijn hints begrijp. :o Ik denk dat het gewoon geld voor beiden, wij snappen zijn hints niet, en hij de onze niet. |
Ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom subtiele hints nodig zouden zijn, eigenlijk. Soms waag ik me er zelf aan, om een dag later maar gewoon te vertellen wat ik bedoelde, en dan vind ik het eigenlijk altijd vooral dom van mezelf dat ik dat niet meteen zei...
Offtopic: (over het scheren: als mijn vriend ongeschoren is heb ik daar tijdens het zoenen geen last van. Tijdens het knuffelen daarentegen wel :P. Nouja, zo tegen het eind van de week zijn het geen harde stoppels meer maar zachte haartjes... maargoed) |
juno...
Je kunt ook het klooster ingaan. :rolleyes: Zoek een hobby ofzo. Het zijn gewoon vrouwen die geen subtiele hints kunnen verzinnen, en mannen (tenminste zo ben ik) die al helemaal geen fuck geven om subtiele hints. Want ja, dan moet je het maar duidelijk zeggen he. |
Citaat:
Even ter info: als hij een paar dagen niet droog scheert, moet het echt nat, anders kan het apparaat het niet aan. Als hij nat scheert moet dat met een bloedjescherp ouderwets model mes, dus niet die leuke Wilkinson Protector, want dan schuift hij alleen de zeep eraf maar de haartjes blijven fier overeind staan. Zijn ze te stug voor. Fijn dat jullie gezegend zijn met melkmuilen, maar helaas, die heb ik niet... |
Citaat:
Sterker nog: als IK nat ga scheren, kan ik drie weken de ziektewet in; overgevoelig!!! |
Citaat:
|
Is dat met die 'ronde' messen?
Want met een ouderwetse, rechte Braun lukt het wel; staan ze om bekend... Maar goed, als je hem goed africht, doet ie het toch braaf iedere dag? ;) |
Als we beginnen, en hij is niet geschoren, dan zeg ik daar wel wat van. Dat ik dan niet gebeft wil worden. Dan gaat hij zich scheren, en dan zuig ik hem ondertussen al zachtjes af, als beloning en aansporing. Prima deal.
|
*is dringend toe aan een vriendin, want is zwaar onder de indruk van de methodes van Juno*
Zo wil ik me wel drie keer per dag scheren... zelfs nat :bloos: |
Nou, het is pure chantage hoor. Maar het werkt wel.
:D (Niet nat, dan knallen we zo met ons hoofd tegen de wasbak...) |
We?
:bloos: :bloos: :bloos: :bloos: Eh... dus... Iemand nog iets 'on topics' te melden? :p :bloos: |
Offtopic:
Citaat:
Ontopic: erh.. nou.. ik ben ook niet erg goed in subtiele hints. Vaak begrijp ik ze te laat. :o Dat ik na een dag of 2 pas denk: -oh god, hij/zij bedoelde toch niet *bla*!! Wat stom van me!- :bloos: En verder ben ik niet erg handig in subtiel zijn (wat niet altijd fijn is :o), maar of dat inhoudt dat ik altijd duidelijk ben weet ik niet. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(Mijn vriend komt regelmatig thuis en vertelt wat een of andere vrouw heeft gezegd /gedaan, en vraagt zich dan af of ze soms geinteresseerd was. Gelukkig voor mij heeft hij het ook nooit door. Gelukkig voor mij was ik heel erg direct toen ik hem versierde, ook in een vlaag van dapperheid hoor.) |
Citaat:
Ja maar, ja maar... hellep!!! Je hebt gelijk, I know. Maar wat doe ik er aan??!?!?!?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat ik een nieuwe topic moet gaan openen: "Meiden, hoe willen jullie versierd worden?" :p :s |
Citaat:
|
Zijn historische openingszin luidde: mag ik een sjekkie van je draaien?
Ik zweer het, op het licht in mijn moeders ogen. Na een paar uur kletsen vroeg ik of hij mee ging dansen, hij kon er niks van, dus ik ging tegen hem aan dansen, en toen pakte hij me vol op de bek. Wat nou subtiele hints. Direct! Maar ik ben met hem meegegaan en nooit meer weggegaan. |
Zucht...
De een krijgt een zwakke openingszin over sjekkies, de ander wil juist GEEN openingszin... wat moet ik daar nou mee! :D (en ik rook niet...) |
Dan zal je haar toch meteen vol op haar bek moeten pakken, vrees ik...
Een andere historische was van mijn vader. Hij had mijn moeder een keer eerder gezien, zij was dokterassistente en hij kwam een recept voor zijn moeder ophalen. En hij vroeg: hee, hou je nog een beetje van me?. Ze dacht eerst: wat een impertinente vlegel, hij was ook een stuk jonger dan zij, maar stemde wel toe om die avond met hem uit te gaan, om half negen. Hij was er al om half acht en de volgende dag ook, en de dag daarna. Is ook nooit meer weggegaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
mja eerst moeten we ons gaan scheren voor 't zoenen en voor je 't weet moeten we de kleren aan die jullie voor ons uitkiezen...
DAAR TRAPPEN WE HEUS NIET IN HOOR :nono: |
Citaat:
Edit: denk anders niet dat jij hier problemen mee zou hebben: "Als we beginnen, en hij is niet geschoren, dan zeg ik daar wel wat van. Dat ik dan niet gebeft wil worden. Dan gaat hij zich scheren, en dan zuig ik hem ondertussen al zachtjes af, als beloning en aansporing. Prima deal." :p |
Versieren zonder uberhaupt een oppeningszin lijkt me vrij moeilijk... je zult toch íets moeten zeggen :P alleen niet zo'n kant-en-klare grappig bedoelde zin zoals je die op sites en in boekjes vindt.
|
Ja maar ja maar... wat voor openingszin zou JIJ dan willen horen? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker boeiend ... zeg gewoon eerlijk: je moet je scheren ... punt uit IS dat nou zo moeilijk!? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik sta altijd open voor suggesties en kritiek. Maar dit vind ik zeer beledigend. |
Misschien ligt het aan het feit dat de meeste meisjes hier een vrij 'jonge' partner hebben, en dus niet aan een 'zware/stugge' baardgroei vastzitten. Dat moet allemaal nog komen.
Plus, zeur niet zo! |
Heren, en dames,
Proberen we hier nou in 1 topicje het hele sexeprobleem op te lossen? Dat zou lullig zijn als dat zou lukken, want dan konden een heleboel comedies' op televisie acuut stoppen; Sex and the City, Friends, noem ze maar op. Vrouwen begrijpen mannen niet. Mannen begrijpen vrouwen niet. Als iedereen DAT gegeven nou eens accepteert zijn we al een stuk verder :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Simpel voorbeeld, ik stel me voor een kip te zijn, ik leef me in, plots zeg ik moe. Dat klopt toch helemaal niet. Had ik nu geweten dat een kip tok zegt dan had ik me beter in kunnen leven. Vrouwen snappen mannen evenmin. Gegeneraliseerd dan. Induvidueel kan je elkaar best begrijpen en snappen. Omdat je elkaar aan kan voelen, en elkaar leert kennen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |