![]() |
||
Citaat:
Dat gekoppeld aan het motto "Never ASSUME for it makes an ASS out of U and ME" maakt het heel makkelijk. ZEG HET DUIDELIJK OF ZEG HET NIET ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is wel riskant hoor, colluminst(e) worden in deze barre tijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je lippen worden zo schraal van het zoenen? "Vreemd, die van mij niet. En ik gebruik nooit Labello. Je zou er beter mee stoppen, dan heb je er misschien ook geen last meer van!" Sorry, Juno, als er bij mij op dat moment een lichtje gaat branden, dan is het opdat ik de volgende keer in de supermarkt absoluut niet mag vergeten Labello mee te nemen. Want anders krijg je last van je lippen, en dat vind je niet zo leuk, en dan wil je me niet meer kussen. Haha, ik snap je subtiele hint wel, dus morgen heb je een nieuw busje!". Er wordt trouwens wel vaken heen en weer ge-mis-communiceerd. Ik ben achterdochtig wat betreft subtiele hints, want ik zie ze vaak verkeerd. Achterdochtig, want is "Welk truitje zal ik aandoen straks" een strikvraag of niet? Ik zou het nog steeds niet weten... Aaargh :-) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je een opmerking als subtiele hint opvat en daarop ingaat, schieten ze in de ontkenning en "moet je niet altijd overal wat achter zoeken". Doe je niets met de opmerking, dan "snap je de hint niet"... Het is altijd wat ![]() En voor degenen wie dat laatste willen ontkennen: zolang je iets met een meisje hebt, ben je de ideale vriend, maar exen onder mekaar kunnen alleen maar negatief over je lullen.. Zegt genoeg lijkt me. Overigens ga ik tijdens relaties spiegelglad door et leven, dus ik heb daar nog nooit subtiele hints over hoeven ontvangen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend kwam in het begin zelden op het idee me te bellen wanneer hij me miste o.i.d. Hij dacht dan gewoon "Hm, ik mis Kim". Punt. En even later "Ja, ik mis Kim". Terwijl ik en de meisjes in mijn omgeving altijd zullen denken "Hm, Ik mis hem, ik bel/sms/mail/schrijf even naar hem" Maar goed, inmiddels komt die gedachte er bij hem wel achteraan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zelf geef ik nooit zo heel veel subtiele hints, ik ben vrij direct in de dingen die ik zeg. En dus komen dingen ook vaak wel over zoals ik ze bedoel had. Of mijn subtiele hints zijn zó duidelijk, dat het punt niet te missen valt. Maar meestal zijn ze dan meer sarcastisch, tegen het botte aan ![]() En als iets dan een keer niet begrepen wordt, ga ik me zo irritant lopen gedragen, dat er vanzelf wel gevraagd wordt wat er aan de hand is ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hooi Girliej91 | 61 | 18-11-2011 13:57 | |
Seksualiteit |
Pijpen maar durf niet marina16 | 27 | 05-03-2011 18:05 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3 Verwijderd | 500 | 12-01-2010 13:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrouwen... bracelance | 19 | 09-03-2005 16:10 | |
Seksualiteit |
na hoeveel oester krijg jij zin ? Verwijderd | 45 | 08-11-2004 10:00 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, wanneer hebben jullie t door? SHAZZ | 182 | 25-06-2004 21:28 |