Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 14:22
SHAZZ
SHAZZ is offline
Nou de titel spreekt voor zich. Wanneer hebben jullie t door dat een meisje jullie leuk vindt. Aangezien vaak wordt gezegd dat jullie subtiele hints niet snappen enzo. Bij welke signalen, dingen, handelingen ga jij denken oh ze vindt me echt leuk?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 14:25
meisje
meisje is offline
Als ik zeg; zin in neuken, hebben ze het meestal wel door
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:36
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 31-03-2004 @ 15:22 :
Nou de titel spreekt voor zich. Wanneer hebben jullie t door dat een meisje jullie leuk vindt. Aangezien vaak wordt gezegd dat jullie subtiele hints niet snappen enzo. Bij welke signalen, dingen, handelingen ga jij denken oh ze vindt me echt leuk?

xxx Shazz
Pas wanneer we een maand wat met elkaar hebben. Hoezo veel voor het lapje gehouden?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:49
FreedomCall
FreedomCall is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 31-03-2004 @ 15:22 :

xxx Shazz
nooit.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:57
CryptapiX
CryptapiX is offline
jullie subtiele hints zijn vaak domme acties waardoor je gaat denke "wat moet die muts van me"
Oud 31-03-2004, 15:01
Mux
Mux is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 31-03-2004 @ 14:57 :
jullie subtiele hints zijn vaak domme acties waardoor je gaat denke "wat moet die muts van me"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:02
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
FreedomCall schreef op 31-03-2004 @ 15:49 :
nooit.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:03
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Behalve als ze het letterlijk zegt natuurlijk.

Heb je nog tips? het zou namelijk een stuk handiger zijn als ik de subtiele hints wel zou herkennen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:14
sail fan
sail fan is offline
Pas als het echt wat is, anders ga je snel dingen zien die er niet zijn
Oud 31-03-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 31-03-2004 @ 15:25 :
Als ik zeg; zin in neuken, hebben ze het meestal wel door
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:17
bassgirl
bassgirl is offline
mn vriend heeft me laatst uitleg over mannen geveven wat vrouwen moesten weten...

mannen zijn dom zei ie, in dat soort dingen ze hebben hints niet door, ze snappen het pas als je bijna recht in hun gezicht zegt dat je ze leuk vind of ze wel ernstig gaat versieren...
Oud 31-03-2004, 17:50
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ze snappen het pas als je bijna recht in hun gezicht zegt dat je ze leuk vind of ze wel ernstig gaat versieren...
Ja idd, en dan nog heb je van die jongens die denken dat de meiden gewoon een spelletje met ze spelen Ach dat is ook wel zo soms.
Oud 31-03-2004, 17:53
SHAZZ
SHAZZ is offline
Nou ik als ik een jongen leuk vind laat ik dat merken door:
- je een beetje te plagen
- je lang recht in de ogen aan te kijken (tot iemand wegkijkt)
- proberen onnodig aan te raken, als je langs moet ofzo
- erg geinteresseerd te zijn
- t laten merken dat ik t niet leuk vind als je t over ander meisjes hebt
- subtiele hints geven als t lijkt me ook leuke film, alleen niemand wil daarheen die ik ken, in de hoop dat hij dan zegt maar ik wil wel mee haha, alleen zelfs die snappen ze nog niet!

xxx Shazz

Jongens laat je horen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 31-03-2004 @ 15:57 :
Als je nou dan de conclusie 'ze vindt me leuk' trekt...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:07
Vissertje
Vissertje is offline
en dan is de vraag daarna natuurlijk, als een jongen merkt dat een meisje hem heel leuk vind, gaat hij daar dan op in (als hij ook wel weer toe is aan een vriendin)? of moet het van de jongen zijn kant ook eerst 100% klikken
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:16
Verwijderd
Als je een baksteen met een briefje "Ik vind je leuk." door de woonkamerruit heengooit hebben ze het meestal wel door. Maar dan zijn gelijk al je kansen verkeken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:10
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 31-03-2004 @ 15:57 :
Goh je zou een van mijn slachtoffers geweest kunnen zijn
Oud 31-03-2004, 20:46
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-03-2004 @ 18:58 :
Als je nou dan de conclusie 'ze vindt me leuk' trekt...
wat ik dus beodel te zeggen dat die subtiele hints in de ogen van een vrouw misschien wel hints zijn.. maar in ogen van man dus niet..

bovendien hoef je bij man nooit subtiel te zijn
want al roep je "hey wil je neuke" en hij zegt nee.. dan loop je nog geen blauwtje.. als vrouw kun je toch alles flikken
Oud 31-03-2004, 21:25
Midget
Midget is offline
true true

maarre...
een aanraking zegt vaak wel veel bedenk ik me net
want je kunt best met elkaar omgaan zonder elkaar aan te raken.
maar als iemand je dan op een bepaalde manier aanraakt dan is dat wel een duidelijk hint.
en dan bedoel ik niet een sjor aan je paal ofzo. (voordat iemand zoiets zegt in z'n reply)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 31-03-2004 @ 19:07 :
en dan is de vraag daarna natuurlijk, als een jongen merkt dat een meisje hem heel leuk vind, gaat hij daar dan op in (als hij ook wel weer toe is aan een vriendin)? of moet het van de jongen zijn kant ook eerst 100% klikken
Bij mij moet het wel klikken ,mar daarom ben ik zeker ook alweer zolang vrijgezel Dus toch maar wat minder kieskeurig worden...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:52
Verwijderd
Die hints van jou werken niet. Jongens zijn echt achterlijk wat hints betreft Weet ik veel dat je daar iets mee bedoeld....
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 31-03-2004 @ 19:16 :
Als je een baksteen met een briefje "Ik vind je leuk." door de woonkamerruit heengooit hebben ze het meestal wel door. Maar dan zijn gelijk al je kansen verkeken.
Ja maar dat is al niet subtiel meer.
Ik zou het anders wel een coole actie vinden
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:59
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 17:52 :
Jij krijgt vast vaak zulke verzoeken.. op zoek naar eeuwigeforumroem
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:05
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
'Een beetje plagen' vat ik dan wel op als een hint maar aan de andere kant denk ik dan ook altijd.. hmm.. misschien is ze inderdaad gewoon een beetje aan het plagen als je begrijpt wat ik bedoel. Het is net te subtiel en dan merk je het wel op maar dan ben je net te onzeker, ik moet toch maar wat meer risico's nemen op dit gebied..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:07
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Een baksteen zou ik eigenlijk wel liever hebben, dan weet je tenminste waar je aan toe bent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 23:33
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 01-04-2004 @ 00:07 :
Een baksteen zou ik eigenlijk wel liever hebben, dan weet je tenminste waar je aan toe bent
De rekening voor een nieuwe ruit te laten zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:44
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 31-03-2004 @ 23:56 :
Ja maar dat is al niet subtiel meer.
Ik zou het anders wel een coole actie vinden
Jongens en subtiele hints.

Citaat:
De rekening voor een nieuwe ruit te laten zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:01
Maguire
Maguire is offline
Wat mij gewoon het makkelijkste lijkt is als je naar die persoon toe gaat een leuk gesprek houd 2 tot 3 keer. En de 4e keer zoiets zeggen van hey het is wel gezellig vind je niet zullen we eens wat afspreken ofzo ?
Oud 01-04-2004, 13:10
Teerbal
Teerbal is offline
oooh fuck als ik dit zo lees heb ik al heel wat potentielen partners laten schieten

Toen ik zei dat ik naar finding nemo was geweest en zij vanuit de andere kant van het lokaal riep dat haar dat zo'n geweldige film leek.

was dat een stille hint
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 16:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb dus echt HE-LE-MAAL niets door. Tenminste zeker niet als iemand me leuk vindt maar nog nooit een woord met me gerept heeft. Mijn ouders en een paar vrienden zeggen dat er genoeg meiden naar mij kijken maar ik zie dat gewoon niet! En omdat ik bijna 21 jaar geen relatie heb gehad (sinds anderhalve maand heb ik een vriendin maar daarvoor nog nooit een relatie) vind ik mezelf dan stom en lelijk, omdat nog nooit een meid heb gehad die dus gezegd heeft dat ze me leuk vindt of met me flirt of iets dergelijks. Maar ja, andere mensen zeggen het wel, maar misschien doen ze dat ook alleen maar om mijn zelfvertrouwen wat op te krikken, je weet maar nooit...
Oud 03-04-2004, 16:31
Lilything
Lilything is offline
Ik ben dan net zo hoor!

want ook ik denk heel vaak, 'ik zoek er teveel achter' of ja je ziet dingen' die er dan, denk je, niet zijn, maar dan zijn ze er JUIST WEL maar dan zie je t niet! En n ander moet idd zn zelfvertrouwen opkrikken enzow....grrrrrrr

tegen mij kunnen de jongens het ook maar t beste zeggen, ksnap ze niet en als ze t zeggen kan ik ze toelaten of afwijzen, veel makkelijker

Maja de subtiele hints moet je eigenlijk ook niet doorhebben, tis n soort opwarmen kijken of hij jou ook leuk kan gaan vinden Vaak heb je al heel veel subtiele hints gehad voordat je met elkaar 'spontaan' praat in de kantine ofzo
Oud 03-04-2004, 17:02
alanis
alanis is offline
Mijn huisgenoot schijnt veilloos op te pikken als ik een geinteresseerd ben in een jongen.
Dan zegt hij altijd: 'die ogen!'
En inderdaad, het is dan ook altijd nog op zoenen uitgedraaid...

Ik schijn dus iets met me ogen te doen waar ik me niet van bewust ben, maar die jongens dus wel op schijnen te pikken...
Oud 03-04-2004, 18:02
boer
boer is offline
ik heb heb nooit door, en als ik twijfel denk ik altijd: zei is zo knap en ik zo lelijk ik heb het vast verkeerd gezien.
Oud 03-04-2004, 20:59
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik zie wel eens meiden naar me kijken (geen groten aantal maar toch)

Ik kijk dan ook terug, maar ik denk altijd dan 'o ze heeft al een vriend.' Dus doe er niet aan

En vroulijke hints, vang ik helaas niet al te goed op
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 23:20
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Lilything schreef op 03-04-2004 @ 17:31 :
tegen mij kunnen de jongens het ook maar t beste zeggen, ksnap ze niet en als ze t zeggen kan ik ze toelaten of afwijzen, veel makkelijker
ja en als je dan denkt: 'jaa misschien vindt ie me dan toch wel leuk!' dan betekent t weer niks...........mannen....snapdrnixvan
Oud 04-04-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 04-04-2004 @ 00:20 :
ja en als je dan denkt: 'jaa misschien vindt ie me dan toch wel leuk!' dan betekent t weer niks...........mannen....snapdrnixvan
Pfff nee dan vrouwen Die zijn zo subtiel dat mannnen het niet eens merken
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 00:11
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
FreedomCall schreef op 31-03-2004 @ 15:49 :
nooit.
Oud 04-04-2004, 19:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De ene keer dat een meisje me leuk vond, vatte ik de hints vrij snel, maar reageerde ik veel te laat (toen ze al een vriendje had).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:39
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 31-03-2004 @ 18:53 :
- subtiele hints geven als t lijkt me ook leuke film, alleen niemand wil daarheen die ik ken, in de hoop dat hij dan zegt maar ik wil wel mee haha, alleen zelfs die snappen ze nog niet!
wat is een niet subtiele hint dan?

Ey ik heb deze week nog niet geneukt, en niemand wil...
Oud 04-04-2004, 19:44
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Hmmmz, het schijnt dat ik zelf te subtiel ben...
...vrouwen hebben het gewoon niet door...
...vragen ze zich af waarom ze niet doorhadden dat je ze al wel 'een tijdje' leuk vond... heel apart
Oud 04-04-2004, 20:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Soms is het wel duidelijk...maar dat hard to get snap ik niks van en dan heb ik zo iets van bekijk het maar...geen zin om achter haar aan te lopen en dat ze me met andere jongens jaloers wil maken moet ik helemaal niks van hebben.
Ik heb een keer met een meisje gezoend en nu nog steeds als ik langsloop altijd hoi of TIM! Laatst was ik in Breda aan het stappen ging ik erop in, maar toen begon ze met een andere gast te slijmen toen ben ik ergens anders heen gelopen ik blijf er niet als een puppy bij staan.
Kan iemand mij dit uitleggen? Wilt ze wat? Wil ze me proberen gek te maken?

Dus als je als meisje echt een jongen wil versieren praat met hem, als hij na een stilte nog bij je staat kan je hem zoenen...in negen van de tien keer dan.
Oud 04-04-2004, 21:21
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Haha het is wel vreemd, want aan de ene kant hebben mannen het nooit door, maar ik heb juist heel vaak dat jongens denken dat ik ze leuk vind terwijl dat niet zo is. Best onhandig!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:47
Verwijderd
Niet. Vorige week had ik nog zoiets, een meisje vond me leuk en liet dat achteraf gezien ook wel duidelijk merken, maar ik had het pas door toen een vriendin van haar me het vertelde.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 22:37
Arox
Arox is offline
Ik heb een heel schooljaar naast een vriendin gezeten. Altijd knuffelen, altijd lol trappen, elkaar met pen ondertekenen .

Iedereen zei altijd tegen mij: wanneer begin je nou wat met haar? Ik had zoiets van: ze vindt me toch niks en we dollen alleen maar. Wat blijkt aan het eind van het schooljaar? Vond ze me leuk, maar nooit het lef gehad om het tegen me te zeggen. DOH

Ik heb dus niks door
Oud 05-04-2004, 07:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Jongens, let toch eens op

Maar eerlijk gezegd heb k t zelf ook vaak zat niet door hoor. Soms is het ook te mooi om waar te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 07:15
cha0s
cha0s is offline
subtiele hints, neuh. gemakzucht.
ervan uitgaan dat ze wel ruiken wat je wil.

veel van die hints kunnen te makkelijk vriendschappelijk uitgelegd worden en in veel gevallen zijn ze dat ook, of is het handiger als ze zo uitgelegd worden omdat persoon x naderhand toch niet zo leuk bleek als verwacht.
niet zo gek dat hints gewoon genegeerd worden, als ze al worden opgemerkt.

vrouwen zijn volgens mij net zo hintblind als mannen.
Oud 06-04-2004, 10:00
SHAZZ
SHAZZ is offline
Dat vrouwen net zo hintblind zijn als mannen zou je wel es gelijk in kunnen hebben. Want heel vaak dan denk ik van jaa hij doet zus en zo.. dus dan moet ie me toch wel meer dan gewoon leuk vinden. En dan denk je maar dat kan toch niet, hij is veel te leuk voor mij. Hij zal er vast wel nix mee bedoelen..

Maar wat moet een meisje doen om te zorgen dat jij zeker weet dat zij jou leuk vindt. En nou niet iets zeggen van zoenen ofzo..

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:30
Blondfun
Blondfun is offline
makkelijk: als je ze op zijn bek pakt, en hij zoent niet terug dan is het duidelijk. Doet hij het wel en laat ie de volgende 24 uur niks van zich horen.... Pack your bags!
Oud 07-04-2004, 10:40
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hey

Ik zat zo te denken aan een nieuwe tactiek om te zorgen dat die jongen die ik leuk vind er langzaamaan achter komt.

Wat nou als ik tegen hem vertel, als hij vraagt van hoe staat het met de jongens, het hele verhaal vertel zoals ik het omgaan tussen hem en mij ook tegen vriendinnen vertel. Dus dat ik zeg maar zeg van ja ken een leuke jongen bla bla (terwijl hij dan die leuke jongen is ). En dan na verloop van tijd steeds meer dingen zeggen van als ik m es gezien heb met uitgaan dan zeggen van ja ik kwam die jongen weer tegen met uitgaan. En dan steeds duidelijker zeggen..

Is dat wat?

Zouden jullie t dan door hebben?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 10:51
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 07-04-2004 @ 11:40 :
Hey

Ik zat zo te denken aan een nieuwe tactiek om te zorgen dat die jongen die ik leuk vind er langzaamaan achter komt.

Wat nou als ik tegen hem vertel, als hij vraagt van hoe staat het met de jongens, het hele verhaal vertel zoals ik het omgaan tussen hem en mij ook tegen vriendinnen vertel. Dus dat ik zeg maar zeg van ja ken een leuke jongen bla bla (terwijl hij dan die leuke jongen is ). En dan na verloop van tijd steeds meer dingen zeggen van als ik m es gezien heb met uitgaan dan zeggen van ja ik kwam die jongen weer tegen met uitgaan. En dan steeds duidelijker zeggen..

Is dat wat?

xxx Shazz

Neen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten