Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ik als ik een jongen leuk vind laat ik dat merken door:
- je een beetje te plagen - je lang recht in de ogen aan te kijken (tot iemand wegkijkt) - proberen onnodig aan te raken, als je langs moet ofzo - erg geinteresseerd te zijn - t laten merken dat ik t niet leuk vind als je t over ander meisjes hebt - subtiele hints geven als t lijkt me ook leuke film, alleen niemand wil daarheen die ik ken, in de hoop dat hij dan zegt maar ik wil wel mee haha, alleen zelfs die snappen ze nog niet! xxx Shazz Jongens laat je horen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bovendien hoef je bij man nooit subtiel te zijn want al roep je "hey wil je neuke" en hij zegt nee.. dan loop je nog geen blauwtje.. als vrouw kun je toch alles flikken
|
true true
maarre... een aanraking zegt vaak wel veel bedenk ik me net want je kunt best met elkaar omgaan zonder elkaar aan te raken. maar als iemand je dan op een bepaalde manier aanraakt dan is dat wel een duidelijk hint. en dan bedoel ik niet een sjor aan je paal ofzo. (voordat iemand zoiets zegt in z'n reply) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het anders wel een coole actie vinden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
'Een beetje plagen' vat ik dan wel op als een hint maar aan de andere kant denk ik dan ook altijd.. hmm.. misschien is ze inderdaad gewoon een beetje aan het plagen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb dus echt HE-LE-MAAL niets door. Tenminste zeker niet als iemand me leuk vindt maar nog nooit een woord met me gerept heeft. Mijn ouders en een paar vrienden zeggen dat er genoeg meiden naar mij kijken maar ik zie dat gewoon niet! En omdat ik bijna 21 jaar geen relatie heb gehad (sinds anderhalve maand heb ik een vriendin maar daarvoor nog nooit een relatie) vind ik mezelf dan stom en lelijk, omdat nog nooit een meid heb gehad die dus gezegd heeft dat ze me leuk vindt of met me flirt of iets dergelijks. Maar ja, andere mensen zeggen het wel, maar misschien doen ze dat ook alleen maar om mijn zelfvertrouwen wat op te krikken, je weet maar nooit...
|
Ik ben dan net zo hoor!
want ook ik denk heel vaak, 'ik zoek er teveel achter' of ja je ziet dingen' die er dan, denk je, niet zijn, maar dan zijn ze er JUIST WEL maar dan zie je t niet! En n ander moet idd zn zelfvertrouwen opkrikken enzow....grrrrrrr ![]() tegen mij kunnen de jongens het ook maar t beste zeggen, ksnap ze niet ![]() ![]() Maja de subtiele hints moet je eigenlijk ook niet doorhebben, tis n soort opwarmen ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn huisgenoot schijnt veilloos op te pikken als ik een geinteresseerd ben in een jongen.
Dan zegt hij altijd: 'die ogen!' En inderdaad, het is dan ook altijd nog op zoenen uitgedraaid... Ik schijn dus iets met me ogen te doen waar ik me niet van bewust ben, maar die jongens dus wel op schijnen te pikken...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ey ik heb deze week nog niet geneukt, en niemand wil... ![]()
|
Soms is het wel duidelijk...maar dat hard to get snap ik niks van en dan heb ik zo iets van bekijk het maar...geen zin om achter haar aan te lopen en dat ze me met andere jongens jaloers wil maken moet ik helemaal niks van hebben.
Ik heb een keer met een meisje gezoend en nu nog steeds als ik langsloop altijd hoi of TIM! Laatst was ik in Breda aan het stappen ging ik erop in, maar toen begon ze met een andere gast te slijmen toen ben ik ergens anders heen gelopen ik blijf er niet als een puppy bij staan. Kan iemand mij dit uitleggen? Wilt ze wat? Wil ze me proberen gek te maken? Dus als je als meisje echt een jongen wil versieren praat met hem, als hij na een stilte nog bij je staat kan je hem zoenen...in negen van de tien keer dan.
|
Ik heb een heel schooljaar naast een vriendin gezeten. Altijd knuffelen, altijd lol trappen, elkaar met pen ondertekenen
![]() Iedereen zei altijd tegen mij: wanneer begin je nou wat met haar? Ik had zoiets van: ze vindt me toch niks en we dollen alleen maar. Wat blijkt aan het eind van het schooljaar? Vond ze me leuk, maar nooit het lef gehad om het tegen me te zeggen. DOH ![]() Ik heb dus niks door ![]()
|
subtiele hints, neuh. gemakzucht.
![]() ervan uitgaan dat ze wel ruiken wat je wil. veel van die hints kunnen te makkelijk vriendschappelijk uitgelegd worden en in veel gevallen zijn ze dat ook, of is het handiger als ze zo uitgelegd worden omdat persoon x naderhand toch niet zo leuk bleek als verwacht. niet zo gek dat hints gewoon genegeerd worden, als ze al worden opgemerkt. vrouwen zijn volgens mij net zo hintblind als mannen.
|
![]() |
Dat vrouwen net zo hintblind zijn als mannen zou je wel es gelijk in kunnen hebben. Want heel vaak dan denk ik van jaa hij doet zus en zo.. dus dan moet ie me toch wel meer dan gewoon leuk vinden. En dan denk je maar dat kan toch niet, hij is veel te leuk voor mij. Hij zal er vast wel nix mee bedoelen..
Maar wat moet een meisje doen om te zorgen dat jij zeker weet dat zij jou leuk vindt. En nou niet iets zeggen van zoenen ofzo.. xxx Shazz |
![]() |
|
![]() |
Hey
Ik zat zo te denken aan een nieuwe tactiek om te zorgen dat die jongen die ik leuk vind er langzaamaan achter komt. Wat nou als ik tegen hem vertel, als hij vraagt van hoe staat het met de jongens, het hele verhaal vertel zoals ik het omgaan tussen hem en mij ook tegen vriendinnen vertel. Dus dat ik zeg maar zeg van ja ken een leuke jongen bla bla (terwijl hij dan die leuke jongen is ![]() Is dat wat? Zouden jullie t dan door hebben? xxx Shazz |
![]() |
||
Citaat:
Neen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |