![]() |
Neuh, je ziet het best vaak.
|
Ik ben nu 16 jaar nog enkele maanden 17, qua studie wat ik wil ben ik nog zeker tot mijn 26-27 bezig mischien langer. Dus ik vind het niet vreemd.
|
Nee je bent niet te oud...
Ik zit zelf op de Hanze en daar zitten toch echt heel veel twintigers in 1e jaars, net als heel veel 18 en 19 jarigen uiteraard Why? Veel doorstromers vanuit het mbo, mensen die steeds voor een andere opleiding kiezen, er een tijdje uitgeweest zijn en noem maar op! |
Bij ons in de klas, in het eerste jaar, is de gemiddelde leeftijd 19 a 20. De oudste is 24 dacht ik, dus 22 is zeker niet te oud om te beginnen.
|
toen ik in het eerste jaar hbo zat was ik een van de jongste drie met 17 jaar. de gemiddelde leeftijd van alle studenten van mijn afdeling was toen iets van 25
de eens is 17 de ander 32.. er is niet echt een verband |
ik was 17 toen ik aan een hbo opleiding begon en ik vind 22 niet te oud. in tegendeel, ik voelde me erg jong daar. Het gem. bij ons in de klas in het eerste jaar lag denk op 22 ofzo :)
|
20 vind ik een perfecte leeftijd om te gaan studeren hoor.
Als je bedenkt dat er bijv. mensen die op de mavo zijn begonnen en met vwo zijn geëindigd ook pas rond deze leeftijd gaan studeren (misschien zelf nog later), is 20 helemaal niet zo gek. Bovendien zijn er ook lotingstudies waar je pas na een paar jaar proberen voor kan worden ingeloot. (bv. Geneeskunde oid, dat kan soms 3 jaar duren. Do the math, als je met je 17e/18e van school komt). |
Citaat:
|
Overigens ben ik zelf 23 en zit nu in de eerste. Heb een andere studie al afgerond, maar dat terzijde ;)
En bij mij in de klas zit een jongen uit Israel van 27. Dus. |
Er zit bij mij een eerstejaars van 38, dus dan ben je als 22jarige nog een broekie ;) Er zijn zat mensen die dan nog aan een (nieuwe) studie beginnen hoor!
|
Ik begin op mijn 21e of 22e met HBO, ik vind het niet te oud, maar ik ken mensen die me aanraden 'gewoon te gaan werken' :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |