![]() |
zal kijken of het op 2 regels past...
sexueel misbruikt,verlatingsangst,stel te grote eisen,groot negatief zelfbeeld,elke dag last van stemmen en dat alles leidt tot depressief zijn, snel boos, sjagie, automulitatie (jah dat nette woord) en dat was het zo ongeveer wel... paste dus niet op 2 regels... dacht ik al :( |
Ik ben lui en moeite met beginnen.
|
Negatief zelfbeeld, kan niet met slechte berichten/dingen omgaan met als gevolg automutilatie, teveel of teweinig eten, zie geen toekomst meer...
Sorry, te veel regels. |
ben mijn doel kwijt:(
|
Citaat:
|
de wereld ZUIGT
|
sexueel misbruikt, tegen zin in otnmaagd, depressie, altijd negatief over mezelf en alles, zie geen toekomst in mijn leven!
|
Citaat:
moet mezelf dwingen om ergens aan te beginnen... |
Citaat:
|
Slechte gezinssituatie gedurende 10 jaar daardoor eetstoornis, zwaar onzeker, communicatie en sociale stoornis.
de feiten zijn te persoonlijk |
Twee zinnen? Ik kan wel volstaan met twee woorden: geen vriendin :D
|
Citaat:
|
ludduvuddu en aan vakantie toe.
|
-DooD-Ongelukkig.. :(
|
Hm, lemmesee.
Ik weet wat ik heb, Borderline, een eetstoornis, maar ik accepteer het niet. Blijf mezelf ervan overtuigen dat het niet zo is, waardoor ik telkens toch weer met m'n neus op de feiten wordt gedrukt. Pfeiffer, maar dat is lichamelijk. Ik kan geen mensen vertrouwen en heb last van moodswings; ene moment vrolijk, 2 minuten later een mes in m'n arm. Sorry, 2 zinnen lukten me niet. |
Te veel dingen te snel willen bereiken, omdat ik me teveel aantrek van wat andere mensen zeggen. Door de druk lukt 't me niet eens om 1 ding te bereiken, waardoor ik me nog waardelozer voel...
|
|
Geen zelfvertrouwen, bang om contact te maken en te praten.
|
volgens mij als je alle berichtjes samenvat komt het erop neer dat iedereen een minderwaardigheidscomplex heeft omdat iedereen te hoge eisen aan andere en zichzelf stelt. Hierdoor wordt iedereen heel onzeker.
Schiet je met deze topic nou iets op, ik bedoel heb er niet echt veel plezier in gehad om al deze berichtjes te lezen, kan je beter iets anders gaan doen waardoor je je niet meer zo kut voelt 9wat ik nu dus ga doen, overigens voel ik me niet kut hoor). Sorry voor het commentaar. |
Citaat:
|
Ik krop alles op. Maar dan bedoel ik ook echt ALLES.
|
Citaat:
cliché advies: leer praten. anders wordt je een grote bal woede verdriet en onbeantwoorde liefde en weet ik 't wat... |
Citaat:
Daar ben ik ook mee bezig. Lukt alleen nog niet echt. Zoiets verander je ook niet zomaar effe denk ik. Maarja. |
zelfhaat
geen zelfvertrouwen |
Citaat:
Wil je t alsjeblieft proberen? :( Probeer btje bij btje wat dingen tegen iemand die je vertrouwt te vertellen, je hoeft niet je complete gedachtengang bloot te leggen, maar praat er dan een klein beetje over... Anders gaat t echt niet goed.. :( |
verliefd op iemand die niet in me géïntereseerd is.
haat mezelf |
Op het moment komt het voornamelijk neer op: moe en gefrustreerd door m'n lijf...
*heeft het erg naar haar zin op haar vakantiebaantje* :) |
Ik kan mezelf niet accepteren, zit te klooien met eten, minderwaardigheidsgevoelens, onzeker, dingen opkroppen..etc..
Ook maar evn wat positiefs:)>> Wat beter gaat:)>>> *Ik heb mij voor genomen géén pogingen meer te doen mn eten er uit te gooien>ik denk dat het wel aardig gaat lukken *Ik ga voor de zoveelste keer hulp zoeken en dit keer echt eerlijk zijn wat betreft mijn problemen, ze niet wegstoppen... *In het contact met anderen ben ik veel losser geworden en ben ik niet meer zo bang om af te gaan of compleet voor gek te staan |
Citaat:
Waar werk je?:)....ik heeft het ook errug naar m'n zin op mn vakantiebaantje...bij de thuiszorg :D |
Citaat:
|
verlatingsangst,depressie
|
minderwaardigheidscomplex, stemmingswisselingen, twijfelen over het feit dat mijn vriend mij nog wel wilt, mijn vriend boven mij stellen, ...
|
2 zinnen maar?
Uh.... Minderwaardigheidscomplex Eenzaamheid zoiets?? |
Bang om lief te hebben.
|
geen zelfvertrouwen, eenzaam gevoel zonder dat het nodig is. niet alleen kunnen zijn. depressiviteit. teveel aan mensen hechten.
gelukkig ben ik van mijn grootste problemen af. dit is dus wat er overgebleven is. (en toch schijn ik op sommige anderen arrogant over te komen, maar mensen die mij een beetje bter kennen weten dat het nie zo is) |
minderwaardigheidscomplex
geen vertrouwen in mezelf hebben waardoor t minderwaardigheidscomplex nog erger word.. |
MWC, angstaanvallen, relativeer teveel, kan geen liefde ontvangen, heb last van teveel nutteloosheid.
|
ben bang af te gaan, waarbij voorkomt dat ik raar ga praten en de meest domme dingen uithaal wat juist het tegenovergestelde als uitkomst heeft dan ik eigenlijk wil. (mensen die me uitlachen)
verder heb ik last van faalangst, loop liever geen risico's en wil ik nooit dingen voor het eerst doen voordat het door iemand is voorgedaan , dit heeft ook te maken met het niet af willen gaan |
Altijd bang wat mensen van mij vinden en altijd denken dat mensen mij uitlachen of dingen over mij zittuh te lullen terwijl ze gwoon praten, bang om ergens te lopen en minderwaardigheidscomplex over mijn uiterlijk
|
Citaat:
|
hmzl..
vaak depressief en/of agressief.. ongelukkig.. tja.. zowiets..? |
zelf-destructieve neigingen die opduiken als ik onzeker ben en zich uiten in een eetstoornis en auto-mutulatie
|
Ik weet niet of een bepaald persoon wel of niet liegt en ik weet niet hoe ik erachter moet komen..
|
ik weet niet wat k met me toekomst aanmoet en geen/weinig vertrouwen meer in me lichaam
|
who cares about me having problems
|
Ik heb geen probleem, voel me geweldig op dit moment, ik ga over, ik word steeds minder dik en kan alles :) Nee serieus, ik voel me heel erg goed. Klein probleem, om te compenseren: alleen oude enge mannetjes vallen op mij! Creeps.
|
teveel meegemaakt in men leven om aan te kunnen
anders zijn dan anderen, soort licht geestelijk gestoord zou ik zo zeggen |
ik weet nog niet precies de goede woorden maar ik zal het proberen...
ik kan niet omgaan met tegenslag, en een tegenslag is voor mij al een mislukte pannenkoek, met als gevolg automutilatie. ik wil altijd beter zijn dan anderen, ik kan gewoon op de een of andere manier niet accepteren dat ik gelijk ben aan iemand anders ik moet gewoon beter zijn, maar dat laat ik verder niet merken.dat krop ik op, alhoewel ik dit zou kunnen zetten bij tegenslag...gelijkheid niet kunnen accepteren dit is niet alles, maar dit was het eerste wat er in mij op kwam oja, en alles moeilijker maken dan het is, ik heb een prima leven geen problemen gehad, maar ik maak mezelf depri, omdat mijn leven te saai is ofzo |
Ik hou niet van mezelf, ik wor gek vanmezelf, daardoor denk oik dat andere ook egk van me worden, ik word erg onzeker als andere mensen gek van me worden en me dus niet mogen, ik word gek als ik onzeker word en daardoor stoot ik dan weer mensen af, als ik mensen af stoot vind ik mezelf nog afschuwelijker en dan begint alles weer opnieuw..
Ik ben een alles verprutser en ik heb geen vertrouwen meer... |
Hoi Luitjes!
nou, door een stel komma's heb ik het toch voor elkaar gekregen!!! ;) Bijna vermoord (houd liever voor mezelf waarom), ouders die me niet begrijpen, mensen die me haten en bovenal, een wereld die niet de mijne is.De wereld is mijn ogen veel te gewelddadig en ik voel dat door mijn lichaam, als er teveel gevaar is, dat ik verstijf en ik wordt koud… |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |