![]() |
Dat was mijn bedoeling, daarom typte ik daarná ook pas dat het voor onderzoek was :o. Nouja het was niet per se mijn bedoeling om jóu te laten schrikken, dat zou gemeen zijn, maar forumers in het algemeen :y. Maar het is toch ook wel een beetje onwennig om met een groepje studenten die je pas net kent allemaal halfnaakt door een lokaal te huppelen* en elkaar aan te raken.
*eigenlijk huppelen we niet |
Citaat:
|
Citaat:
Of ik ben geen forumer in het algemeen. Wat is eigenlijk een forumer in het algemeen? :o |
jamaar jij kon dat zelf bedenken!
En op zich is elke forumer een forumer in het algemeen, maar er is niet 100 % van de forumers nodig om 'forumers in het algemeen' te vormen. Ik vind forummer toch beter dan forumer. Maar van onzetaal.nl mag het niet. En verder ga ik niet meer offtopic want dit topic is leuk en moet blijven. |
Ik heb gisteren voor het eerst het vak D&B gehad.
Vandaag heb ik voor het eerst een werkgroep D&B gehad en tevens voor het eerst 6 uur hetzelfde vak gehad :eek: (wat in bleek te houden dat je 2x 2,5 uur had en 1 uur pauze) En morgen heb ik voor het eerst het vak PEO. |
gister voor het eerst college gehad, vandaag voor het eerst werkgroepje gehad en 2 huisgenoten voor het eerst gezien, voor het eerst studieboeken bij bol.com besteld.
|
Ik heb gisteren voor het eerst weer college gehad, heb ben voor het eerst in iemands huis geweest en heb voor het eerst met heel veel bepaalde mensen gepraat. Oeh en ik heb straks voor het eerst college in Images, zo'n bioscoopding.
|
Nu, de nieuwe IE gebruikt.
|
voor het eerst echt college gehad als masterstudent (y)
|
Eergisteren, gegamed op een XboX
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |