Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Eerste college rechten gehad (Encyclopedie) en dat begon meteen al goed. Er was eerst ongeveer een half uur gekloot met de apparatuur voordat we een nogal saai college voorgeschoteld kregen over 'perspectieven' waarbij de 'duckrabbit' driemaal voorbij kwam. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
vandaag zat ik voor het eerst in bus 11 én 12 (heen en terug, even uitproberen) in utrecht, was ik voor het eerst op de uithof, zat ik voor het eerst in een collegezaal in het aardwetenschappengebouw en heb ik heel veel mensen voor het eerst gezien. verder was het de eerste dag van mijn master. ook heb ik voor het eerst in mijn leven voor een winkel staan wachten tot ie openging. stomme maandagochtend.
o ja, en ik was voor het eerst op het "nieuwe" "tijdelijke" station r'dam cs en in de "nieuwe" "tijdelijke" ah to go daar. en ik heb voor het eerst gekotst van de zenuwen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag voor het eerst met mijn co-assistent pasje zichtbaar door het ziekenhuis gewandeld :whoo: maar dat had ik al gezegd. Gisteren was de eerste keer dat ik door een docent op mijn borst werd aangeraakt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik schrok eerst een beetje toen ik las : 'Gisteren was de eerste keer dat ik door een docent op mijn borst werd aangeraakt ' ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst? Missy | 500 | 28-03-2010 21:58 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 72 | 03-09-2004 03:38 | |
De Kantine |
wanneer heb je voor het eerst iets voor het laatst gedaan? AlopiA | 27 | 16-01-2003 17:01 | |
De Kantine |
wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 41 | 16-01-2003 16:07 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? Verwijderd | 28 | 08-05-2002 15:45 |