![]() |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
En wat was het?
Ik opende enkele jaren terug zo'n zelfde topic omdat ik het een leuk onderwerp vind, maar die kwam niet verder dan een post of 20. Nu nogmaals proberen, ten ere van dat ik morgen voor het eerst ga reizen met een OV als vervoersbewijs. |
Ik ga vandaag voor het eerst reizen met mijn OV, heb mijn eerste college en eerste werkgroepbijeenkomst.
|
Ik ga vandaag voor het eerst naar vijf Havo. Gister heb ik voor het eerst zeven kilometer achter elkaar gejogt.
|
Ik heb laatst voor het eerst met een nieuwe jongen gezoend. Of nou ja. Hoe moet je dat nou zeggen.
|
Citaat:
|
Ik ga vandaag voor het eerst naar een mastervak.
|
Ik ga morgen voor het eerst naar 4 vwo.
Ik heb me pas geleden nog voor het eerst ingeschreven op voor een toneelgroep voor beginners. En ik ben een paar weken geleden voor het eerst in Zuid-Afrika geweest, waar ik heel veel dingen voor het eerst deed (avocado eten, olifant de weg over zien steken, walvis zien, 'wilde' pinguins zien, enzovoort.) En ik heb 2 weken geleden ofzo voor het eerst met een vriendin geoefend voor een optreden-iets. Hoe spectaculair! *O* |
Ik ben laatst voor het eerst op een uitnodiging ingegaan waarbij ik zelf opnieuw contact op moest nemen en wat ik heel moeilijk vond enzo *O*:eek:
Enn ik heb pas voor het eerst een boek gelezen van een of andere fantasy serie, spectaculair eh :cool: Ennn.. ik heb laatst voor het eerst met een vriendin gepraat over iets waar we normaal nooit over praatten, maar wat wel tussen ons in stond *O*(y) |
Ik heb vandaag voor het eerst het prachtige nummer "ceci n'est pas teringherrie" gemaakt.
|
Ik volgde vandaag voor het eerst een college met meer dan 50 medestudenten. En ik kwam ook maar gelijk voor het eerst te laat :o
|
Citaat:
|
Ik heb drie weken geleden voor het eerst achter een kassa gewerkt.
|
Ik heb gisteren voor het eerst m'n nieuwe huisgenote, Natalie uit Duitsland, ontmoet. En stiekem is ze best heet. :bloos:
|
Ik heb vandaag voor het eerst les gehad met mijn nieuwe klas.
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag voor het eerst mijn kat achtergelaten in de dierenkliniek en toen ging ik weer naar huis.
|
Ik heb vandaag voor het eerst een schilderij verkocht voor 100 euro en dat vind ik best vet :cool::)
|
Vandaag ben ik voor het eerst naar Klaaswaal geweest.
Morgen ga ik voor het eerst in therapie. |
Ik had vandaag voor het eerst college.
|
Ik had vandaag voor het eerst officieel college en ik heb vandaag voor het eerst met mijn OV-kaart gereisd en ik heb vandaag voor het eerst mijn werkgroepje gezien. :)
|
Citaat:
Maar ik denk het niet want ik kan me herinneren dat ik Artis kut vind. Ontopic; ik had vandaag ook voor het eerst college en dat was me toch gaaafff (y) |
ik ben student, dat is allemaal erg nieuw. whoesj
|
Voor het eerst met chinese stokjes gegeten.
|
Citaat:
Ik ga morgen voor het eerst mijn nieuwe rooster gebruiken. |
Citaat:
|
Ik zit voor het eerst in de voorexamenklas, ofzo :confused:
|
Citaat:
Ik kon het heel erg niet. :) |
Ik heb voor het eerst vandaag een college als 2e-jaars gevolgd.
|
Vorige week voor het eerst autogereden. Vrijdag ben ik voor het eerst derde jaars student *O* en zondag ga ik voor het eerst met een paar viendinnen ijs eten (ijs is niet voor het eerst, maar met hun wel:p).
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben vandaag voor het eerst echt vierdejaars student.:)
|
Ohja, laatst keek ik voor het eerst een Sex and the City-aflevering. Dat was stom.
|
Citaat:
OT: Eerste college rechten gehad (Encyclopedie) en dat begon meteen al goed. Er was eerst ongeveer een half uur gekloot met de apparatuur voordat we een nogal saai college voorgeschoteld kregen over 'perspectieven' waarbij de 'duckrabbit' driemaal voorbij kwam. |
Citaat:
|
Wat studeer je, als ik vragen mag?
|
net, voor het eerst geprobeerd de computer te maken, het werkte niet
|
Citaat:
|
Bij een derdejaarscollege gezeten en het fietslampje van EoS gemaakt :cool:
|
Citaat:
en piniata (er gaat vast iemand zijn die mij wil verbeteren) gemaakt |
vandaag zat ik voor het eerst in bus 11 én 12 (heen en terug, even uitproberen) in utrecht, was ik voor het eerst op de uithof, zat ik voor het eerst in een collegezaal in het aardwetenschappengebouw en heb ik heel veel mensen voor het eerst gezien. verder was het de eerste dag van mijn master. ook heb ik voor het eerst in mijn leven voor een winkel staan wachten tot ie openging. stomme maandagochtend.
o ja, en ik was voor het eerst op het "nieuwe" "tijdelijke" station r'dam cs en in de "nieuwe" "tijdelijke" ah to go daar. en ik heb voor het eerst gekotst van de zenuwen. :D |
uh ik heb voor het laatst als eerst hier gepost
|
Ik heb gister voor het eerst een één ster maand abonnement gekocht voor de tram.
Zodat ik niet teveel geld uit hoef te geven, en ook niet meer hoef te fietsen naar mijn werk *O* |
Ik ben voor het eerst dit schooljaar weer vroeg opgestaan omdat ik om negen uur college heb, dat ook voor het eerst. Het eerste college van dit jaar als tweedejaars!
|
Citaat:
Media en Cultuur zit toch ook bij de Oudemanhuispoort? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Maandag voor het eerst DGT training en ik vind het eng :o |
Ik heb vandaag voor het eerst met mijn co-assistent pasje zichtbaar door het ziekenhuis gewandeld :whoo: maar dat had ik al gezegd. Gisteren was de eerste keer dat ik door een docent op mijn borst werd aangeraakt :eek: maar dat mocht, want hij deed aan mijn studiegenote voor hoe ze mijn hartslag moest voelen. Ook de eerste keer dat ik door een studiegenote op mijn borst werd aangeraakt trouwens. Oh en vanmiddag heb ik voor het eerst in mijn leven brievenbakjes gekocht maar dat is nu niet echt spectaculair.
|
Zaterdagavond.
:bloos: |
Citaat:
ik schrok eerst een beetje toen ik las : 'Gisteren was de eerste keer dat ik door een docent op mijn borst werd aangeraakt ' :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |