![]() |
mephie, wat een poepredenatie :p
|
Hooi, daar ben ik weer.
|
Citaat:
|
Nou, je was tegen kip zonder rijst ongeacht wat er verder nog bij zat (Pippeloen at immers niet alleen kip, ze had er ook brood bij). Dus zou het kunnen dat je op dezelfde wijze tegen rijst zonder kip was.
|
Citaat:
|
Gave discussie weer ;x
|
'rijst zonder kip' is rijst waar geen kip bij zit en mogelijk wel iets anders, klaar.
|
Citaat:
|
Als je zou zeggen 'A maar geen B' dan zeg je niets over de aan- of afwezigheid van C, D, E of F. Dat is gewoon logica :p
|
Citaat:
|
Ik heb vanavond ook kip gegeten zonder rijst!
Maar wel met vlees. :o :( |
Citaat:
|
Jij ging direct uit van kale rijst, terwijl je dat nergens op kon baseren aangezien er alleen gezegd werd dat het rijst zonder kip was (maar mogelijk wel met biefstuk, groenten, brood, saus of (omdat je dat kennelijk graag wil) poep). Je reactie was gewoon niet logisch.
|
Haaallo trouwens, iedereen. :)
|
Citaat:
|
Hoi Minke :)
Ik denk telkens dat het 20 uur is, maar 't is nog niet eens 19 uur... Irritante wintertijd :( |
Citaat:
|
Ik vind wintertijd juist fijn. :)
Want dan valt het steeds mee, dan heb je nog een uurtje langer avond voor je. Maar eigenlijk ben ik er allang weer aan gewend en weet ik niet beter dan dat het 19 uur is... |
Citaat:
|
Ik hou niet van vroeg donker, daar word ik veel te suf van dus zijn mijn werkbare dagen nu korter (want aan eerder opstaan doe ik niet :p ).
|
Citaat:
Maar verder is het uurtje extra prettiger dan het uurtje minder met zomertijd. |
Doe mij maar weer gewoon zomer, ik hou van lang licht en warmte (y)
|
Citaat:
|
Dat sowieso. :)
Hoewel ik de lente nóg leuker vind. Tenminste, dat is echt zo'n seizoen waar ik altijd heel erg naar uitkijk. Waarschijnlijk omdat ik dan de winter zo beu ben. ;) |
¬p
---- ¬q Ongeldige redeneervorm, want met één premisse kan je nog geen conclusie hebben! |
Citaat:
|
Citaat:
p dus p. Geldige redenering met één premisse en geldige conclusie. |
Citaat:
En ik ben jarig in de lente en iedereen is vrolijk en zo langzamerhand wordt het lekkerder weer en langer licht enzo, en daar zat je zó op te wachten na de winter. Dus de lente is altijd meer dan welkom! |
Citaat:
|
De kip was zalig, werkelijk verrukkelijk (y)
alleen jammer dat de kipfiletjes een beetje droog waren, ik had verwacht dat ze zachter zouden zijn vanwege het lange sudderen. Maar goed, voor de rest was het prima. |
Citaat:
|
weer een discussie waar mijn gebrek aan educatie en kennis me parten speelt :(
|
Call any vegetable and the chances are good, that a vegetable will respond to you.
|
Je hebt geen educatie nodig om deze discussie te begrijpen.
|
Citaat:
Citaat:
van bovenstaand begrijp ik anders geen flikker. Maar het prikkelt me ook niet zodanig dat ik nu als een gek de betekenis van die woorden ga opzoeken :') |
Ik ga maar eens wat eten zoeken.
|
Citaat:
|
maar dan voel ik me zo dom :(
ik ben misschien ook wel onderontwikkeld, wat school betreft. Maar ik vind mijzelf toch intelligent, op een andere manier. Ik kan heel goed nadenken en oh ja ik kan heel goed coq au vin maken *O* |
Citaat:
|
het is vooral dat ik zo'n uitzichtloze toekomst heb als ik niet ooit een keer een opleiding haal.
Maar op dit moment voel ik het meer als een maatschappelijke druk dan dat ik het zelf wil ;x en ik weet niet wat ik wil, het enige dat ik kan verzinnen waar ik geschikt voor ben is verpleegster. Maar ja, dan mbo of hbo. voor hbo ben ik denk ik net niet goed genoeg, en mbo ben ik wel te slim voor, ik ben 2x een mbo opleiding begonnen, maar ik vond de hele benadering zo kinderachtig. Het was alleen maar dingen uit je hoofd leren en dat was het dan. Verder geen interessante toevoegingen. Natuurlijk zul je altijd dingen uit je hoofd moeten leren, maar ik moet ook mijn eigen inzichten kwijt kunnen. ooit zal ik het toch moeten doen. en ik hou niet zo van 'moeten'. ;x |
Er zijn ook BBL opleidingen verpleegkunde, dat past misschien ook beter bij je als je gewend bent te werken :y en dan kan dat vooral op mbo, dan heb je er ook minder last van dat het alleen maar dom stampen is, omdat je ook gewoon bézig bent. Het kan ook op hbo maar niet op veel plaatsen. Je woont wel in een grote stad als ik het me goed herinner, dus misschien kan dat ook wel.
|
Mja ik denk er veel over na.
Wat jij voorstelt, is me al duisent keer verteld :p Er zit natuurlijk ook een grote mate van luiheid in verwerkt. Ik zou eens uit moeten zoeken wat het financieële plaatje wordt als ik full time school ga doen (met een bijbaantje eventueel)...en hoe dat zit met leningen enzo van de ib groep. Ik wil eigenlijk echt geen mbo meer doen :o die andere 2 opleidingen deed ik namelijk ook bbl. |
Als je alleen nog mbo hebt gedaan krijg je gewoon nog 4 jaar stufi voor hbo, dus dat zou dan wel handig zijn :y
|
daar heb ik geen stufi voor gevraagd.
bij de 1e opl. was ik nog leerplichtig, de 2e heb ik zelf betaald. Stufi kan ook niet als je bbl doet volgens mij? |
Oh, dat zou kunnen.
|
Het is deels luiheid, niet weten wat ik precies wil, geen motivatie van ouders/omgeving.
en mijn gebrek aan discipline. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. |
heej PiP
|
Dit is mijn vijfentwintigduizendste post!
|
Wat een prestatie! Gefeliciteerd.
|
WoW gefeliciteerd Sarah
dit is mijn vierduizend, zevenhonderd een en zestigste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |