Citaat:
promillage schreef:
Nou ik weet natuurlijk niet of hij echt neonazi is ofzo maar wel dat hij dubieus is tov allochtonen.Nouja althans lijkt dat op het forum zo maar als hij echt Wilders stemt zal het irl ook wel zo zijn.
|
En die quotes van jou bewijzen dat ik dubieus ben tegenover allochtonen?
In de eerste zeg ik dat iemand die een lerares in elkaar geschopt heeft best zwaar gestraft mag worden, en dan maakt het natuurlijk niet uit of diegene een allochtoon of een autochtoon is.
In die tweede zeg ik dat Saddam Hussein er met de doodstraf makkelijk vanaf komt, en dat levenslang een veel zwaardere straf zou zijn. Ik mis de link Saddam Hussein - allochtonen maar goed.
En in de derde zeg ik dat ik twijfelde met stemmen tussen een aantal partijen. Maakt twijfelen tussen een aantal partijen je meteen een neonazi?
Ik heb overigens geen Wilders gestemd wat je wel lijkt te denken, maar dan nog: Iemand die op Wilders stemt is geen neonazi, de gemiddelde neonazi heeft juist een hekel aan Wilders vanwege zijn bewondering voor Israel en de joden.
Ikzelf ben een fortuynist: de gemiddelde neonazi heeft ook een hekel aan fortuyn omdat ie homo was.