![]() |
Van vrijdag op zaterdag zou inderdaad tof zijn voor de mensen die van verder moeten komen.. Het maakt mij in principe niet uit, het is toch om de hoek. :) En wat datum betreft, wat dachten jullie van ergens in maart? 21? om het begin van de lente te vieren? ;)
|
Ik zou misschien ook wel kunnen komen :bloos:
|
Citaat:
Meeting Wanneer? onbekend (vrijdag op zaterdag) Waar? Enschede, Dott's huisje Wie? - Dott (duh) - Rob - Miek - Neko* - WolterB - Sidhe - Metallica - Featherbrained - Qimm - x-spekkie-x |
Oh blijkbaar kom ik ook :D hihi. Nou ja, het is niet zo heel ver weg dus dat kan bést! (en gelukkig komen er een paar bekende gezichten :P )
|
Hmm. ik zou mss ook kunnen komen.
Maar eh, komen er alleen maar meisjes? |
Wolter en ik zijn jongens. :p
|
Als ik kom, ben ik ook een jongen :o Maar ik weet niet of ik durf, want ik heb alleen maar spekkie eerder gezien, en de rest ken ik niet :o
|
Citaat:
Wij zijn ook heel leuk hoor! Maak je maar niet druk :D |
Citaat:
|
Citaat:
misschien dat ik ook wel langskom ofzo, maar ik weet niet of ik durf en kan enzo. en ik ben een meisje. |
Citaat:
En mogen vreemde forumers die zo heel nu en dan op L&R posten ook komen? :p :D |
Citaat:
|
misschien een idee om een misschienlijst er bij te zetten :P
|
er komen alleen maar meisjes hmm
|
Als jij gaat ga ik ook Bart.
|
Citaat:
Rob, Wolter dat zijn al best wel jongens :P Ik kan ook proberen N00dles mee te krijgen dan is er nog 1 ;) |
Ik ben zeker wel geinteresseerd! :o
Maar ik wil graag weten wanneer.... :s |
Citaat:
maareh ik denk dat ik pas, geloof niet dat het mijn ding is |
Citaat:
probeer alles en behoud het goede ;) |
Citaat:
ligt natuurlijk wel een beetje aan de datum |
Als sharif gaat ga ik misschien ook wel, dan ga ik erna of ervoor even bij george langs!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan ga ik lekker bij miek slapen :bloos:
|
Ik wil opzich ook wel komen enzo, alleen is een 'wanneer' ook wel handig om te weten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er maar geen Buffy gekeken gaat worden...:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Haha, ik heb nu al medelijden met mn katten als jullie komen zeg :P ze zijn nu al zo bang :P |
Citaat:
|
Citaat:
Kom, n00dles, ga je mee? Is gezellig ;) (overhaalpoging) En buffy kijken we wel op een buffy meeting ;) |
Citaat:
en omg, het wordt druk in je huisje dan Dott. :p |
Citaat:
14e is een beetje kort dag niet? Maar ja als jullie allemaal zouden kunnen vind ik het best :o |
Ik kan 14 maart wel volgens mij :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En 14e is een maand, ofzo? Anders misschien de 28e? |
neee, ik kan 14 niet :( heb ik open dag van mijn school (= verplicht werken).
28 klinkt al beter :o |
Oh, overigens, Enschede is like.. aan de andere kant van het land. Dus een slaapplek zou niet verkeerd zijn :o
|
Als iedereen die wil komen nou eens met data komen wanneer ze wel kunnen. Laten we zeggen... de data vanaf 28 Maart tot en met 25 April.
Zoals het er nu naar uit ziet, kan ik ieder weekend. En als iemand andere data weet of dit te kortdag vindt: Gooi maar op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt zó vaak dat ik hele posts typ... en dan staan ze er vervolgens niet meer :| Echt freaky shit.
Samengevat: ik kan bijna altijd *flexibel is* *weinig verplichtingen heeft* Overigens hoef ik niet te overnachten ik kan makkelijk weer naar huis. |
Citaat:
En idd, ergens tussen 28 maart en 25 april.. gooi maar.. ik heb alleen 6 april kamelot, maar dat is op een zondag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij maakt het niets uit, alleen het weekend van 29/30 maart komt minder goed uit omdat ik die week erna een herkansing heb. Maar voor de rest gil maar :)
|
100
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |